2023-07-26, 15:09
Medlem
Alltid lika roligt med dessa spekulationer, och vill att alla ska tro på det.

Pic or it didn’t happen.
Citera
2023-07-26, 15:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
En sak jag lärt mig genom livet är att de som säger så är de värsta. Sen vill han gärna framhäva sig själv som någon som står över alla andra. Han jobbar hårt, tränar, är 100% närvarande pappa, genuin, trogen, feeder. Ja vilken pangkille.

Det är ju inte så att han har haft ett 7-16 jobb som svetsare, där man har typ 10 raster på en dag. Lägger upp 10 minuter oredigerade videos där han gör något han är bra på nämligen att gapa och skrika och tycka han är fett frän och rolig ( ryggdunkandet från kommentarsfältet boostar egot något oerhört). Han tränar vilket är bra och hälsosamt, så det kan jag inte klaga på. Däremot är det otroligt drygt att se han flexa och snacka skit om folk som inte väljer att träna. Närvarande Pappa nja, han är överallt. 4 ggr om året med polarna på rave resor i flera dagar, där jag knappast tror att han lever sunt som han gärna vill påskina att han gör. Vilken 35 årig pappa drar på Rave fester 4 ggr om året? Vill man inte vara så mycket med sina barn som möjligt? Genuin vettefan, hängt ut Jacke, Jocke som ska vara hans bröder och nu även otrogen med mamman till hans barn. 7 år av historia kunde ha avslutats med respekt! Feeder är han, han har ju försörjt sitt ex och sin dotter, vilket han givetvis ska ha kudos för.

Sen tror jag att han har använt testo, mello och säkerligen en och annan stråke ladd. Han spelar förvånad när snuten gjorde husis i hans lya i den lilla skithålan han kommer ifrån.

Nja inte riktigt den typen jag vill supporta iaf!

Ja ingen bra människa säger att den är en bra människa och ingen genuin säger att den är det, precis som ingen ärlig människa behöver nämna att den är ärlig. Det är verkligen rött flagg.

Ja jag förstår inte hans behov att klanka ner på folk som inte tränar. Men han har visat låg förståelse för depression, psykisk ohälsa osv även om han har rätt i att alla mår bra av att träna, röra på sig, komma ut osv. Men bara för det är enkelt för honom är det inte det för alla.

Alla dessa resor har jag aldrig fattat. De gör man när man är 20-25 år. Visst om det varit nån helg per år. Förresten han som varit så snäll mot Julia, hur många resor har hon fått åkt på utan honom?

Ja verkligen genuint hur han hängt ut sina bröder. Men det passade på nätet Nu tyckte jag det var rätt roligt men han förolämpade Jackes intelligens rejält i nån video för inte länge sedan där det var nåt om att Jacke kan vara på Coop och tro han är på Willys.

Att vara otrogen mot sina barns mamma är oförlåtligt.

Chrille är rolig men han skämtar verkligen mycket på andras bekostnad.

Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Hade han varit lojal och haft stake hade han sagt det i sin clickbait video. Han nämnde inget vilket ger tydliga signaler att han gjort ett jävla svek.

Han dementerar inte att han varit otrogen här i tråden. Har man inte varit otrogen och anklagas för det vill man dementera det

Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Alltid lika roligt med dessa spekulationer, och vill att alla ska tro på det.

Pic or it didn’t happen.

Vad vill du ha bild på?
Citera
2023-07-26, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ja ingen bra människa säger att den är en bra människa och ingen genuin säger att den är det, precis som ingen ärlig människa behöver nämna att den är ärlig. Det är verkligen rött flagg.

Ja jag förstår inte hans behov att klanka ner på folk som inte tränar. Men han har visat låg förståelse för depression, psykisk ohälsa osv även om han har rätt i att alla mår bra av att träna, röra på sig, komma ut osv. Men bara för det är enkelt för honom är det inte det för alla.

Alla dessa resor har jag aldrig fattat. De gör man när man är 20-25 år. Visst om det varit nån helg per år. Förresten han som varit så snäll mot Julia, hur många resor har hon fått åkt på utan honom?

Ja verkligen genuint hur han hängt ut sina bröder. Men det passade på nätet Nu tyckte jag det var rätt roligt men han förolämpade Jackes intelligens rejält i nån video för inte länge sedan där det var nåt om att Jacke kan vara på Coop och tro han är på Willys.

Att vara otrogen mot sina barns mamma är oförlåtligt.

Chrille är rolig men han skämtar verkligen mycket på andras bekostnad.

Han dementerar inte att han varit otrogen här i tråden. Har man inte varit otrogen och anklagas för det vill man dementera det

Vad vill du ha bild på?

Det är så säkert att C är otrogen?
Vart är bevisen? 🤔 Nä, just ja, fanns inga 😱😝 Men som sagt, älskar när cp skadade idioter försöker låta trovärdiga ”trovärdig källa” 😂😂😂
Citera
2023-07-26, 15:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Det är så säkert att C är otrogen?
Vart är bevisen? 🤔 Nä, just ja, fanns inga 😱😝 Men som sagt, älskar när cp skadade idioter försöker låta trovärdiga ”trovärdig källa” 😂😂😂

Nää det är inte säkert men mycket tyder på det om man läser mellan raderna.

Han har en ny tjej men Julia har ingen ny kille vad vi vet, han dementerar inte att han varit otrogen och på videon verkar han inte vara nydumpad och sårad. Både videon och hur han skriver här talar inte för att hon varit den otrogna. Skulle hon gå på dejt med C eller? Har det tagit slut innan och ingen varit otrogen verkar han gått vidare jävligt fort.

"Vi vill olika i livet" har han sagt. Låter inte som hon varit otrogen.
Citera
2023-07-26, 15:56
Avstängd
Citat:
Nää det är inte säkert men mycket tyder på det om man läser mellan raderna.

Han har en ny tjej men Julia har ingen ny kille vad vi vet, han dementerar inte att han varit otrogen och på videon verkar han inte vara nydumpad och sårad. Både videon och hur han skriver här talar inte för att hon varit den otrogna. Skulle hon gå på dejt med C eller? Har det tagit slut innan och ingen varit otrogen verkar han gått vidare jävligt fort.

"Vi vill olika i livet" har han sagt. Låter inte som hon varit otrogen.

Du är verkligen helt ute och cycklar gubben, en riktig hycklare 😂 Julia har visst träffat en ny men det kan ju inte du veta. Du har ju fullt upp med att försöka svartmåla mig i tråden. Klart du inte kan förstå alla resor vi gjort, du har ingen möjlighet att göra dom. Att bo 6 månader i marbella varje år, med dubbla boenden hyrbil osv. Det kostar mer än din årslön, klart man sitter och försöker leta fel på andra då. Kom med konkret fakta ni vet ju att jag kör över er alla i slutändan endå. 😂😂 Riktiga pajaser hela högen. Just ja ska på rave snart igen, Bigslap sen ska jag ta min dotter till Thailand ❤️
Citera
2023-07-26, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanWestlund
Du är verkligen helt ute och cycklar gubben, en riktig hycklare 😂 Julia har visst träffat en ny men det kan ju inte du veta. Du har ju fullt upp med att försöka svartmåla mig i tråden. Klart du inte kan förstå alla resor vi gjort, du har ingen möjlighet att göra dom. Att bo 6 månader i marbella varje år, med dubbla boenden hyrbil osv. Det kostar mer än din årslön, klart man sitter och försöker leta fel på andra då. Kom med konkret fakta ni vet ju att jag kör över er alla i slutändan endå. 😂😂 Riktiga pajaser hela högen. Just ja ska på rave snart igen, Bigslap sen ska jag ta min dotter till Thailand ❤️

Ska du resa med Julia då eller med den nya tjejen?
Citera
2023-07-26, 16:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ska du resa med Julia då eller med den nya tjejen?

Kan du inte läsa? ”min dotter” bara för att jag varit ute ätit, shoppat osv, med en kvinna? Är hon automatiskt min tjej då. Känt henne lika länge som Julia, men jag kan bjuda med henne också, inga problem jag är duktig på att bjuda
Citera
2023-07-26, 16:05
Avstängd
Citat:

Och därav kan det vara bra att klargöra saker så det slipper spekuleras. Tex när ni gjorde slut, när du träffade den nya och när Julia träffade den nya.

Har ingen varit otrogen är det ju så klart bra.

Jag har inte kritiserat ert boende i Marbella. Utan resorna med grabbarna du gör. Men du har rätt i att jag inte har råd att spendera de pengarna. Du drar säkert in 3 gånger mer än mig.
Citera
2023-07-26, 16:08
Avstängd
Citat:
Och därav kan det vara bra att klarglra saker så det slipper spekuleras. Tex när ni gjorde slut, när du träffade den nya och när Julia träffade den nya.

Jag har inte kritiserat ert boende i Marbella. Utan resorna med grabbarna du gör. Men du har rätt i att jag inte har råd att spendera de pengarna. Du drar säkert in 3 gånger mer än mig.

Det är ingen tävling du får tjäna miljoner om du vill, svart vitt. Alla får skriva om mig men håll er till fakta. Ingen har varit otrogen, fråga Julia. Vi har hängt ihop som vänner sista månaderna
Citera
2023-07-26, 16:09
Medlem
Luftiss avatar
Lite småkul att sitta och säga i videon att folk inte ska kasta skit på Julia i allt det här och så loggar man in i den här tråden och ser hur folk formligen spyr över Chrippa. Trodde du att folk skulle ta dig i försvar för att du lämnat ditt barns mor för ett litet våp?
Citera
2023-07-26, 16:10
Avstängd
Citat:
Och därav kan det vara bra att klargöra saker så det slipper spekuleras. Tex när ni gjorde slut, när du träffade den nya och när Julia träffade den nya.

Angående resor med grabbarna är något jag haft heligt i många år, vi gillar att åka iväg och stöka.
Livet slutar inte bara för att man får barn, eller för att du fyller 35. Lev livet och njut av allt. Att kalla mig för dålig pappa är riktigt illa, för ni vet att det inte stämmer grabbar
Citera
2023-07-26, 16:16
Medlem
Citat:
Kan du inte läsa? ”min dotter” bara för att jag varit ute ätit, shoppat osv, med en kvinna? Är hon automatiskt min tjej då. Känt henne lika länge som Julia, men jag kan bjuda med henne också, inga problem jag är duktig på att bjuda

Jo,jo.. Jag kan läsa men tänkte att du reser nog kanske inte ensam med lilltjejen och nu e hon ju så pass
stor så hon behöver inte morsans tutte
Javisst.. bjud med vem du vill.

Varken vill/ ska sitta här och bråka *Hej*

https://youtu.be/F5hXpkVSsF0
Senast redigerad av Tarmstuvning 2023-07-26 kl. 16:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in