When the cat's away, the rats will play.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ovetade
Du tycker inte det är hemskt att barn får vänta medan mamma prostituerar sig i rummet bredvid?
Bevis? Bara att läsa tråden. Eller förväntar du dig en filmsnutt som bevisar det?
Har du inte fattat att jag inte skyddar gäddor än, så lär du inte fatta det nu heller... Jag är bara mot hur ryggradslösa, ynkliga människor som du behandlar de.
Jag förstår inte din relevans till att du propagerar för barnsex.
Allt som är relaterat till sådant måste ju du gilla.
Och du har ju inga bevis som styrker dina påståenden.
Citat:
Ursprungligen postat av
2023-07-13
Du glömmer det viktigaste, att hon själv utnyttjat barn. Råkade du glömma det? Sara är en gris
Vi väntar på bevis. Mobbning kommer du inte långt med.
Det är ändå ingen ursäkt för att du och gäddor ska utnyttja barn.
Citat:
Ursprungligen postat av
2023-07-13
Är det ok då så länge man inte är dömd för det?
Kan inte du och ditt sällskap sluta med den där härskartekniken. Det har ju inte gått så bra hittills.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ovetade
Jag sitter inte och gräver i tråden åt någon fjant som förolämpar mig. Den upplysningen kom från S själv om jsg minns rätt, men bryr mig inte en sekund om att ta reda på det åt ett sånt där stolpskott.
Jag ville påpeka att hen sa mot sig själv, inget annat.
Bevis. Jag väntar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Perpetuate
Fanns det en relevant fråga där? Du är sinnesslö.
Tala för dig själv. Finns inget betydelsefullt du har bidragit med förutom att du försöker smutskasta samhällets hjältar. Du tycker inte att de är det pga att du inte har moral och att de motarbetar dig. Du kan ju inte rå för det men att du ständigt repeterar dig kommer du ingen vart med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ovetade
Nej nej, menade inte att du varit otrevlig. Tvärtom, dig går ju att ha en dialog med. Menade vår vän LeCastle eller vad hen nu kallar sig.
Pålitligjeten kan vara väldigt varierande ja. I detta fall har jag dock för mig att det fanns en källa länkad. Minns inte helt. Det var ett bra tag sedan.
Vi är allt annat än vänner.
Det är inte lite fräckt av dig att hålla med dumpen för att smyga som en liten orm för att försöka få oss att hålla med dig.