2023-07-28, 17:30
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Nej nej, menade inte att du varit otrevlig. Tvärtom, dig går ju att ha en dialog med. Menade vår vän LeCastle eller vad hen nu kallar sig.
Pålitligjeten kan vara väldigt varierande ja. I detta fall har jag dock för mig att det fanns en källa länkad. Minns inte helt. Det var ett bra tag sedan.

Kan inte uttala mig om LeCastle.
Däremot tror jag att för många går det inte att göra en kompromiss när det gäller barns trygghet. Antingen vill man till varje pris skydda barnen innan något händer och då helgar ändamålet medlen eller vill man göra det på ett sådant sätt som garanterar att ingen blir skadad (psykiskt eller fysiskt). Sen är det en dragkamp mellan de argumenten.

Det är iaf den bilden jag har fått.
Citera
2023-07-28, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Kan inte uttala mig om LeCastle.
Däremot tror jag att för många går det inte att göra en kompromiss när det gäller barns trygghet. Antingen vill man till varje pris skydda barnen innan något händer och då helgar ändamålet medlen eller vill man göra det på ett sådant sätt som garanterar att ingen blir skadad (psykiskt eller fysiskt). Sen är det en dragkamp mellan de argumenten.

Det är iaf den bilden jag har fått.
Delar den bilden fullt ut. Bara tragiskt med alla de offer som skapas av grupp 1 ovan...
Citera
2023-07-28, 17:59
Bannlyst
Citat:
Känns som jag pratat med dig förut?

Som du ser på gäddorna så är alla inte dömda. Ändå har omgivningen rätt till sin reaktion när någon blir påkommen i otrohet, i en lögn (graden varierar för olika personer) eller att begå sexualbrott mot den de tror är ett barn.
Likaså mot Sara. Men ingen som reagerar där.
Citera
2023-07-28, 18:00
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-07-13
Likaså mot Sara. Men ingen som reagerar där.

Sett flera som tagit upp det så du behöver inte oroa dig över att du är ensam.
Citera
2023-07-28, 18:26
Bannlyst
Citat:
Sett flera som tagit upp det så du behöver inte oroa dig över att du är ensam.
Känns skönt. En dag när det stormar runt dumpen får vi hoppas Sara hängs ut och får sona.
Inte normalt att sälja sex heller.. Men vad gör man inte för en fix
Citera
2023-07-28, 18:33
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Känns skönt. En dag när det stormar runt dumpen får vi hoppas Sara hängs ut och får sona.

Det finns några debattprogram och artiklar som behandlar kritik mot Sara och Patrik. Vet inte på vilket annat sätt de kan "hängas ut". I programmet får de svara på kritik och i artiklarna kan de inte ge svar på tal, räcker det?
Citera
2023-07-28, 19:13
Medlem
LeCastles avatar
When the cat's away, the rats will play.
Citat:
Du tycker inte det är hemskt att barn får vänta medan mamma prostituerar sig i rummet bredvid?
Bevis? Bara att läsa tråden. Eller förväntar du dig en filmsnutt som bevisar det?
Har du inte fattat att jag inte skyddar gäddor än, så lär du inte fatta det nu heller... Jag är bara mot hur ryggradslösa, ynkliga människor som du behandlar de.
Jag förstår inte din relevans till att du propagerar för barnsex.
Allt som är relaterat till sådant måste ju du gilla.
Och du har ju inga bevis som styrker dina påståenden.
Citat:
Du glömmer det viktigaste, att hon själv utnyttjat barn. Råkade du glömma det? Sara är en gris
Vi väntar på bevis. Mobbning kommer du inte långt med.
Det är ändå ingen ursäkt för att du och gäddor ska utnyttja barn.
Citat:
Är det ok då så länge man inte är dömd för det?
Kan inte du och ditt sällskap sluta med den där härskartekniken. Det har ju inte gått så bra hittills.
Citat:
Jag sitter inte och gräver i tråden åt någon fjant som förolämpar mig. Den upplysningen kom från S själv om jsg minns rätt, men bryr mig inte en sekund om att ta reda på det åt ett sånt där stolpskott.
Jag ville påpeka att hen sa mot sig själv, inget annat.
Bevis. Jag väntar.
Citat:
Ursprungligen postat av Perpetuate
Fanns det en relevant fråga där? Du är sinnesslö.
Tala för dig själv. Finns inget betydelsefullt du har bidragit med förutom att du försöker smutskasta samhällets hjältar. Du tycker inte att de är det pga att du inte har moral och att de motarbetar dig. Du kan ju inte rå för det men att du ständigt repeterar dig kommer du ingen vart med.
Citat:
Nej nej, menade inte att du varit otrevlig. Tvärtom, dig går ju att ha en dialog med. Menade vår vän LeCastle eller vad hen nu kallar sig.
Pålitligjeten kan vara väldigt varierande ja. I detta fall har jag dock för mig att det fanns en källa länkad. Minns inte helt. Det var ett bra tag sedan.
Vi är allt annat än vänner.
Det är inte lite fräckt av dig att hålla med dumpen för att smyga som en liten orm för att försöka få oss att hålla med dig.
Senast redigerad av LeCastle 2023-07-28 kl. 19:34.
Citera
2023-07-28, 19:19
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Inte i det här livet och inte i nästa heller. Du får sprida rykten hur bäst du vill men du har ett mycket allvarligare problem. Det finns radikala människor som behandlar pedofiler på ett helt annat sätt. Dumpen fokuserar på att hjälpa barn och förhindra våldtäkter.
Citera
2023-07-28, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Varför spelar det någon roll för dig vad andra tycker om gubbarnas chattande? Jag bara undrar, för annars så brukar ju ett av de vanligaste argumenten för Dumpen vara att de inte dömer någon, och att det är upp till var och en att avgöra vad man tycker om det som skrivs i chattarna.
Inte gubbars chattande som är problemet, det är att de inte skriver sitt äckel och skickar sina kukar till varandra utan till unga som ska slippa möta sånt precis överallt på nätet. Du gör förövarna till dina subjektiv redan i din hjärna.
Citera
2023-07-28, 19:42
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Kan du bevisa det?

Sara blev utsatt för hemskheter och hon har kompenserat för sina misstag. Det kan man inte säga om många andra.

Det är fortfarande dag och natt om vi tittar på pedofilerna och det är dessa gäddor som blir tagna på bar gärning. Därför förhindras mer brott. Tack vare henne. Hon räddar barn och nu är du tillbaka på ruta ett. Välkommen tillbaka!

Att använda andras förflutna mot dem kommer du inte långt med.

Hon har själv berättat det!
Vilka hemskheter har hon blivit utsatt för?
Är det något tråden har missat för det jag för fram är gammal verifierad skåpmat.
Det förflutna är passerat men jag tror aldrig hennes barn glömmer.
Men nu räddar hon andras barn och det är gott nog för att kompensera?

Jag tycker du förminskar hennes barn och deras utsatthet, men det får stå för dig.
Citera
2023-07-28, 19:49
Medlem
goofers avatar
Citat:
Han verkar känna hennes vänner ändå så vi kan utgå ifrån (trovärdighet får vi avgöra själv) att han hänger inom samma kretsar.
Jag tror han läste fup om Saras alla bravader.
Ingen vacker läsning, den är länkad i tråden så dig dig en titt i den och jag lovar att du kommer se mer klarsynt på vem hon är egentligen.
Citera
2023-07-28, 19:53
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Jag tror han läste fup om Saras alla bravader.
Ingen vacker läsning, den är länkad i tråden så dig dig en titt i den och jag lovar att du kommer se mer klarsynt på vem hon är egentligen.

Vem hon VAR
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in