2023-07-26, 15:21
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittmagneten
Hörru du. Säg vilka barn som Tweedy gett sig på?

Tweedy är ett offer i den här situationen och fick ett alldeles för lågt skadestånd.
Läs vad han har skrivit istället.
Sen söker han efter småbarn på skolor och skrämmer dem. Det var barn som tipsade dumpen.
Citera
2023-07-26, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PundarSara
Hon har bidragit till hans misshandel.
Det har han nog bidragit till själv mest skulle jag tro, eller har du annan åsikt?
Tycker du inte han förtjänar lite stryk?
Citera
2023-07-26, 16:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snutan
Asså ursäkta, men de som verkligen förtjänar stryk är de som ger sig på barn och djur. Det mest försvarslösa vi har!

Jag är beredd att hålla med dig om personen ifråga kränker någons rättigheter. Det är inte alltid att någon minderårig far illa vid sig av att ha en sex partner som råkar vara äldre.
Citera
2023-07-26, 16:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Sätt inte likhetstecken mellan pedofiler och andra brottslingar din j-a peddoförsvarare (kanske även pedofil själv?). Tweedy-aset kunde de lika gärna haft ihjäl för samhällets och barnens skull.

Tycker du det är rätt att någon ska bli hatad för någonting som inte kränker någons rättigheter? De uthängda har i första hand sökt efter samtycke. Även om det är olagligt. Kan förstå att kliniska pedofiler samt våldtäktsman blir hatade. däremot förstår jag inte hatet mot män som bara bryta lite samhällets normer.
Citera
2023-07-26, 16:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Det har han nog bidragit till själv mest skulle jag tro, eller har du annan åsikt?
Tycker du inte han förtjänar lite stryk?

Jag är inte riktigt med på exakt vad han har gjort. Är det som jag tolkar det att han bara har sökt minderåriga efter sexuellt umgänge så tycker jag inte att han förtjänar stryk.
Citera
2023-07-26, 16:28
Medlem
Citat:
Jag är inte riktigt med på exakt vad han har gjort. Är det som jag tolkar det att han bara har sökt minderåriga efter sexuellt umgänge så tycker jag inte att han förtjänar stryk.
Du tycker det e helt ok alltså?
Citera
2023-07-26, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Du tycker det e helt ok alltså?

Det beror också på hur unga han har sökt. Det finns en gräns där jag inte tycker det är okej heller. Som jag fattar det har han inte försökt att våldta någon. Skönt att höra att han fick ett skadestånd däremot. Hoppas ligisterna få ett straff.
Citera
2023-07-26, 16:33
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Det beror också på hur unga han har sökt. Det finns en gräns där jag inte tycker det är okej heller. Som jag fattar det har han inte försökt att våldta någon. Skönt att höra att han fick ett skadestånd däremot. Hoppas ligisterna få ett straff.

Vart går den gränsen?
Citera
2023-07-26, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Vart går den gränsen?

Min syn på det hela är att om man bedöms vara mogen nog för att ha sexuellt umgänge så bör man vara mogen nog att bestämma med vem.
Citera
2023-07-26, 16:45
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Min syn på det hela är att om man bedöms vara mogen nog för att ha sexuellt umgänge så bör man vara mogen nog att bestämma med vem.

Vem bedömmer om man är mogen? Vilka kriterier ska uppfyllas för att vara det?
Citera
2023-07-26, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittmagneten
Hörru du. Säg vilka barn som Tweedy gett sig på?

Tweedy är ett offer i den här situationen och fick ett alldeles för lågt skadestånd.
Sure
https://dumpen.se/2022/04/05/tweedy-skulle-bara-pa-promenad-napp-igen/

https://dumpen.se/2023/03/07/varning-for-tweedy/
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-07-26 kl. 16:56.
Citera
2023-07-26, 17:09
Medlem
BeachBobs avatar
Har alltid undrat hur sådana som Tweedy som knarkar, kör bil utan körkort och jagar barn. Hur tusan försörjer dom sig. Kan ju knappast va försörjningsstöd då han äger flera bilar. Är han också en förtidspensionerad missbrukare som är för bekväm att arbete. Angående skadeståndet han fick så var det alldeles för högt.
https://dumpen.se/2022/04/05/tweedy-skulle-bara-pa-promenad-napp-igen/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in