Citat:
Ursprungligen postat av
JohnClark
Jag baserar min åsikt och kunskap på information som tidigare var helt legitim och inte ifrågasatt här invänt heller. Slår vad om att många av er som låter mest här inne inte var så intresserade av Ukraina innan Rysslands invasion. Putins propaganda ger jag inte mycket för lika lite som Propagandan från Kiev. Det är lite Dunning-Kruger över er, de som uppenbart är mest okunniga, ignoranta och egentligen ointresserade av fakta är de mest självsäkra och som låter mest här inne.
Märker av att du liksom några av tidigare deltagare i tråden tappar det där med att kritiskt granska sina källor och den allmänna föråelsen för hur den rysska propagandan och mentaliteten fungerar.
Jag är själv enbart intresserad av fakta och har följt utvecklingen i både Ryssland och Ukraina sen slutet av 90talet då jag började jobba med dessa länder.
Du köper lite mycket av den rysska propagandan framför allt gällande Nazismen i Ukraina och ditt hat mot USA, samtidigt som du uppenbarligen ser OSSE rapporter som propaganda men refererar gärna till omskrivna rapporter där Lreml medvetet misstolkar innebörden.
Hur skall vi då se dig som trovärdig.
Ett litet tipps, läser man propaganda från en regim som normalt använder lögnen så behöver den inte innehålla sanning.