2023-07-26, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Har alltid undrat hur sådana som Tweedy som knarkar, kör bil utan körkort och jagar barn. Hur tusan försörjer dom sig. Kan ju knappast va försörjningsstöd då han äger flera bilar. Är han också en förtidspensionerad missbrukare som är för bekväm att arbete. Angående skadeståndet han fick så var det alldeles för högt.
https://dumpen.se/2022/04/05/tweedy-skulle-bara-pa-promenad-napp-igen/
Hade polisen varit mer alert och agerat på alla polisanmälningar som kommit in på honom så tror jag inte misshandeln skulle ha skett.
Ludvikaborna var präktigt irriterade på hans beteende och rädda för att nån skulle komma till skada.
Citera
2023-07-26, 17:21
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Hade polisen varit mer alert och agerat på alla polisanmälningar som kommit in på honom så tror jag inte misshandeln skulle ha skett.
Ludvikaborna var präktigt irriterade på hans beteende och rädda för att nån skulle komma till skada.
Misshandeln har jag inget emot. Det hade han gjort sig förtjänt av flera gånger om.
Citera
2023-07-26, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Misshandeln har jag inget emot. Det hade han gjort sig förtjänt av flera gånger om.
Det hade räckt om de slagit sönder bilen, han ska ändå inte köra utan körkort och dessutom narkotikapåverkad.
Bilen har dessutom användningsförbud, tvivlar på att han har den ens försäkrad.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-07-26 kl. 17:31.
Citera
2023-07-26, 17:42
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PundarSara
Tycker du det är rätt att någon ska bli hatad för någonting som inte kränker någons rättigheter? De uthängda har i första hand sökt efter samtycke. Även om det är olagligt. Kan förstå att kliniska pedofiler samt våldtäktsman blir hatade. däremot förstår jag inte hatet mot män som bara bryta lite samhällets normer.

Du menar som Tweedy, som kör runt drogad i en skrotbil och försöker plocka upp minderåriga flickor på busshållplatser så att de blir så rädda att de måste be förbipasserande om hjälp? Det är nog inte främst Dumpen och deras uthängning som är anledningen till att han misshandlades "grovt", hoppas att de lyckas bättre nästa gång...
Citera
2023-07-26, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Du menar som Tweedy, som kör runt drogad i en skrotbil och försöker plocka upp minderåriga flickor på busshållplatser så att de blir så rädda att de måste be förbipasserande om hjälp? Det är nog inte främst Dumpen och deras uthängning som är anledningen till att han misshandlades "grovt", hoppas att de lyckas bättre nästa gång...
Kolla in hans Facebook där han laddat upp bilder på sminkade 7-åriga småflickor i baddräkter och minikjolar.
Ingen tvivel på att han har en sjuk dragning till barn.
Citera
2023-07-26, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Kolla in hans Facebook där han laddat upp bilder på sminkade 7-åriga småflickor i baddräkter och minikjolar.
Ingen tvivel på att han har en sjuk dragning till barn.

Jag tror att han bara har dragning till tonårstjejer. De bilder du snackar om tror jag att han har lagt ut bara av frustration för att jävlas med såna som dig. Tror inte han är klinisk pedofil.
Citera
2023-07-26, 18:22
Medlem
Fittmagnetens avatar
Visst, Tweedy har många väldigt dåliga sidor men ni får för en gång skull ta och tänka på det positiva.

En skön lirare med slät röst som på sitt eget lilla vis åker runt och försöker charma Sverige. Blir förvisso attackerad av pöbeln, men inte stoppar det alla vårans Tweedy. Får se om det kan bli en ny bil nu för skadeståndspengarna kanske?
Citera
2023-07-26, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fittmagneten
Visst, Tweedy har många väldigt dåliga sidor men ni får för en gång skull ta och tänka på det positiva.

En skön lirare med slät röst som på sitt eget lilla vis åker runt och försöker charma Sverige. Blir förvisso attackerad av pöbeln, men inte stoppar det alla vårans Tweedy. Får se om det kan bli en ny bil nu för skadeståndspengarna kanske?

Det hade han varit värd isånnafall. Fast vem vet han kanske lägger 5000 kr eller mer på någon annan typ av aktivitet 5000 kr kan vara ganska mycket för vissa. Vad han än gör för pengarna så hoppas jag att han unnar sig efter allt helvete han har varit med om.
Citera
2023-07-26, 18:40
Medlem
dragonslayer1339s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Nu går det åt helvete med frugan.
https://dumpen.se/2022/03/15/nu-gar-det-at-helvete-napp-igen/
Stämmer det att hon stannade kvar?
vilken underbar konfrontation njuter rakt igenom, och som avslutning står han och ber i fönstret och Patrik kaxar emot ifrån baksätet.
Kan helt klart vända en dålig dag till det bättre, ang frugan är jag osäker.
Citera
2023-07-26, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittmagneten

Det är ensak att bli tilldömd skadestånd och en helt annan sak om de dömda har medel att betala det, inte alls säkert att han får ut det.
Skulle han mot förmodan få det så står kronolle i vägen och tar först.
Det blir nog ingen ny bil…
Han ska inte ha någon.
Citera
2023-07-26, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PundarSara
Finns massa olika studier som har gjorts.
Av pedofilkompisarna då, men de lever ju inte i verkligheten, de lever bara för sina egna lustar och begär.
Citera
2023-07-26, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Adelsgäddan? Han som våldtagit en Downs?

Precis han!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in