Citat:
Ursprungligen postat av
najas
Är du osäker på regel så går det alltid att välja 0.00 (annat/vet ej) som finns längst ner i rullistan och skriva ett kort meddelande om vad som felas.
Tänk dock på att ibland (rätt ofta faktiskt) kan usla trådstarter räddas av övriga FB:are som ger info och diskuterar ämnet.
Varför kan ni inte bara respektera TS fråga?
Antingen så ska det bara finnas 0.00 Övrigt som kategori som gäller för allt eller så får ni faktiskt komma med en 0.8 Bruten länk.
Kunden har alltid rätt, detta verkar personelen på FB ha svårt att greppa.
Jag hade även önskar att kunna anmäla långa meningslösa inlägg som ingen orkar läsa.