2023-07-28, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Hur går det med dina planer? Mycket snack och lite verkstad va?
Skrev ”tror” var inte absolut
Citera
2023-07-28, 14:24
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Hur går det med dina planer? Mycket snack och lite verkstad va?
Verkar inte gå nå vidare så länge som vi har väntat.
Citera
2023-07-28, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Verkar inte gå nå vidare så länge som vi har väntat.
Förstår inte bristen på tålamod? Ni som stödjer dumpen måste väl vara överlyckliga för varje dag de får fortsätta?
Citera
2023-07-28, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Jag såg det i andra tråden... jobbigt läge det där. Blir intressant att se vad det blir för svallvågor. INFOLINA själv kom ju in i tråden och bad folk ge sig...
Stackars jävel rent ut sagt...
Ja tro mej att det inte är en kul situation vi i familjen och den oskyldigt utsatta sitter i för tillfället....
Citera
2023-07-28, 14:36
Medlem
Citat:
Ja det måste regleras ordentligt... 263 får det ju rätt lugnt och skönt ändå. Är ju full fokus på att någon annan stackars jävel blev utpekad som gädda...
Fria ordets makt är kraftfullt. Bara jobbigt när slaget träffar någon fullständigt oskyldig.
Ja och det är verkligen svinroligt för både oss anhöriga, och min oskyldiga fader som inte ens kommer kunna sova i sin egen lägenhet för situationen han har satts i utan att ha gjort ett skit.
Citera
2023-07-28, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olap1234
Ja och det är verkligen svinroligt för både oss anhöriga, och min oskyldiga fader som inte ens kommer kunna sova i sin egen lägenhet för situationen han har satts i utan att ha gjort ett skit.
Är du barn till han som identifierades felaktigt här i tråden?
Jag kan inte ens föreställa mig hur jävligt det är...
Citera
2023-07-28, 14:39
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ja tro mej att det inte är en kul situation vi i familjen och den oskyldigt utsatta sitter i för tillfället....

Berätta! Vad hände?

De ska förtydliga texten om att inte kontakta anhöriga. Tycker du det känns tryggt?
Citera
2023-07-28, 14:45
Medlem
Citat:
Är du barn till han som identifierades felaktigt här i tråden?
Jag kan inte ens föreställa mig hur jävligt det är...
Ja jag är hans dotter som folk skrivit om med. Detta är helt åt helvete
Citera
2023-07-28, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Berätta! Vad hände?

De ska förtydliga texten om att inte kontakta anhöriga. Tycker du det känns tryggt?
Helt plötsligt började folk i våran omgivning skicka flashbacktråden till oss och vi fattade ingenting. Känns helt sjukt hur folk kan ha så fel.

Nej! det känns inte tryggt för fem öre
Citera
2023-07-28, 14:54
Medlem
Citat:
Jag såg det i andra tråden... jobbigt läge det där. Blir intressant att se vad det blir för svallvågor. INFOLINA själv kom ju in i tråden och bad folk ge sig...
Stackars jävel rent ut sagt...
Jag vill bara att alla ska veta att det är en hemsk situation både vi anhöriga och min oskyldiga pappa har satts i pga dessa helt åt helvete fel spekulationer. Att han inte ens ska våga åka hem och sova i sin egen lägenhet för att något har gjort en jävla killgissning är helt galet. Tro det eller ej men det finns fler med förnamnet som börjar på T i lilla Varberg. Sätter man bilderna sida vid sida så kan även en blind se att det är två helt olika personer. Men verkligen tack så hemskt mycket för att ni har sabbat hans liv....
Citera
2023-07-28, 14:57
Medlem
Citat:
Helt plötsligt började folk i våran omgivning skicka flashbacktråden till oss och vi fattade ingenting. Känns helt sjukt hur folk kan ha så fel.

Nej! det känns inte tryggt för fem öre
Polisanmäl och inkludera Dumpen i den anmälan.
Citera
2023-07-28, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Ang gädda 263 - nakenbadaren.

Vad Patrik än hade tagit, så var det bra. Han har gått och blivit spåkärring. Killen hade en tvillingbror - En dubbelgångare.

Jag ska inte ge några ledtrådar till att identifiera denne. Men namnet var sådant att det var enkelt att lokalisera släktingar. Vilket folk gjorde med god aptit.

Första gången Dumpen brytt sig på riktigt att oskyldiga drabbas! Fel gädda hängdes ut och fel anhöriga trskasserades. Lol

Jag vill bara att alla ska veta att det är en hemsk situation både vi anhöriga och min oskyldiga pappa har satts i pga dessa helt åt helvete fel spekulationer. Att han inte ens ska våga åka hem och sova i sin egen lägenhet för att något har gjort en jävla killgissning är helt galet. Tro det eller ej men det finns fler med förnamnet som börjar på T i lilla Varberg. Sätter man bilderna sida vid sida så kan även en blind se att det är två helt olika personer. Men verkligen tack så hemskt mycket för att ni har sabbat hans liv....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in