2023-07-29, 09:32
Medlem
Obehaglig anti-vit rasism startade Feministerna i Väst.

Ingenting kan mätas mot den nivån av hat och rasism som Vänsterextrema Feminister fortfarande håller på med.
Citera
2023-07-29, 10:11
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soreeyelids
Mm, vi är fiender till svensken för att vi är emot ZOG och USAs världsordning. Verkligen.
Herregud vilken klockren gen-x fejsbookare vi har att göra med. Klockrent att du är arg på 'muschläjmerna' också.

Totalt oförmögen till djupare analyser. Tänk dig att någon står utanför ditt hus och kastar in ormar (rasfrämlingar, judiskt idégods som feminism, m.m), du väljer att bli arg på ormarna för att de bits, istället för att gå till källan av problemet.
Ni är förstås även emot svenskar. Varför skulle vi tycka om det. Ni älskar mördande ryssar mer än era egna barn. Ni har inte en idé om hur kriget i Ukraina ska förändra väst eller judarnas makt. De finns förstås även i Ryssland. Muslimerna är förstås ett problem för de som vill vara fria män. För de som vill vara kuvade och böja sig och se upp till andra folk är det förstås drömmen.
Så ni är emot Sverige och svenskar och därigenom går ni själva judarnas ärenden. Ni stöder även ryssarnas mördande av s.k. vita människor i Ukraina. Något ni säger er vara emot. Så även där går ni i så fall judarnas ärenden. Eller hur?

Så hur går ni emot det ni säger är judarnas agenda. De kan förstås agera i en ny världsordning. Det är liksom inte så att ryssarna är emot judarna. Det är bara något ni inbillat er. Finns inget från det hållet som säger det. Ni kan inte diskutera era åsikter då de hela tiden är motsägelsefulla.

Så ni tänker er att om västs faller ihop ska ni lära er pidgin svenska och böja er mot kineserna. Det är väl vad ni drömmer om. Eller var tror du din plats skulle bli i en ny världsordning? Kan du förklara det?
Citera
2023-07-29, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvarelse
Du vet inte vad du pratar om och det du skriver är felaktigt. Jag sammanfattar kort åt dig:

Ukrainare och ryssar är genetiskt närstående/samma folkslag pga klustrar intill varandra och i viss mån överlappande, svenskar är också nära besläktade med dessa. Svenskars närmaste genetiska grupp är inte ryssar (det har jag aldrig påstått) men det är ett nära besläktat folk I det europeiska klustret. Se följande pedagogiska PCA-plot för hjälp med slutledning och allmän förståelse:

https://thatsmaths.files.wordpress.com/2020/06/genesgeography-1.jpg?w=870&h=658 (källa
https://www.nature.com/articles/nature07331)
Eller
https://www.researchgate.net/figure/PCA-plot-generated-with-EIGENSOFT-31-32-with-representative-modern-West-Eurasian_fig1_322855628

För kännedom är svenskar besläktade med såväl afrikanska folk som maskar, på långt håll. Närmast är vi dock andra europeiska och därefter kaukasoida grupper. Det har inte så mycket att göra med hudfärg, vi blir inte närmare genetiskt släkt med en subsaharisk afrikan med vitt skinn för att denne har pigmentmutationer än vad vi är en rätt mörk mellanösternbo. Här behöver du fördjupa dig i den forskning som finns. Äsch slänger in denna globala PCA-plot åt dig så kan du få en uppfattning över dom globala populationerna. Européer (svenskar, ryssar, ukrainare för att förtydliga) är alltså det turkosa klustret längst ner i vänster hörn https://gaworkshop.readthedocs.io/en/latest/_images/fullPCA.png

Ryska och ukrainska är mycket närbesläktade språk, majoriteten av ukrainska består av ryska låneord. Alla ukrainare såväl som väldigt många i Östeuropa med omnejd förstår dessutom ryska och många slaviska språk är så lika att utövare av ett språk förstår ett annat exv förstår polacker tjeckiska och vice versa.

Den Hollywoodnazism du refererar till och gärna anklagar mig mfl för är ju den du själv står för. Jag tar inte avstånd från nazistiska ledare från förr men jag är inte född på 30-talet, jag tycker att det är problematiskt att okritiskt hylla politiska ledare som direkt eller indirekt slaktat vita spädbarn (i detta fall polska barn). Du använder dig av språktermer när du talar om germaner och slaver, jag förstår att det underlättar för dig i skrift men du behöver utgå från genetiska kluster när du formulerar dig. Polacker är ett för svenskar genetiskt närbesläktade folk tillsammans exv tyskar. Faktum är att svenskar och polacker är närmare genetiskt besläktade än svenskar och finnar se PCA-plot https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a0/PCA_plot_of_European_individuals.png (https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371%2Fjournal.pone.0005472). Svenskar är närmare polacker än ukrainare genetiskt.

Hollywoodnazisms själva definition är att som en obildad jävla tölp prata om hudfärg och mord på bebisar... jag tycker inte att det är jag som gör mig skyldig till sånt trams. I övrigt beskyller du mig för mycket jag överhuvudtaget inte tagit ställning i gällande Azov m.m. jag har egentligen bara konstaterat att jag är emot krig där oskyldiga vita dör oavsett om de är ukrainare eller ryssar. Vita män ska inte behöva dö som kreatur i ett proxykrig i modern tid. Vidare ska inte vita barn behöva växa upp en omvärld som är uttalat anti-vit. Du är själv med och uppviglar till anti-vit stämning.

Jag har för kännedom alltid använt mig av begreppet "vit" som är ett samlingsnamn för just det europeiska klustret om än något flytande gränser (exakt var gränsen går i ex.v Sydeuropa/Levanten/Mellanöstern/Centralasiatiska Ryssland etc för en vit person är en definitionsfråga som jag inte tycker vi behöver gå in på nu men grovt räknat är européer och de med övervägande europeiska admixture utan massa annat avvikande vita). Jag är tillräckligt ung för att ha varit med när DNA-forskningen tog fart på 2000-talet och har inte upplevt den tid när man kanske behövde fokusera mer på hudfärgen och skallmätning (det ena utesluter inte det andra men idag finns fullgoda verktyg för att avgöra ras).

Muslimer är inte heller någon specifik folkgrupp om än de ofta företräds av icke-vita. Islams konservativa effekt på vita samhällen ska inte underskattas utan kan med fördel användas av ex.v svenska män när de ska återupprätta ett vitt patriarkat... på tal om Hollywoodnazism. Du är kanske en sån som tror att vi som inte vill leva med blattar vill leva med moderna svenskar istället? Det är fel. De degenererade svenska värderingarna är en historisk anamoli. Ditt runkande till någon slags fantasi över vikingatidens sköldmöer och valkyrior är skrattretande. Europa har varit ett villkorslöst patriarkat från de tidiga protoindoeuropeerna (från stäppen, kul kuriosa) fram till de senaste decennierna. Svensk modern jämställdhet/kvinnliga rättigheter osv finns inte globalt och har aldrig funnits någonstans innan nu. Inte ens här. Både islam och andra abrahamitiska religioner vittnar om ett rätt normalt mänskligt förhållningssätt där män åtnjuter större friheter än kvinnor eftersom könen inte är lika, naturliga hierarkier osv. Detta är klart en sidodiskussion men islam är en rätt mild företeelse. Problemet är sedermera inte islam eller muslimer utan globala anti-vita strukturer som påtvingat oss mångkultur och rasblandning, sekundärt de icke-vita själva (religionen oväsentlig).
Psykosen som ni har är inte nådig.
Hur bidrar vi till anti vit stämning?
Det är ju ni ryska araber som sett till att det är krig, det är ni som samarbetar med precis alla afrikanska och muslimska länderna.
Ukraina och Ryssland är inte alls så nära som du beskriver. Ryssland är Europas största muslimska land medans Ukraina är ett kristet land.
Citera
2023-07-29, 10:38
Medlem
Citat:
Ukraina består mer eller mindre av ryssar, de klustrar tillsammans genetiskt och talar samma språk. Kriget har bestämts av den judiska världsmaktsordningen och pågått lågintensivt sedan många år i östra Ukraina. Ukraina har plågats av färgrevolutioner och CIA-kupper som störtat deras demokratiskt valda ledare till förmån för västligt influerade judar.

Jag är varken arab eller ryss.
Hahahaha. CIA kupper?
"Jag är varken arab eller ryss" avslutar du med. Ändå så är det endast pissryss propaganda du spyr ur dig.
Ryssland är Europas största muslimska land, allierad sig med hela Afrika samt alla muslimska diktaturländer.
Ändå så oroar du dig över den antivita retoriken som sprids just nu? Du som muslim, arab och pissRyss är ju de mest antivita som finns. Ni är ju på Woke vänsterns sida.
Du blev avslöjad ganska ordentligt, även av fler användare.
Citera
2023-07-29, 11:19
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersTengil
Din dumme cp!!! Putin "kämpar" INTEEEEEE MOT JUDAR, HAN E JU VÄN ME JUDEÄCKLET NETANYAHU, SÄGER VÄLL ALLT DITT EFTERBLIVNA PUTINHYLLANDE AS!

Hur många slag har du fått i skallen, ukrotroll? Eller föddes du efterbliven? Hur bra vän med Israel tror du att Ryssland kan vara när Ryssland är nära allierad med Israels värsta fiende Iran?
Citera
2023-07-29, 11:25
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Det är bara judarna som manipulerat in er i en fälla. Ni har stället er på samma sida som imperialisternas i Ryssland, mot Ukraina. Nu står ni som de fån ni är och skriker nazister, åt de som ni själva var, för inte så länge sedan.

Så man har oskadliggjort er, för vad gör ni själva nu, mer än att agiterar för Ryssland mot Sverige. Ingen är förstås så dum så man står på Rysslands sida mot Sverige, mer än ni då. För det måste du väl erkänna att ni gör?
Hur ska det förändra judarnas makt i Sverige och väst. Kan du ens förklara det?

Så tidigare kunde ni få stöd från mer nationellt sinnade svenskar, men nu föraktar alla er. Till och med de som stödde er tidigare. Ni är antinationalister, anti-svenska. Ni slåss mot etniska svenskar och försöker övertyga dem om att arvfienden är våran vän. Nu när det finns möjlighet att ena etniska svenskar mot två gemensamma fiender, har ni ställt er på bägges fiendernas sida. Tror du att ni har tänkt ut det själva? Ni sår split, det som judarna vill.

Ni är så antinationalistiska man kan bli. Ni agerar precis som kommunisterna som hoppades att Stalin skulle komma och ta makten i Sverige. Ni hoppas att ryssarna ska regera över Sverige och väst. Ni är de som vill sälja ut landet till fienden.

Du är totalt hjärndöd men visst kan du trösta dig med att majoriteten i Sverige är precis som du. Bräkande flockfår. Betingade dregelvovvar som skäller och hugger på ZOGs kommando. Ryssland har tagit strid mot globalismen och kulturmarxismen. Båda är judiska agendor. Alla självständigt tänkande nationella och konservativa stödjer Ryssland. Svenskar som stödjer den svenska antivita folkmordsregimen lider endera av Stockholmssyndromet de luxe eller så är de vidriga liberalmarxister. Vilket som är de inget att ha.
Citera
2023-07-29, 11:41
Medlem
AndersTengils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Du är totalt hjärndöd men visst kan du trösta dig med att majoriteten i Sverige är precis som du. Bräkande flockfår. Betingade dregelvovvar som skäller och hugger på ZOGs kommando. Ryssland har tagit strid mot globalismen och kulturmarxismen. Båda är judiska agendor. Alla självständigt tänkande nationella och konservativa stödjer Ryssland. Svenskar som stödjer den svenska antivita folkmordsregimen lider endera av Stockholmssyndromet de luxe eller så är de vidriga liberalmarxister. Vilket som är de inget att ha.
Vi som stöttar Bandera miliserna och AZOV BATTALION står på rätt sida, alla ryssar, turkar och judar måste dö!!!!!!! Blivit erbjuden att kriga med chetnik miliser i Ukraina, börjat överväga det, chetniks e sanna ortodoxa nationalist krigare ,plus min syster e gift me en serb ortodox, helt ärligt ser jag dom som hjältar, blir de krig i Balkan igen, å de kommer hända, då ska jag kriga på Chetnik milisernas sida eller för kroatiska Uštaša miliser!
Citera
2023-07-29, 11:49
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Proxykriget mellan ryska folk i Östeuropa (Ukraina-Ryssland) väcker starka känslor, hos sunda normala människor självklart känslor av både vanmakt och frustration över ännu ett brother war där vita unga män tvångsinkallas att utkämpa ett blodigt krig utan vinnare men något annat blottas i konfliktenskölvatten nämligen den extremt råa anti-vita stämning som blommar upp med kraft i Västeuropa med omnejd. Nu är det inte vita majoritetsbefolkningar här, och media och politiker styrs av globalistjudars lömska anti-vita intressesfär. Men - det är samma masspsykos som under Covid19 där gemene man plötsligt ska hata vissa vita människor (ukrainare är vita ryssar precis som vita ryssar i Ryssland är vita ryssar). Hatade dessa avarter syriska eller eritreanska desertörer innan kriget? Knappast. Då var plötsligt asylinvandring något jättefint och människor i totalitära stater var offer som man skulle hjälpa. Den gemensamma nämnaren här är således inte krig eller diktatorer utan ras - alla utom vita människor ska man älska/uppskatta/värdesätta.

Vita människor. Sådana som svenskar, eller finnar eller balter, eller polacker eller ryssar. Sådana kan eller ska man hata så besinningslöst att fradgan yr ur käften. Det är som ett dåligt skämt. Jag är inte rysk men nordeurope och upplever hatet mot östeuropeer som extremt obehagligt och närvarande. Så snabbt vita människor, svenskar om vi ska diskutera detta som ett lokalt problem, vänder sig mot andra vita människor med full jävla kraft. Inte ens blattar som pissar barn i munnen under förnedrande rån mottar det nakna hat som tonåriga tvångsinkallade ryska soldater nu får. Blattar och negrer som tar över svenska städer får knappt en blick av gemene svensk som istället vänder hatet mot ryska kvinnor.

Det finns ingen logik. Det finns bara indoktrinering där dessa människor inte skulle tveka att äta upp sina/dina/mina barn om tidningarna skrev så.

Hur fan bemöter man sånt här som sund vettig människa? Man kan tycka vad man vill om Putin men faktum kvarstår att ryska/vita folk tvångsinkallas till en svår blodig konflikt där stormakter pumpar in krigsmateriel för att hålla konflikten igång i åratal med hundratusentals vita liv till spillo. Till vilken nytta?

Vem tjänar på att vita människor dör? Inte jag som vit människa iaf. Hur bemöter ni rysshatet? Det anti-vita hatet?

Hur vi bemöter det ?

Enkelt, genom att man kliver ur sin filterbubbla som du har tillverkat med en salig blandning av känslosås och patetiska slutledningar , skärp dig. Detta är pinsamt
Citera
2023-07-29, 12:00
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Du har inte på något sätt visat att jag har fel i det jag säger. Ni springer förstås judarnas ärenden utan att fatta det.

Vilka står för mördandet av vita människor i Ukraina. Ryssarna. Vilka stöder ni, jo Ryssarna. Om ni menar att det är judarnas agenda, så stöder ni förstås den. Eller kan du förklara det på något annat sätt?

Tvärtom motarbetar och angriper ni de som vill göra förändringar. Ni är emot svenskar och Sverige. Ni är våran fiende.
Ni motarbetar svensk nationalism. Så därigenom går ni återigen judarnas ärenden då ni själva säger att det är judarnas mål. Eller kan du visa på vilket sätt du står upp för Sveriges och svenskarna?

Kan du svara på frågorna jag ställt, eller ska du bara försöka komma undan det genom att kasta skit på andra, som verkar vara det enda du klarar av?

Inga tänkande och självständiga svenskar stöder ryssarna. De förstår att om man vill förändra saker gör man det där man bor, istället för att hoppas att en kines eller ryss ska komma och våldta familjen och tro att det ska ändra något.
Citera
2023-07-29, 12:05
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Du har inte på något sätt visat att jag har fel i det jag säger. Ni springer förstås judarnas ärenden utan att fatta det.

Vilka står för mördandet av vita människor i Ukraina. Ryssarna. Vilka stöder ni, jo Ryssarna. Om ni menar att det är judarnas agenda, så stöder ni förstås den. Eller kan du förklara det på något annat sätt?

Tvärtom motarbetar och angriper ni de som vill göra förändringar. Ni är emot svenskar och Sverige. Ni är våran fiende.
Ni motarbetar svensk nationalism. Så därigenom går ni återigen judarnas ärenden då ni själva säger att det är judarnas mål. Eller kan du visa på vilket sätt du står upp för Sveriges och svenskarna?

Kan du svara på frågorna jag ställt, eller ska du bara försöka komma undan det genom att kasta skit på andra, som verkar vara det enda du klarar av?

Inga tänkande och självständiga svenskar stöder ryssarna. De förstår att om man vill förändra saker gör man det där man bor, istället för att hoppas att en kines eller ryss ska komma och våldta familjen och tro att det ska ändra något.

Så ditt kriterium på att gå judarnas ärenden är alltså att man dödar vita. Då måste ju Hitler också ha gått judarnas ärenden enligt dig. Du är ju rent ut sagt enfaldig.
Citera
2023-07-29, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Tack för en välbehövlig trådstart i detta sedan länge gudsförgätna forum.

Jag har själv funderat mycket på dessa mass- och mediapsykologiska frågor och sociala fenomen sedan långt innan detta krig. Det är det tillåtna hatet, eller det påbjudna hatet, som vi nu ser. Folk i allmänhet verkar ha mycket frustration, oro och hat inom sig och detta kan tyvärr makthavarna ganska lätt manipulera och kanalisera.

Ja "hatet" och frustrationen mot de som inte får "hatas" riktas på det här viset mot en grupp som det får hatas mot. Effektivt sätt att dämpa folket vrede mot de som borde ställas till svars.
Citera
2023-07-29, 12:32
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Så ditt kriterium på att gå judarnas ärenden är alltså att man dödar vita. Då måste ju Hitler också ha gått judarnas ärenden enligt dig. Du är ju rent ut sagt enfaldig.
Jag ställde två frågor. Ingen klarade du av att svara på, precis som jag förstod.

Det är du som säger att judar vill döda vita människor och du som står på den sida som faktiskt gör det. Kan du förklara det. Om du menar något med vad du säger, vilket jag inte tror.

Du förstår inte att jag skiter i dina vita människor. Jag har inget gemensamt med barbarerna i Ryssland. Jag är svensk och står på svenskarnas sida. Vilket du inte gör, tvärtom. Så återigen du är en fiende till oss. Panslavism skulle jag säga ideologin är. Sen försöker man lajva någon form av rastänkande och tror att de ska tilltala svenskar.
Ordet slav för folket passar bra, då de inte vill vara fria män, utan önskar att ha en slavägare att se upp till som piskar dem till lydnad. Att kröka ryggen för andra är vad de drömmer om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in