2023-07-29, 19:41
Medlem
anon42s avatar
Vill också påstå att det har blivit svårare. Nyklippta naglar så går dessa fan inte att få upp ibland.

Har också alltid en gammal dosa att slänga mitt snus i, och jag har reagerat på att det fan aldrig torkar. Hittat 6 månader gammalt som fortfarande, när jag känner med fingrarna, känns som att jag kastat dagen innan.

Samtidigt är snuset ofta torrt när man köper det.

Hmmm.

Edit: Öppnade precis en ny kronan portion. Skadade tumnageln (som var nyklippt) och fick upp locket på 7e försöket.
Senast redigerad av anon42 2023-07-29 kl. 20:02.
Citera
2023-07-29, 19:42
Medlem
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ok. Nej är inte det. Senast jag kollade.

Har liksom kommit förbi det stadium där man säger en viss sak är bögigt. Jag diggar White därav snusar jag det.

Du hänger inte riktigt med i lingon, du är för gammal.

Du är för svag i händerna för att öppna en snusdosa, det här är något du inte borde annonsera på flashback!
Citera
2023-07-29, 19:48
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarliKorv
Du hänger inte riktigt med i lingon, du är för gammal.

Du är för svag i händerna för att öppna en snusdosa, det här är något du inte borde annonsera på flashback!

Jo kanske som sagt. Men det hänger inte riktig ihop det heller. Man ska inte behöva vara en bodybiulder i sitt prime för att öppna en simpel dosa. Du resonerar som jag vore en 80-årig gubbe med parkinson.

Det ska fan var just enkelt.
Citera
2023-07-29, 19:51
Medlem
FarliKorvs avatar
Citat:
Jo kanske som sagt. Men det hänger inte riktig ihop det heller. Man ska inte behöva vara en bodybiulder i sitt prime för att öppna en simpel dosa. Du resonerar som jag vore en 80-årig gubbe med parkinson.

Det ska fan var just enkelt.
Barn ska inte kunna öppna snusdosorna, om gamlingar behöver en kniv so be it, jag ser verkligen inte problemet.

Om du går hemifrån, har du nyckeln till ditt hem med dig då?

.....
Citera
2023-07-29, 19:53
Medlem
Sn0o0oZs avatar
jag håller med!! helt sjukt omöjligt att öppna dosan för en nervös ångestfylld nagelbitare som mig själv! Har samma problem med burk pilsner också, omöjligt att öppna utan naglar.

(allt går med verktyg som en nyckel eller kniv eller vad som, men det är fanimig idiotförklaring på designen)
Citera
2023-07-29, 19:54
Medlem
Full-Retards avatar
Är inget problem tycker jag själv.
Citera
2023-07-29, 19:55
Medlem
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sn0o0oZ
jag håller med!! helt sjukt omöjligt att öppna dosan för en nervös ångestfylld nagelbitare som mig själv! Har samma problem med burk pilsner också, omöjligt att öppna utan naglar.

(allt går med verktyg som en nyckel eller kniv eller vad som, men det är fanimig idiotförklaring på designen)

Jösses! Okej, om man nu vet att man är en människa som har svårt att öppna sina öl och snusdosor, har man då inte med sig ett litet verktyg?

Allting ska anpassas för den svage, nu vill ni tom att snusdosorna ska handikappanpassas.
Citera
2023-07-29, 19:56
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Barn ska inte kunna öppna snusdosorna, om gamlingar behöver en kniv so be it, jag ser verkligen inte problemet.

Jaha nu är det barn inte ska. Du har ändrat dig. Barnlås är en sak kan göras simpelt utan att göra det svårt för en vuxen.

Problemet om det just blivit svårare är att du som 20 och som det verkar extremt stark också kommer behöva en kniv för att öppna. Det är ju inte en bra utveckling?
Citera
2023-07-29, 19:57
Medlem
Sn0o0oZs avatar
Citat:
Jösses! Okej, om man nu vet att man är en människa som har svårt att öppna sina öl och snusdosor, har man då inte med sig ett litet verktyg?

Allting ska anpassas för den svage, nu vill ni tom att snusdosorna ska handikappanpassas.

jag är inte svag. det har inte med styrka att göra din spillevink, det är designen som är fel.
Citera
2023-07-29, 19:57
Medlem
FarliKorvs avatar
Citat:
Jaha nu är det barn inte ska. Du har ändrat dig. Barnlås är en sak kan göras simpelt utan att göra det svårt för en vuxen.

Problemet om det just blivit svårare är att du som 20 och som det verkar extremt stark också kommer behöva en kniv för att öppna. Det är ju inte en bra utveckling?

Nej nu ljuger du!

Jag är långt över 20 och behöver ingen kniv för att öppna min snusdosa.
Citera
2023-07-29, 19:59
Medlem
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sn0o0oZ
jag är inte svag. det har inte med styrka att göra din spillevink, det är designen som är fel.
Jo! Iaf i sinnet!
Nej!

Snusdosor är inte svåra att öppna och det är inget problem, om det skulle vara det så har man alltid tillgång till en vass kant på en nyckel en sten en husfasad osv ....

Snusdosornas design är inget problem.
Citera
2023-07-29, 20:00
Medlem
Minimuchers avatar
Snusar Göteborgs rape!
Den bara poppar upp när jag tittar på den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto