When the cat's away, the rats will play.
Allt som är relaterat till sådant måste ju du gilla.
Och du har ju inga bevis som styrker dina påståenden.
Det är ändå ingen ursäkt för att du och gäddor ska utnyttja barn.
Kan inte du och ditt sällskap sluta med den där härskartekniken. Det har ju inte gått så bra hittills.
Tala för dig själv. Finns inget betydelsefullt du har bidragit med förutom att du försöker smutskasta samhällets hjältar. Du tycker inte att de är det pga att du inte har moral och att de motarbetar dig. Du kan ju inte rå för det men att du ständigt repeterar dig kommer du ingen vart med.
Det är inte lite fräckt av dig att hålla med dumpen för att smyga som en liten orm för att försöka få oss att hålla med dig.
Citat:
Jag förstår inte din relevans till att du propagerar för barnsex.Du tycker inte det är hemskt att barn får vänta medan mamma prostituerar sig i rummet bredvid?
Bevis? Bara att läsa tråden. Eller förväntar du dig en filmsnutt som bevisar det?
Har du inte fattat att jag inte skyddar gäddor än, så lär du inte fatta det nu heller... Jag är bara mot hur ryggradslösa, ynkliga människor som du behandlar de.
Bevis? Bara att läsa tråden. Eller förväntar du dig en filmsnutt som bevisar det?
Har du inte fattat att jag inte skyddar gäddor än, så lär du inte fatta det nu heller... Jag är bara mot hur ryggradslösa, ynkliga människor som du behandlar de.
Allt som är relaterat till sådant måste ju du gilla.
Och du har ju inga bevis som styrker dina påståenden.
Citat:
Vi väntar på bevis. Mobbning kommer du inte långt med.Det är ändå ingen ursäkt för att du och gäddor ska utnyttja barn.
Kan inte du och ditt sällskap sluta med den där härskartekniken. Det har ju inte gått så bra hittills.
Citat:
Bevis. Jag väntar.Tala för dig själv. Finns inget betydelsefullt du har bidragit med förutom att du försöker smutskasta samhällets hjältar. Du tycker inte att de är det pga att du inte har moral och att de motarbetar dig. Du kan ju inte rå för det men att du ständigt repeterar dig kommer du ingen vart med.
Citat:
Vi är allt annat än vänner.Nej nej, menade inte att du varit otrevlig. Tvärtom, dig går ju att ha en dialog med. Menade vår vän LeCastle eller vad hen nu kallar sig.
Pålitligjeten kan vara väldigt varierande ja. I detta fall har jag dock för mig att det fanns en källa länkad. Minns inte helt. Det var ett bra tag sedan.
Pålitligjeten kan vara väldigt varierande ja. I detta fall har jag dock för mig att det fanns en källa länkad. Minns inte helt. Det var ett bra tag sedan.
Det är inte lite fräckt av dig att hålla med dumpen för att smyga som en liten orm för att försöka få oss att hålla med dig.
Senast redigerad av LeCastle 2023-07-28 kl. 19:34.
Senast redigerad av LeCastle 2023-07-28 kl. 19:34.