Citat:
Ursprungligen postat av
DeepDepp
Jag förstår din vilja att bekräfta detta "skeende" med länkar osv. MEN, det var inte varken uppgifterna från media ELLER DIG jag ifrågasatte. Missförstå mig rätt ok.
Vad jag sade var att förstärkandet utav Polens gränser självklart inte har ett dugg att göra med att Wagner fått ett campus att samla sina nötter på där.
Några tusen Wagners gör inte några gränspostiljoner oroliga, utan DENNA förstärkningen handlar om något helt annat. Vilket jag hänvisade till genom att påvisa den varandes pågående sedan 2021 (även tidigare) och långt innan några stackars Wagners reste tält i Belarus.
Det var inte min mening att dumförklara dig egentligen, utan hela etablissemanget som inte förstår varför detta "försvar" byggs upp.
Oavsett vad DUDA säger så är det såklart inte från den anledningen VI GÖR detta

.
Några sketna tusen Wagners skiter vi ett stort stycke i eftersom att det vore avklarat på 50 minuter (max 73 enligt faktisk beräkning om saker inte går som de skall) och så är den bölden i röven som en bortblåst hemorojd. Vad DUDA egentligen säger är såklart att vi står VÄNTANDES, OAVSETT wagners eller annan pissMELITIA placerad i Belarus. Dessa har vi handskats med i El Salvador, Nicaragua, Somalia osv osv, så självklart inget nytt under solen där.
Ursäkta mig om jag fick det att låta som att det var dig eller dina källor jag ifrågasatte när det hela handlade om att det SJÄLVKLART inte är några polska förstärningar gjorda PÅ GRUND utav ett par tusen töffar på camping i Belarus.