2023-07-29, 12:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Du menar Biggest Looser? Eller har han verkligen varit med i Bigbrother också. Har aldrig kollat programmet.
Hur kan det intressera att någon med skulder hos kronofogden får dyra presenter på en årsdag som inte ens är jämn?
Dem här hemmavloggarna är ett försök att efterapa familjen Lundell. Hur tragiskt är inte det. Inte ens Jocke gillar det han gör
Självklart, my bad. Biggest looser är korrelt.
Det är mer än pinsamt. Frun vloggar från bilen när hon aka köpa donkenfrukost till födelsedagsgrabben..33 år.
Till middag blev det pizza.
Tänk att paret träffades via biggest looser
Och har varit med i lyxfällan...
Dyrt och fint, märken är viktigt...
Citera
2023-07-29, 12:42
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Du menar Biggest Looser? Eller har han verkligen varit med i Bigbrother också. Har aldrig kollat programmet.
Hur kan det intressera att någon med skulder hos kronofogden får dyra presenter på en årsdag som inte ens är jämn?
Dem här hemmavloggarna är ett försök att efterapa familjen Lundell. Hur tragiskt är inte det. Inte ens Jocke gillar det han gör
Paret träffades i biggest loser och har även medverkat I lyxfällan tillsammans.

https://youtu.be/hUl0Z9Lq6RM
Citera
2023-07-29, 12:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Självklart, my bad. Biggest looser är korrelt.
Det är mer än pinsamt. Frun vloggar från bilen när hon aka köpa donkenfrukost till födelsedagsgrabben..33 år.
Till middag blev det pizza.
Tänk att paret träffades via biggest looser
Och har varit med i lyxfällan...
Dyrt och fint, märken är viktigt...

Jag har ingenting emot folk som är med i dessa program, om dom sen lever som dom lär. Anjo och Lisens ekonomi och kost visar tyvärr att dom inte gör det, vilket gör allt patetiskt. Dom har ju också gjort någon viktoperation. Anjo berättade att dem hade något intyg att visa upp i restauranger för att få specialkost. Undrar vad det är för specialkost dom serverar på Donken?
Båda berättar gärna hur bra föräldrar dem är, men även den fasaden krackelerar nu
Citera
2023-07-29, 13:05
Avslutad
Citat:
Jag har ingenting emot folk som är med i dessa program, om dom sen lever som dom lär. Anjo och Lisens ekonomi och kost visar tyvärr att dom inte gör det, vilket gör allt patetiskt. Dom har ju också gjort någon viktoperation. Anjo berättade att dem hade något intyg att visa upp i restauranger för att få specialkost. Undrar vad det är för specialkost dom serverar på Donken?
Båda berättar gärna hur bra föräldrar dem är, men även den fasaden krackelerar nu
Krackelerar är bara förnamnet.
Den här lekstugan med att "jobba med youtube" räknar nog på sista versen.
Så som samhället påverkas med influencer och insta-moments, är rent hyckleri.
Gör om och gör rätt.
Alla kan inte bli/vara kändisar.
Det är inget yrke.
Vad har Pontus och Lisen för utbildningar? Jocke och Jonna? Alexander och Tessan?
I den "kompisgruppen" är det 1 par som "lyckats". Resten, bör skaffa sig ett jobb och samtliga måste sluta se sina barn som content/accessoarer...
Citera
2023-07-29, 13:11
Avslutad
Citat:
Vad har Pontus och Lisen för utbildningar?

Det har jag undrat många gånger. Dem tillhör inte gruppen som kan dra sig tillbaka innan 40 med ett fett bankkonto. Antar att det blir arbetsförmedlingen med ett CV som inte ger något jobb
Citera
2023-07-29, 13:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Paret träffades i biggest loser och har även medverkat I lyxfällan tillsammans.

https://youtu.be/hUl0Z9Lq6RM

När det gäller Lyxfällan säger dem att de blev inbjudna som kändisar

Såg nu att det blir ytterligare ett förnedringsavsnitt där Anjo skall minimera Rask live. Jag hade högre tankar om Rask, men har också noterat att han är inte lika på, som Anjo, om att snacka skit om andra influencers
Senast redigerad av Goldentie 2023-07-29 kl. 13:36.
Citera
2023-07-29, 16:21
Avslutad
https://youtu.be/kWRWh1T1GP4

Pontus och Lisen hos Malou...hur dom träffades..
Citera
2023-07-29, 16:26
Avslutad
Citat:
När det gäller Lyxfällan säger dem att de blev inbjudna som kändisar

Såg nu att det blir ytterligare ett förnedringsavsnitt där Anjo skall minimera Rask live. Jag hade högre tankar om Rask, men har också noterat att han är inte lika på, som Anjo, om att snacka skit om andra influencers
Rasken är en skvallerkärring precis som Anjo. Nu ska dom hylla varandra, medan dom snackar skit om andra..
Rasken går all in att förtala människor, hetsa fram reaktioner, vilket Anjo sysselsätter sig med, för att må lite bättre i sig själv.
Hållbart? Nej, absolut inte.
Citera
2023-07-29, 16:36
Avslutad
Citat:
Rasken är en skvallerkärring precis som Anjo. Nu ska dom hylla varandra, medan dom snackar skit om andra..
Rasken går all in att förtala människor, hetsa fram reaktioner, vilket Anjo sysselsätter sig med, för att må lite bättre i sig själv.
Hållbart? Nej, absolut inte.

Jag gillade inte den gamla Rask, men på senare tid har han blivit bättre. Jag kan tänka mig att Anjo vill rida på vågen av Magmys-Micke. Rask har helt rätt och riktigt belyst problemet och kritiserat LSS-boendet vilka en del ser som förtal. Men han har ju bara tagit upp problemet med det Magmys-Micke själv lagt ut
Anjo är en orm som gärna glider in på andras framgångar. Många som vill lyssna på Rasks senaste vloggar, och nu vill Anjo ha en del av kakan, för han är ju sååå mycket bättre än Rask
Citera
2023-07-29, 19:51
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Jag gillade inte den gamla Rask, men på senare tid har han blivit bättre. Jag kan tänka mig att Anjo vill rida på vågen av Magmys-Micke. Rask har helt rätt och riktigt belyst problemet och kritiserat LSS-boendet vilka en del ser som förtal. Men han har ju bara tagit upp problemet med det Magmys-Micke själv lagt ut
Anjo är en orm som gärna glider in på andras framgångar. Många som vill lyssna på Rasks senaste vloggar, och nu vill Anjo ha en del av kakan, för han är ju sååå mycket bättre än Rask

Tycker rask är ett patrask som banjo. En latmask som inte vill jobba som lever på andra, förnedrar och hånar personer som ej är i stånd att försvara sig själv. Varken han eller bajo är personer att se upp till. Hade dom varit födda i något annat land hade dom varit uteliggare
Citera
2023-07-29, 20:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Tycker rask är ett patrask som banjo. En latmask som inte vill jobba som lever på andra, förnedrar och hånar personer som ej är i stånd att försvara sig själv. Varken han eller bajo är personer att se upp till. Hade dom varit födda i något annat land hade dom varit uteliggare

Vilken tur att man får tycka olika. Du har kanske kollat för mycket på Rask Jag kollade förr, men bara sett några få nu på senare tid och tycker ändå att han förändrats. Kanske jag ändrar åsikt, det händer. Jag gillade Anjo förut också men nu pallar jag inte se hans ansikte ens.
Han satt och gjorde sig rolig på Armans bekostnad (Clueenews) när han blev mordhotad, och tyckte det var töntigt.
Töntigt var det väl när någon slängde en molotovcocktail på hans grannes husvägg och han gjorde ett helt avsnitt om att det var mot hans barns sovrumsfönster
Han är för mycket
Citera
2023-07-29, 22:21
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Vilken tur att man får tycka olika. Du har kanske kollat för mycket på Rask Jag kollade förr, men bara sett några få nu på senare tid och tycker ändå att han förändrats. Kanske jag ändrar åsikt, det händer. Jag gillade Anjo förut också men nu pallar jag inte se hans ansikte ens.
Han satt och gjorde sig rolig på Armans bekostnad (Clueenews) när han blev mordhotad, och tyckte det var töntigt.
Töntigt var det väl när någon slängde en molotovcocktail på hans grannes husvägg och han gjorde ett helt avsnitt om att det var mot hans barns sovrumsfönster
Han är för mycket

Klart man får ha olika åsikter.

Kollad på rask en gång i tiden, när han pratar om misbruksbloggen som var bra i vissa delar , men när de kom filmer på hans pappa som är helt borta och när han spotta snus på han. Efter de tappa jag allt respekt för han. Lika så med Anjo som vrider och vänder på sanningen , lägger på falska leenden. Dom två är skithögar som ljuger och manipulera folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in