Citat:
Ursprungligen postat av
Idonttip
För att inte tala om all tid man förstör när man desperat försöker få tillbaka förlorade pengar. Tid som kunde användas så oerhört mycket bättre än att leta spel och sedan också följa matcher, etc, som man egentligen inte alls är intresserad av. Enbart destruktivt på så många sätt.
Så. Färdig. Nu ska jag inte spamma mer innan någon ev. svarar. Besvikelsen över mitt eget beteende ligger fortfarande som en orolig känsla i magen och bröstet och jag försöker skriva av mig tankarna, bara.
Och jag läste igenom alla mina inlägg i tråden. Märkligt hur historien hela tiden upprepar sig och att jag verkar så tjatig.

. Kanske borde göra till vana att läsa här med jämna mellanrum som en påminnelse.
Samtidigt undrar jag lite hur det gått för alla andra. Alla som slutat att skriva här och som verkligen mått piss. Har det ordnat sig? Lyckats sluta och kanske ordna upp liv och ekonomi?
Känner igen mig i dina inlägg, har gjort precis som du och läst igenom mina egna tidigare inlägg vid varje surt återfall... Man lär sig aldrig.
För mig har en förlorad femhundring som jag inte kan släppa, slutat med att jag spelat bort flera månadslöner.
Känslan i kroppen, det kryper.. Man kan inte tänka på något annat än pengarna, även om det inte är så höga belopp.
Börsen ger inte samma kick och tur är väl det, för då kan man göra klokare beslut där.
Känslan kommer försvinna, det vet du sen tidigare förluster. Försök inte jaga mer, ge upp och kör Spelpaus och stäng ner alla sidor som saknar svensk spellicens men är någorlunda seriösa, så kommer du ur detta!