2023-07-28, 17:24
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
Tycker mest att gå och beklaga sig över en lottning och försöka få fram en poäng med att andra lag minsann fått lättare än oss blir väldigt dum.
Eller dum är kanske fel ord, en saknad av tilltro till sitt lags förmåga.

Jag har aldrig klagat på en MFF lottning någonsin, antingen är man bra nog att spela i Europa enligt mig eller är man inte tillräckligt bra.
Jag tror mitt lag är tillräckligt bra för att kvala in till CL (detta året har vi inte möjligheten).

Att ni börjar jämföra er ”svåra” lottning med något annat lags ”lätta” någon annan säsong tycker jag blir en ursäkt eller brist på tilltro till ert lag eller en dum poäng.

Inte konstigt det ser ut som det gör i kvalet med tankesättet vi har i svensk fotboll där vi sätter enorma hinder på förhand 😂

Då har du helt missuppfattat poängen och hela diskussionen som föranledde poängen. Vilket var anledningen till att jag kallade dig jubelnöt.
Citera
2023-07-28, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av London
Då har du helt missuppfattat poängen och hela diskussionen som föranledde poängen. Vilket var anledningen till att jag kallade dig jubelnöt.

Som sagt tidigare bättre att agera på ett moget och någorlunda vuxet sätt även om det är klart det blir lätt att brösta upp sig på ett anonymt forum.

Är det den oerhört svåra lottningen som gör dig arg??

Gett upp Europa redan??
Citera
2023-07-28, 17:30
Medlem
Londons avatar
Citat:
Som sagt tidigare bättre att agera på ett moget och någorlunda vuxet sätt även om det är klart det blir lätt att brösta upp sig på ett anonymt forum.

Är det den oerhört svåra lottningen som gör dig arg??

Gett upp Europa redan??

Läs moderators uppmaning i #10227 om du vill diskutera årets europaspel.

Vad som diskuterades före du och din vän började svinga var huruvida topp tre i år är önskvärt eller inte om man missar guldet.
Citera
2023-07-28, 17:34
Medlem
Citat:
Läs moderators uppmaning i #10227 om du vill diskutera årets europaspel.

Vad som diskuterades före du och din vän började svinga var huruvida topp tre i år är önskvärt eller inte om man missar guldet.

Ok jobbiga frågor när tilltron till laget saknas 👍

Känns allsvenska säsongen över redan, eller en serie känns bättre än en omöjlig lottning??

Styrkekramar, kanske blir mer tur nästa säsong 👌
Citera
2023-07-28, 17:39
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ok jobbiga frågor när tilltron till laget saknas 👍

Känns allsvenska säsongen över redan, eller en serie känns bättre än en omöjlig lottning??

Styrkekramar, kanske blir mer tur nästa säsong 👌

Andas och räkna till tre.

Tack för styrkekramarna trillingnöt.
Citera
2023-07-28, 17:48
Medlem
Teus avatar
Citat:
Glad att jag han läsa ditt inlägg före du korrigerade det. Genial oneliner i det kursiva

Den enda referens jag hittar vid googling är till filmen Deliverence?
Yes, en väldigt specifik och (ö)känd scen från Deliverence
Citera
2023-07-28, 17:54
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Yes, en väldigt specifik och (ö)känd scen från Deliverence

Kände inte till den

Funkar ju som vikthån och i sexistisk (ish) kontext men extra bonuspoäng för appliceringen på grisbönder.
Citera
2023-07-28, 18:08
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Äsch, dom blir ju kränkta av precis allt. Jag skrev i andra tråden till trazke att vi numera är Skandinaviens största klubb sen tog det inte många minuter innan bönderna trillade över varandra för att göra misstaget och inte klara av att göra skillnad på storlek och framgång..

Nåväl, alltid skönt att kunna dra fram Albornoz, Sarfo eller skattesubventionerna om man vill få dom att gny lite extra. Ändå ganska kul att en förening gjort sig skyldiga till så oerhört mycket skit.

Du glömde dra upp nazism, Panaxia och Guidetti när du ändå var igång.
Citera
2023-07-28, 18:14
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Du glömde dra upp nazism, Panaxia och Guidetti när du ändå var igång.
Haha, va? Utveckla.
Citera
2023-07-28, 18:17
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Haha, va? Utveckla.

Tre skandaler från aik tolkade som du höll på dom men då ber jag om ursäkt.
Citera
2023-07-28, 18:20
Avslutad
Vilken jävlas clickbait på Fotbollskanalen. "Djurgården sparkar båda sina tränare."
Citera
2023-07-28, 18:21
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Tre skandaler från aik tolkade som du höll på dom men då ber jag om ursäkt.
Är väl inga skandaler. Panaxia var en sponsor som inte skötte sitt företag korrekt och fifflade med bokslutet men det har inte ett skit med oss att göra. Dom andra två förstår jag inte ens kopplingen mer än att den ena är en politisk ideologi och den andra kallar sig för fotbollsspelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in