2023-07-25, 17:13
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Samma tror jag, alltså det fetade ovan.

Hans personlighet som uppmärksamhetsluder gör honom helt uppmärksamhetsberoende, ständigt kåt på att stå i centrum, att vara i fokus, detta gör att han hela tiden helst vill gå på röda mattor, uppleva fotoblixtar, bli intervjuad, frottera sig med riktiga kändisar, framstå som dagens Jesus, osv, osv…

Han pallar helt enkelt inte ett vanligt socialt umgänge, då hoppar han omedelbart till nästa tuva med hopp om mer uppmärksamhet…

Fulnar har trots all motvind inrymmande fängelse och sanslösa böter, skadestånd etc - fortfarande - inte fattat att det är game over för honom så det skriker om det‼️
Ska man gissa lite pga Runes karaktär tror jag han sätter på allt som kommer i hans väg. Och de som kommer i hans väg som gillar honom är ju inte riktigt hemma hela vägen. Så det kan mycket väl vara en psykbrud som blivit kränkt. Kanske har hon skrivit om det, men den lär inte bli utgiven. Möjligen kan det handla om någon kvinnlig (eller manlig?) plit som Rune fått sätta på och som sedan lärt sig vem han är?
Citera
2023-07-25, 18:06
Medlem
Magictrixs avatar
Lagar middag och lyssnar på Runes ”sommarprat”. Han inleder med att berätta att han vägde tio kilo när han föddes. Sedan ljuger han om precis allt. Han är en mytoman på riktigt. Påstår att Jennifer Aniston velat adoptera Amadeus, att han fick leka med Stings och Pamela Anderssons barn. Jag tror han tror på det själv. Nu säger han att han bodde i Hollywood i sex år. Han var väl där en månad va?
Citera
2023-07-25, 18:39
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Lagar middag och lyssnar på Runes ”sommarprat”. Han inleder med att berätta att han vägde tio kilo när han föddes. Sedan ljuger han om precis allt. Han är en mytoman på riktigt. Påstår att Jennifer Aniston velat adoptera Amadeus, att han fick leka med Stings och Pamela Anderssons barn. Jag tror han tror på det själv. Nu säger han att han bodde i Hollywood i sex år. Han var väl där en månad va?
Jo, men korsriddaren lyckas avleda svenska folket och fatwa-muslimerna ifrån fakta, ännu en superlyckad manipulation av Rånar tack fattigSveriges Radio eller vad fan det nu var, dumradio
Enligt Runar, återgivet i okritisk vilseledande post covid-media.
- han vägde tio kilo när han föddes
- Jennifer Aniston ville adoptera Amadeus
- Runar lekte med Stings och Pamela Anderssons barn
- Runar bodde i Hollywood i sex år
Sanningen enligt registrerade dokument, artefakter
- dömd för grovt bedrägeri
- återfallsförbrytare
- miljonskulder
- saknar egen bostad
- större skulder än tillgångar (en slags personlig konkurs)
Låter okritisk vilseledande media post covid-masspsykosen fortsätta så kommer såklart muslimerna skära skallen av ännu fler. 100,000-tals massprotesterar i Yemen. I stort sett Sverige-fatwa, vilket dumsvenskarna inte fattar.
Snart har vi massprotester i Stockholm, då räcker det med en skjuten terrorist, sen har vi 100,000-tals som massplundrar i Stockholm.
Senast redigerad av becko 2023-07-25 kl. 18:53.
Citera
2023-07-25, 18:53
Medlem
Länka till ”Sommarprat” , Tack 🙏🏼
Citera
2023-07-25, 18:56
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Jo, men korsriddaren lyckas avleda svenska folket och fatwa-muslimerna ifrån fakta, ännu en superlyckad manipulation av Rånar tack fattigSveriges Radio eller vad fan det nu var, dumradio
Enligt Runar, återgivet i okritisk vilseledande post covid-media.
- han vägde tio kilo när han föddes
- Jennifer Aniston ville adoptera Amadeus
- Runar lekte med Stings och Pamela Anderssons barn
- Runar bodde i Hollywood i sex år
Sanningen enligt registrerade dokument, artefakter
- dömd för grovt bedrägeri
- återfallsförbrytare
- miljonskulder
- saknar egen bostad
- större skulder än tillgångar (en slags personlig konkurs)
Låter okritisk vilseledande media post covid-masspsykosen fortsätta så kommer såklart muslimerna skära skallen av ännu fler. 100,000-tals massprotesterar i Yemen. I stort sett Sverige-fatwa, vilket dumsvenskarna inte fattar.
Snart har vi massprotester i Stockholm, då räcker det med en skjuten terrorist, sen har vi 100,000-tals som massplundrar i Stockholm.
Senast jag lyssnade påstod han att han vägde 5,x när han föddes. Var i sommarpratet hörde du 10kg?
Citera
2023-07-25, 18:59
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Senast jag lyssnade påstod han att han vägde 5,x när han föddes. Var i sommarpratet hörde du 10kg?
Citat:
Vetefan, skiter i om detaljer stämmer, börjar blir riktigt flink-galet och oroande.
Stackars Carola, psykosen blir väl mer uppenbar så hon känner sig väl såklart mer orolig.
Senast redigerad av becko 2023-07-25 kl. 19:03.
Citera
2023-07-25, 20:00
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Kom att tänka på att han kanske räknar på norska, men jag är säker på att han sa att han vägde tiotusenfem gram. Men det är möjligt att han fem og tusen, ska lyssna igen.
Citera
2023-07-25, 20:20
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Kom att tänka på att han kanske räknar på norska, men jag är säker på att han sa att han vägde tiotusenfem gram. Men det är möjligt att han fem og tusen, ska lyssna igen.
My bad, jag hörde fel. Nu sa han att han vägde 4,5 kilo och var den näst största babyn i Norge det året. Hur han nu vet det?
Aja, han ljuger om nästan allt annat, är så självgod att man dör lite. Han säger i alla fall vid ett tillfälle att om man bara lär känna honom kommer man förstå att han är en typ fantastisk människa.
Citera
2023-07-25, 22:34
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Jag börjar undra om ”boken om Fulnar” skriven av nämnda Ulrika Edman inte är en blåsning. En önskedröm.

Det tilltänkta innehållet skulle ju räcka till en dom för ärekränkning flera ggr om.

Skulle gärna se boken i ljud/tryck, men det lär inte hända…

Och ja, jag gick på blåsningen, jag svalde hela bluffen med hull och hår.

Men vill ändå tacka för ett gott gapskratt‼️

Jag svalde det också med hull och hår, det skulle ha varit så himla kul.
Men jag började fundera när man inte kunde kommentera hennes inlägg, bara dela.

Fan det skulle ju ha varit årets scoop och fulnar hade ju fått ett av sina berömda psykbryt..
Citera
2023-07-26, 16:59
Medlem
beckos avatar
Citat:
My bad, jag hörde fel. Nu sa han att han vägde 4,5 kilo och var den näst största babyn i Norge det året. Hur han nu vet det?
Aja, han ljuger om nästan allt annat, är så självgod att man dör lite. Han säger i alla fall vid ett tillfälle att om man bara lär känna honom kommer man förstå att han är en typ fantastisk människa.
Ska händanefter tjata in Rånar, vad hände med den stora ledande Hollywood-bäbisen, den fantastisk människan?
Citera
2023-07-26, 18:16
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaulRonge
Länka till ”Sommarprat” , Tack 🙏🏼
https://swebbtv.se/w/5SbiZ2vpLTnFSRGEu41XLA
Citera
2023-07-26, 19:00
Medlem
Magictrixs avatar
Alla vet vid det här laget att Rune aldrig kände Sting. Ändå sitter han och påstår att de var så tajta att deras barn lekte ihop. Tillsammans med Pamela Andersons barn. Och han satt under en fest vid en flygel och spelade med Dustin Hoffman. Han påstod att han bodde i Hollywood i sex år. Med Amadeus. Han bodde granne med en massa kändisar. Vi vet ju sedan länge att Sting inte vet vem Runar är.

Min favoritdel var annars att han hade pumpat in miljoner i äktenskapet med J. När han kom hem från fem veckors tv-lek stod hans resväskor i garaget. Tacka fan för det. Vem lämnar sina två små barn i fem veckor för att tramsa i TV? Jo Rune.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in