2023-07-25, 17:59
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Fiktion!

Han sa att mannen som kom fram till bilen var barhuvad. Således faller SE bort.

Han försökte peka ut JÅS, men fick inte möjlighet till det.
Nej, fakta.

"Mannen kan ha haft en keps"
Citera
2023-07-25, 17:59
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faderlig
Förutom i tingsrätten då han nämner mannen i 50-årsåldern då.

Enligt minnesforskaren i "Striptease", 1997, är det de tidiga förhören som är de mest relevanta.

Därefter kan man påverkas av olika saker. Tingsrätten är inte mycket att hänga i julgranen.
Citera
2023-07-25, 18:00
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Skulle du vilja dela med dig av listan med "övriga misstänkta" eftersom dina listor generellt känns ganska påhittade.

Nej, då har jag bättre saker för mig. Men du kanske kan nämna någon och bevisa med bild?
Citera
2023-07-25, 18:01
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Nej, fakta.

"Mannen kan ha haft en keps"

I förhöret den 8:e april säger JA att mannen var barhuvad.
Citera
2023-07-25, 18:01
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
JÅS finns med på LAC-bandet, och JA beskriver honom utförligt.

SE finns INTE med på LAC-bandet, och JA ger heller ingen beskrivning av honom under 1986.

Du lever i upp och ner vända-världen.

Nej, du gissar han beskriver JÅS. Och utifrån det gissar du det är han på bandet...

Jo då, han beskriver SE som möjligen tunnhårig, att han kan ha haft en keps på sig.
Citera
2023-07-25, 18:02
Medlem
Faderligs avatar
Citat:
Enligt minnesforskaren i "Striptease", 1997, är det de tidiga förhören som är de mest relevanta.

Därefter kan man påverkas av olika saker. Tingsrätten är inte mycket att hänga i julgranen.
Ja, de är det såklart. Jag vet inte varför du invänder med den argumentet.

Du skrev att JA enbart har pratat om en man. Det stämmer inte, även om det är år senare.
Citera
2023-07-25, 18:03
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faderlig
Skriver han i ett raljerande inlägg på flashback😁

Vi vet alla att vi slösar onödig tid här utan egentligt syfte. Men det gör vi alla, inte bara ena sidan.

Där har du fel. Om SE är GM så syftar vi till att hitta fler saker som nitar honom.

Vad du och Svälta Räv-gänget pysslar med har jag emellertid ingen aning om.

Inte är det något kreativt eller intelligent i alla fall.
Citera
2023-07-25, 18:03
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Nej, då har jag bättre saker för mig. Men du kanske kan nämna någon och bevisa med bild?

Du jämförde själv med "övriga misstänkta" i ditt inlägg. Har det plötsligt blivit omöjligt att berätta vilka namn du räknar dit? Det var du själv som jämförde i ditt eget inlägg.

En enkel lista på "övriga misstänkta" är väl inte mycket begärt? Är dina argument "hemliga" nu helt plötsligt? Du borde ha någon aning om vilka namn du avsåg? Eller har du "glömt" det redan?
Senast redigerad av ursprungligen 2023-07-25 kl. 18:06.
Citera
2023-07-25, 18:04
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Förstärkt axelparti och upphöjt nackparti via kragen var ett mode som SE anammade.

Fakta.

Det är heller inget mode som övriga misstänkta sprang runt i ...
Nej, du gissar att han anammade det modet utifrån visningen av en rock du menar inte är mordrocken... Så inte fakta från dig, utan gissning.

Men nu sa inte vittnena att det var kläder. De säger mannen hade bredd rygg, var vältränad. Alla hade axelvaddar på 80-talet. De kunde skylla på axelvaddar och ser de beskriver, nämligen kroppen.
Citera
2023-07-25, 18:05
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
SE är påtagligt bred över axlarna tack vare sin klädstil.

Flera vittnen menar på att GM kan ha haft en rock med en krage som skapade ett intryck av kraftig rygg.

Herregud, inte ens dina förolämpningar håller någon nivå längre.

Men AD och AH mfl säger inte mannen hade breda axelvaddar, de säger han hade bred rygg och var vältränad. SE hade inte bred rygg eller breda axlar, tvärs om.

Fel tänkt, Scheike
Citera
2023-07-25, 18:06
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Nej, du gissar han beskriver JÅS. Och utifrån det gissar du det är han på bandet...

Jo då, han beskriver SE som möjligen tunnhårig, att han kan ha haft en keps på sig.

Nej, jag VET att han beskriver JÅS och jag VET att det är JÅS på bandet.

Hur kan JA se att SE var tunnhårig om han hade en keps på huvudet?

Röntgensyn?

Varför är han osäker och menar på att mannen var yngre?
Citera
2023-07-25, 18:08
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Nej, du gissar att han anammade det modet utifrån visningen av en rock du menar inte är mordrocken... Så inte fakta från dig, utan gissning.

Men nu sa inte vittnena att det var kläder. De säger mannen hade bredd rygg, var vältränad. Alla hade axelvaddar på 80-talet. De kunde skylla på axelvaddar och ser de beskriver, nämligen kroppen.

Kan inte se detta mode hos någon annan av alla vittnen. Ingen pyramidform vid axlar och nacke, i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in