2023-07-28, 21:23
  #13669
Avslutad
Vi är för många som önskar henne illa att det blir totalt motsatt effekt. Gud skrattar åt oss alla i tråden.
Citera
2023-07-28, 21:25
  #13670
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Hon fifflar med mycket sånt verkar det som. Ni borde skicka in allt underlag till myndigheter och BB.. Att den här bruden aldrig får karma och alltid kommer undan med precis allt inom alla changer? Förstår inte.
Med tanke på hur ekonomin ser ut nu för gemene man tror jag alla influensers kommer få det svårt. Folk köper inte längre i samma utsträckning.
Miljö och arbetsmiljö är också aspekter som folk börjar bry sig mer om, så att köpa nya kläder från bubbleroom och doftpinnar från rituals är nog få som snart gör.
Solceller, närproducerad honung och träning är nog mer sånt som folk kommer satsa på.
Så Simon var nog inne på rätt spår, men han skulle behövt lite annan hjälp bara.
Citera
2023-07-29, 09:31
  #13671
Medlem
Bara undrar lite. Linn säger att Tindra börjar skolan om två veckor. Skolan börjar 17 augusti vilket är tre veckor. Eller var i torsdags. Idag skriver hon och önskar tips på aktiviteter när det regnar och säger att hon ska vara inne med barnen. Det ska bli strålande sol och 24 grader i öret idag. Är redan nu fint väder. Kollar hon inte väderprognosen eller ens ut genom fönstret?
Citera
2023-07-29, 10:50
  #13672
Medlem
Nu har hon lagt ut i sin story att T har två kompisar hemma o de vill absolut inte bli störda. Måste vara första gången någonsin som detta händer, om det nu är sant. Hon la bara upp en bild på en stängd dörr. Det har ju avhandlats här i tråden att T aldrig leker med kompisar, varken hemma eller hos någon annan. Det har ju även diskuterats att L o barnen nästan aldrig går till någon lekplats. Och vad händer...vips så springer de till både den ena o den andra lekplatsen för att visa att de visst går till lekplatser. Jag tänker att det är samma sak med T o kompisar.
__________________
Senast redigerad av LeLLa 2023-07-29 kl. 10:56.
Citera
2023-07-29, 12:47
  #13673
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Nu har hon lagt ut i sin story att T har två kompisar hemma o de vill absolut inte bli störda. Måste vara första gången någonsin som detta händer, om det nu är sant. Hon la bara upp en bild på en stängd dörr. Det har ju avhandlats här i tråden att T aldrig leker med kompisar, varken hemma eller hos någon annan. Det har ju även diskuterats att L o barnen nästan aldrig går till någon lekplats. Och vad händer...vips så springer de till både den ena o den andra lekplatsen för att visa att de visst går till lekplatser. Jag tänker att det är samma sak med T o kompisar.


Ja självklart var det ingen kompis där.
Visst att de kanske inte ville bli störda just där o då. Men hon hade lätt tagit kort på kompisen åtminstone bakifrån så vi alla här kan se att en kompis är över, för inte var de på rummet hela tiden tills kompisen åkte? :-)
Citera
2023-07-29, 15:02
  #13674
Medlem
Linn anmälde M för att T kom hem med blåmärken (wow tänk om flickan faktiskt fick vara ute och leka som ett normalt barn för en gångs skull).
Hon anmälde G för att han drack för mycket (inga bevis alls för detta, men en bra strategi för att straffa G)
Hon skaffar barn för att ha sin prinsess-armé för sig själv. Hittar på ursäkter för att spermadonatorerna inte ska få träffa barnen. Det enda hon vill är att kunna dra på sig offerkoftan som ”ensamstående 3-barnsmamma”. Hon vill ha sympati, alla ska tycka synd om henne för att hon särar på benen för första bästa, hon är helt klart psykopat. Blir spännande att se vad S blir anmäld för, hon lyckas nog luska ut något.
Citera
2023-07-29, 15:52
  #13675
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Hon kommer kontrollera dom nåt så fruktansvärt. De flesta 12-18-åringar kommer hem sent, testar cigarretter, alkohol (en del mycket mer) mm, skolkar, får underkänt på prov etc. Hon kommer aldrig tillåta och tolerera något sådant. Barnen och deras kompisar kommer nog få vara hemma hos dom, pyssla och dricka läsk med aspartam och annat sötningsmedel.
Varför i hela fridens namn skulle Linn tolerera dåligheter ifrån barnen? Det är snarare ett bra föräldraskap att inte göra det, varför jag tror att Linn kommer ha svårigheter att sätta gränser för tjejerna. När de är i tonåren vill hon nog vara den "coola" mamman som alla vill hänga hos just pga bristen på regler och så kan Linn låtsas att hon är en i gänget.
Citera
2023-07-29, 15:53
  #13676
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Smakar vinet godare om man dricker det topless, stirrar förföriskt in i väggen och publicerar kalaset på instagram? Eller har jag missat något?
Mycket smaklös kroppsfixering ifrån Simon nu.
Citera
2023-07-29, 15:56
  #13677
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Vi är för många som önskar henne illa att det blir totalt motsatt effekt. Gud skrattar åt oss alla i tråden.
Förhoppningsvis är det bara du som önskar Linn illa.... Normala människor gör det inte. Jag tycker väldigt, väldigt synd om Linn. Det bästa vore om hon kunde gå i riktigt bra terapi och läka och förstå sig själv och sina svårigheter. Samt att det löser sig mellan henne och Simo, så att de kan leva ett stabilt familjeliv ihop med barnen. Man för komma ihåg att går det illa för Linn så drabbas även barnen.
Citera
2023-07-29, 16:09
  #13678
Medlem
Det syns ju lång väg att det är något som inte stämmer. Hon förstår det kanske inte själv ännu. Den här upprepande cykeln av att skaffa barn så fort det går med ”sitt livs kärlek” gång på gång borde väl vara ett tecken även för henne? Eller förstår hon verkligen inte hur mycket det här skadar hennes äldre barn? Hon är säkert en jättebra mamma, det tvekar jag inte på, men förstår hon inte vad hon utsätter sina prinsessor för?
Citera
2023-07-29, 16:43
  #13679
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Mycket smaklös kroppsfixering ifrån Simon nu.
Ja, det är definitivt något som hänt med honom. Har alltid uppfattat Simon som en fin person och pappa, men på senaste har han förändrats. Spenderar mycket tid på gymmet och drar ofta iväg i flera dagar för att hänga med vänner i andra städer. Inget fel på det i sig, men vad hände med föräldraansvaret? Vill minnas att Simon bollade studier, jobb, hockey och familjeliv förr. Av allt att döma har han sommaruppehåll från studier, är off season från hockeyn och arbetar inte. Hur försörjer han sig själv och sitt barn? Och hur kan han inte ha mer tid för Belle?
Citera
2023-07-29, 17:11
  #13680
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Förhoppningsvis är det bara du som önskar Linn illa.... Normala människor gör det inte. Jag tycker väldigt, väldigt synd om Linn. Det bästa vore om hon kunde gå i riktigt bra terapi och läka och förstå sig själv och sina svårigheter. Samt att det löser sig mellan henne och Simo, så att de kan leva ett stabilt familjeliv ihop med barnen. Man för komma ihåg att går det illa för Linn så drabbas även barnen.

Nu får du skärpa dig hur tolkar du illa? Nu menar jag ju såklart som i en käftsmäll att sanning ska komma fram från den dålda fasaden.. att hon ska få konsekvenser nån gång lixom men det får hon aldrig någonsin!! Kommer alltid undan med ALLT hemskt hon gör och utsätter andra för. Lurar folk kors och tvärs men inte fan kommer det konsekvenser!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in