Citat:
Ursprungligen postat av
rotadent
Jensens har aldrig varit prisvärt på kvällen, men när de hade svinbillig lunch så var det rätt prisvärt på dagtid. 59 spänns lunchbiff, två kycklingfiléer med potatis för 79 och så vidare. Det var faktiskt en billig och helt acceptabel lunch om man stod ut med väntetiden. Men nu har priserna gått upp kraftigt och ligger kring snittpriserna på luncher och då är det inte prisvärt alls längre.
Ja, det där kommer jag ihåg. Deras lunchbiff var för 59 kr acceptabel. Problemet med Jensen är att det tar en miljard år att få maten serverad, lika lång tid att betala. Jag vill minnas att de bjöd på maten om du inte fick den inom 15 minuter, förutsatt att man sa det när man beställde. Jag kommer ihåg att servitriserna ofta blev griniga när man sa att man ville ha inom 15 min.
Har inte ätit där på många år och kommer inte göra det heller. Vad det gäller lunch så är allt bättre än Jensen. Jensen är dyra, plågsamt långsamma och har allmänt kass service. Fattar inte att de aldrig fått styr på långsamheten.
Valfri pub är både billigare och bättre och mysigare än Jensen.