Citat:
Ursprungligen postat av
Iradeorum
Du är totalt hjärndöd men visst kan du trösta dig med att majoriteten i Sverige är precis som du. Bräkande flockfår. Betingade dregelvovvar som skäller och hugger på ZOGs kommando. Ryssland har tagit strid mot globalismen och kulturmarxismen. Båda är judiska agendor. Alla självständigt tänkande nationella och konservativa stödjer Ryssland. Svenskar som stödjer den svenska antivita folkmordsregimen lider endera av Stockholmssyndromet de luxe eller så är de vidriga liberalmarxister. Vilket som är de inget att ha.
Du har inte på något sätt visat att jag har fel i det jag säger. Ni springer förstås judarnas ärenden utan att fatta det.
Vilka står för mördandet av vita människor i Ukraina. Ryssarna. Vilka stöder ni, jo Ryssarna. Om ni menar att det är judarnas agenda, så stöder ni förstås den. Eller kan du förklara det på något annat sätt?
Tvärtom motarbetar och angriper ni de som vill göra förändringar. Ni är emot svenskar och Sverige. Ni är våran fiende.
Ni motarbetar svensk nationalism. Så därigenom går ni återigen judarnas ärenden då ni själva säger att det är judarnas mål. Eller kan du visa på vilket sätt du står upp för Sveriges och svenskarna?
Kan du svara på frågorna jag ställt, eller ska du bara försöka komma undan det genom att kasta skit på andra, som verkar vara det enda du klarar av?
Inga tänkande och självständiga svenskar stöder ryssarna. De förstår att om man vill förändra saker gör man det där man bor, istället för att hoppas att en kines eller ryss ska komma och våldta familjen och tro att det ska ändra något.