2023-07-25, 19:49
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Nä. Det är fel tjej.

Har du den rätta?

https://www.expressen.se/noje/minist...om-fel-kvinna/

”Av förhöret med kvinnan, som ingick i den förundersökning som PR delgavs, framgår att hon kom till Sverige för att sälja sex enbart för att hon befann sig i en situation där hon upplevde att hon inte hade ngt annat val. Att då påstå att detta var 'helt frivilligt' är magstarkt.”

tror knappast att hon skulle säga att det var frivilligt när polisen haffar henne
Alla tjejer är horor bara dom smarta som tar betalt sa en vis man
Citera
2023-07-25, 19:56
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
Har du den rätta?

https://www.expressen.se/noje/minist...om-fel-kvinna/

”Av förhöret med kvinnan, som ingick i den förundersökning som PR delgavs, framgår att hon kom till Sverige för att sälja sex enbart för att hon befann sig i en situation där hon upplevde att hon inte hade ngt annat val. Att då påstå att detta var 'helt frivilligt' är magstarkt.”

tror knappast att hon skulle säga att det var frivilligt när polisen haffar henne
Alla tjejer är horor bara dom smarta som tar betalt sa en vis man

En minister från Liberalerna ledde FU och sitter och twittrar om det?

Är det här ett skämt?

Det här landet är f-n helt korrupt.
Senast redigerad av Gotterfunken 2023-07-25 kl. 19:58.
Citera
2023-07-25, 21:31
Medlem
[quote=Deadinside666|85127940]Någon som sett han i ”dialogiskt”’s avsnitt?

Paolo känns sjukt obekväm, kolla kroppsspråket. Han försöker att låta ånerfull samtidigt som han mest säger "men...." efter allt som helt tar bort det han precis sa.
Jag får inget medlidande alls, han sjönk snarare ännu mer i mina ögon
Citera
2023-07-25, 22:26
Medlem
Kämpendahls avatar
Det är helt obegripligt att Paolo Roberto inte förstår att det bästa är att hålla käft och ligga lågt. Det var tre år sedan han köpte sex och varje gång det håller på att rinna ut i sanden så måste tydligen Roberto nödvändigtvis göra något nytt uttalande eller ställa upp i någon podd där han hittar försvar för sitt agerande. Hade han inte ständigt gått ut (en gång i halvåret typ) iförd sin offerkofta för att försvara sig själv så hade det hela varit över nu. Fråga vilken medierådgivare som helst. Det bästa är att gå vidare. Säg redan från början "jag gjorde fel" och lämna det bakom dig och sluta kommentera.
Citera
2023-07-26, 00:15
Medlem
Vad svarade Paolo på frågan om det var första gången han köpt sex???

Inte en chans att det var det🤣🤣

Hursomhelst. Jag gillar hans podd och han har en hel del viktiga saker att säga. Klart Att han är en speciell personlighet men jag gillar karln. Tror jag🧐 hans son ska bli kustjägare eller nå liknande tror jag ochså. Han har bra pli på barnen och vet hur man gör en bra pizza och hur man kommer i form.
Citera
2023-07-26, 01:38
Medlem
70-talistens avatar
Eftersom det är fel kvinna som är uthängd så kan ni väl göra världen en tjänst och sluta försvara det lögnaktiga riksäcklet.
Citera
2023-07-26, 03:06
Citat:
Ursprungligen postat av 70-talisten
Eftersom det är fel kvinna som är uthängd så kan ni väl göra världen en tjänst och sluta försvara det lögnaktiga riksäcklet.

Jag hade lätt betalt för att ha Paolo i fittan har du sett hans kropp?
Citera
2023-07-26, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotterfunken
Du låter lite bitter.

Nja skulle inte kalla det bitter talar av extremt stor erfarenhet med den mannen
Citera
2023-07-26, 09:03
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gotterfunken
Den sexarbetande kvinnan aka fnasket får inte uttala sig. Ever.

Tar man en titt på hur sexsäljande ser ut inom EU avviker Sverige starkt, dvs på samma sätt som NATO.

Sverige är en anomali. För övrigt rekommenderar jag Laura Augustin angående trafficking.

Det är ett enkelt val för kvinnor att sälja sex om det ger tillträde till Europa. Men i det här fallet kommer kvinnan från ett land inom EU som avkriminaliserade 2014 och talar om att tillåta det även i lag.

Hon har alltså vunnit noll på det här och är förmodligen på någon annan marknad redan, typ Finland eller Norge där priserna är ungefär de svenska och mer tillåtande lagar.

Koppleri däremot är olagligt på många ställen, men det är ett brott du kan dömas för om du hyr ut din lägenhet till fnask och inte omedelbart vräker dem om sexarbete uppdagas i Sverige så även där så går det vanliga skillingtrycket om den trasiga utnyttjade horan på repeat.

Det är nämligen ett viktigt instrument för feminismen att det enbart finns trasiga horor och aldrig råa kapitalhungriga drivna horor som typ är polyamorösa och gillar att bli dragna i håret.

Kvinnor har enligt feminismen rätt att göra egna självständiga val över sina kroppar, så länge de väljer "rätt". Väljer de "fel" så är det patriarkatet som ligger bakom, och det är ingen idé att ens fråga kvinnan vad hon anser. "Hon hade ju inget val".

Om hundra år kommer folk titta tillbaka på svensk sexköpslagstiftning och klia sig i huvudet.
Citera
2023-07-26, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Sett hans kropp? Japp och jag har även sett hans obefintliga kuk. En torrgubbig knastertorr skallig gubbe med minikuk mellan benen är inget som jag skulle ta i för alla pengar i världen. Sorry

Du har inte sett den. Har sett honom naken några ggr i samband med dusch på gym och det är definitivt allt annat än en ”minikuk” eller ”obefintlig”, för den delen. Snarare en rejäl FB dase han ligger inne med.

Med det sagt skiter jag högaktningsfullt i honom, både som sexköpare och person. Men skitsnack skall inte få stå oemotsagt.
Citera
2023-07-26, 14:42
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Du har inte sett den. Har sett honom naken några ggr i samband med dusch på gym och det är definitivt allt annat än en ”minikuk” eller ”obefintlig”, för den delen. Snarare en rejäl FB dase han ligger inne med.

Med det sagt skiter jag högaktningsfullt i honom, både som sexköpare och person. Men skitsnack skall inte få stå oemotsagt.
Jag ser honom dagligen ute på sin tomt sittande med en bok i solen. om alla så ut som han 50 plus, så vore det synnerligen lättraggat i "branschen "
Citera
2023-07-26, 15:43
Medlem
Sveppss avatar
Lyssnade på podden nu…Paulo Roberto är lite som en skrytsam sjuåring – bäst på allt. Prisbelönt, milljoners miljonären som tar emot priser från presidenter, hänger med kronprinsessan, blev så jävla känd över en natt och har den största webbsidan som säljer för flera hundratusen över en helg (wtf, vi snackar pasta) och har skrivit Sveriges mest lästa kokböcker. Man sitter ju med en skämskudde varje gång han uttrycker sig.

Hade varit så kul om någon orkade lägga lite tid på att motbevisa alla hans påståenden. Hans verklighetsuppfattning, haha han är på en annan nivå denna Paulo.

Man undrar ibland om han balanserar på gränsen till utvecklingshandikapp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in