Citat:
Ursprungligen postat av
CCkane
En sak jag lärt mig genom livet är att de som säger så är de värsta. Sen vill han gärna framhäva sig själv som någon som står över alla andra. Han jobbar hårt, tränar, är 100% närvarande pappa, genuin, trogen, feeder. Ja vilken pangkille.
Det är ju inte så att han har haft ett 7-16 jobb som svetsare, där man har typ 10 raster på en dag. Lägger upp 10 minuter oredigerade videos där han gör något han är bra på nämligen att gapa och skrika och tycka han är fett frän och rolig ( ryggdunkandet från kommentarsfältet boostar egot något oerhört). Han tränar vilket är bra och hälsosamt, så det kan jag inte klaga på. Däremot är det otroligt drygt att se han flexa och snacka skit om folk som inte väljer att träna. Närvarande Pappa nja, han är överallt. 4 ggr om året med polarna på rave resor i flera dagar, där jag knappast tror att han lever sunt som han gärna vill påskina att han gör. Vilken 35 årig pappa drar på Rave fester 4 ggr om året? Vill man inte vara så mycket med sina barn som möjligt? Genuin vettefan, hängt ut Jacke, Jocke som ska vara hans bröder och nu även otrogen med mamman till hans barn. 7 år av historia kunde ha avslutats med respekt! Feeder är han, han har ju försörjt sitt ex och sin dotter, vilket han givetvis ska ha kudos för.
Sen tror jag att han har använt testo, mello och säkerligen en och annan stråke ladd. Han spelar förvånad när snuten gjorde husis i hans lya i den lilla skithålan han kommer ifrån.
Nja inte riktigt den typen jag vill supporta iaf!
Ja ingen bra människa säger att den är en bra människa och ingen genuin säger att den är det, precis som ingen ärlig människa behöver nämna att den är ärlig. Det är verkligen rött flagg.
Ja jag förstår inte hans behov att klanka ner på folk som inte tränar. Men han har visat låg förståelse för depression, psykisk ohälsa osv även om han har rätt i att alla mår bra av att träna, röra på sig, komma ut osv. Men bara för det är enkelt för honom är det inte det för alla.
Alla dessa resor har jag aldrig fattat. De gör man när man är 20-25 år. Visst om det varit nån helg per år. Förresten han som varit så snäll mot Julia, hur många resor har hon fått åkt på utan honom?
Ja verkligen genuint hur han hängt ut sina bröder. Men det passade på nätet

Nu tyckte jag det var rätt roligt men han förolämpade Jackes intelligens rejält i nån video för inte länge sedan där det var nåt om att Jacke kan vara på Coop och tro han är på Willys.
Att vara otrogen mot sina barns mamma är oförlåtligt.
Chrille är rolig men han skämtar verkligen mycket på andras bekostnad.
Citat:
Ursprungligen postat av
CCkane
Hade han varit lojal och haft stake hade han sagt det i sin clickbait video. Han nämnde inget vilket ger tydliga signaler att han gjort ett jävla svek.
Han dementerar inte att han varit otrogen här i tråden. Har man inte varit otrogen och anklagas för det vill man dementera det
Citat:
Ursprungligen postat av
Cykelhjelm
Alltid lika roligt med dessa spekulationer, och vill att alla ska tro på det.
Pic or it didn’t happen.
Vad vill du ha bild på?