Citat:
Ursprungligen postat av
Gynekologstol
Jag har inte påstått någonting. Det jag skrev var att om Dumpen tror att deras noveller får gubbar att sluta sexchatta så är det ok för mig. Det var du som frågade mig om Dumpens noveller skulle kunna få Dalai Lama att vilja ligga med en ungdom (fritt översatt från dumpenspråk), på vilket jag svarade att jag inte vet. Inte mycket till påstående där heller.
På vilket sätt jag har smutskastat folk som anklagar andra för sexbrott (återigen översatt)? Jag har aldrig sagt att jag tror att alla är ute efter vita heteromän, bara att det finns en grupp som är det. Hur stor den gruppen är har jag inte specificerat, annat än att det rör sig om en minoritet.
Du säger att man hittar på noveller.
Resurserna går till att fånga människor som söker efter barn i sexuellt syfte. Har du redan glömt bort det?
Då får jag förklara för dig igen.
Du grymtar om hur noveller ska få gäddor att sluta kontakta barn.
Då förklarar jag att det inte är tillägnat för dem.
Eftersom att det inte ger effekt.
Det vore ungefär som att försöka få goda människor att begå sexualbrott. Not gonna happen.
Berättelserna kommer från överlevare och det är för att andra ska förstå vikten av hur mycket pedofiler förstör människors liv. Samt att de inspirerar andra till att också våga prata ut.
Säger du att det är påhitt så har du passerat gränsen.
Nu kvarstår nästa fråga. Vad hoppas du göra för nytta i tråden som ska få alla att tycka att det är okej att ge sig på barn?