2023-07-27, 12:28
Medlem
LeCastles avatar
Nakenbadsgäddan tog sig sin sista kallsup!Vad vet vi mer om honom?
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Har Dumpen börjat härja i vuxengrupper eller vad menas med "Snälla anmäl inte"? Nog för att den vuxna ska sluta chatta och inte åka och träffa tonåringar men det verkar ju inte som att den här gäddan aktivt sökte efter barn?
Spelar ingen roll. Det är inte mer okej för att han inte ”aktiv”. Detta var inte första gången, men kanske sista.
Citera
2023-07-27, 12:56
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Har Dumpen börjat härja i vuxengrupper eller vad menas med "Snälla anmäl inte"? Nog för att den vuxna ska sluta chatta och inte åka och träffa tonåringar men det verkar ju inte som att den här gäddan aktivt sökte efter barn?

Jag tror nästa steg för Dumpen är att ge sig ut efter de som söker sex med 15-17-åringar. Det låter lite så på Patrik i nakenbads-gäddans konfrontation. Det kan vara en väg att gå för att fortsätta få bra med napp och det kan försvaras med att man vill förändra lagstiftningen från 15 till 18 år.

Nakenbadgäddan, om han är smart, städar undan alla sina sociala medier och tar initiativ till samtal med arbetsgivare och familj på direkten.

Han är identifierad innan dagen är slut
Citera
2023-07-27, 13:57
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Frugan har äntligen total makt över honom. Total makt, hon kanske inte kan bli diktator över ett ens litet land, men hon har honom att styra. Precis som hon vill. Förstår du vilken jävla sits. Den enda som är kvar hos honom för att han inte ska dö i isolering har totalt makt. Det är att sitta mellan ett klippblock och ett hårt ställe.
Det låter som en bra och trovärdig förklaring. Visserligen är mina psykologikunskaper starkt begränsade men jag köper din förklaring.
Citera
2023-07-27, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det låter som en bra och trovärdig förklaring. Visserligen är mina psykologikunskaper starkt begränsade men jag köper din förklaring.

Tänk på de gäddor där man tänker, åh han har frun kvar. Men tänk om hon är sadist då? Fruar är inte guldänglar. De är av kött och blod. Och kan hata. Eller ligga i sängen och ropa "Jag är tolv".

Ingmar Bergmans ande har vaknat och styr ditt äktenskap din pederast.

Han gick där och tittade så fint på sitt ringfinger.
Citera
2023-07-27, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Redigerade inlägget! Menade påstod! Men tack.

Barnet skrev 14 och det var det han trodde.
Till Patrik så sade han 15.

Varför säger de bara femton om de nu ska ljuga. Säg trettionio och verkar förvirrad bara. Så skulle jag regissera i alla fall.
Citera
2023-07-27, 15:28
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Varför säger de bara femton om de nu ska ljuga. Säg trettionio och verkar förvirrad bara. Så skulle jag regissera i alla fall.
Fiskarna skriver alltid ålder eller födelseår. Skulle nog säga att det är det första man kommer ihåg. Hade däremot varit lite kul om de drog till med en riktigt hög ålder nån gång.

”14? Jag trodde hon var 44.”
Citera
2023-07-27, 15:31
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:

Det brukar vara 18-årsgräns på grupperna.

Jag gillar att de har börjat skriva ut åldern (14) rakt ut i stället för "ja e 09:a", går inte att missförstå.
Citera
2023-07-27, 15:34
Medlem
Sveppss avatar
Han (nakenbadsgäddan) är tydligen identifierad enligt Dumpen. Denna gädda tyckte jag verkade ganska rutinerad och pang på rödbetan, han utstrålade inte direkt "första gången man gör så där då!".

Skulle inte bli förvånad om han är gift. Med en kvinna.
Citera
2023-07-27, 15:36
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Det brukar vara 18-årsgräns på grupperna.

Jag gillar att de har börjat skriva ut åldern (14) rakt ut i stället för "ja e 09:a", går inte att missförstå.

Håller med. Inte för att jag har erfarenhet, men det verkar vara lite svårt att runka skriva och räkna fram åldern samtidigt och när alla fingrar är upptagna. Så att säga.
Citera
2023-07-27, 15:36
Medlem
Oscaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Åldern kanske höjs en vacker dag. Det skulle vara utmärkt.
Nakenbadsgäddan påstod att barnet var 15 till Patrik.
Håller med om åldershöjningen.
Däremot visste ju Nudistgäddan att barnet var 14. Det synd ju tydligt i chattloggarna. Ingen tvekan där.
Men jag tror inte Dumpen kommer att rycka ut på folk som söker 17-åringar.
Citera
2023-07-27, 15:38
Medlem
Oscaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Han (nakenbadsgäddan) är tydligen identifierad enligt Dumpen. Denna gädda tyckte jag verkade ganska rutinerad och pang på rödbetan, han utstrålade inte direkt "första gången man gör så där då!".

Blir ju dramatiskt ju längre tiden går utan en identifikation. Ska vi ge det 24 timmar?

Edit: Såg nu i ditt inlägg att han HAR blivit identifierad.
Edit 2: Var ser du att han blivit identifierad? På Dumpens sida står det fortfarande att de INTE har gjort det.
Senast redigerad av Oscari 2023-07-27 kl. 15:41.
Citera
2023-07-27, 15:38
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps

om du kollar vid 1:29 in i videon så ser du att han har ring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in