2023-07-24, 23:50
Medlem
Fittmagnetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Vem är det de pratar om i podden som ska upp i rätten ang barnporrbrott? Nån om nå incest fantasier

Jag fattade det som att det var denna gamla godingen.
https://dumpen.se/2022/03/07/napp-fran-incestgrupp-napp-igen/

Rolig konfrontationsvideo förresten. Det är inte fy skam att bläddra tillbaka och se klassikerna.
Edit: Noterade förresten nu att alla hans chattloggar är borttagna. Har inte sett att Dumpen gjort så tidigare.
Senast redigerad av Fittmagneten 2023-07-24 kl. 23:52.
Citera
2023-07-24, 23:59
Medlem
Intressant diskussion på Dumpens Facebooksida i kommentarerna under gädda 262 just nu.
Passa på att läs innan allt raderas.
Citera
2023-07-25, 00:07
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittmagneten

Rolig konfrontationsvideo förresten. Det är inte fy skam att bläddra tillbaka och se klassikerna.
Edit: Noterade förresten nu att alla hans chattloggar är borttagna. Har inte sett att Dumpen gjort så tidigare.
Ang. din edit: Delar av dem togs bort redan när det begav sig. De finns postade i andra tråden.
Dumpens uppdatering; https://dumpen.se/2023/07/14/vagen-fran-incestgrupp-till-rattegang/

Egen edit: Här är inlägget med loggarna
(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Senast redigerad av Anteaus 2023-07-25 kl. 00:22.
Citera
2023-07-25, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
Kan det vara sommarstugan som såldes?

De verkar ju även vilja byta lägenheten mot två lägenheter:

Skilsmässa på gång för Walter White?
Sommarstugan inköptes 2009 för dryga millen, så skaplig värdeutveckling. Inte långt från en annan Pers hus, Gessles alltså.

Vad gäller bytesannonsen jag länkade så avsåg den våning två och borde inte angår rektor med familj. Jag tycker dock det verkar som om separation av tillgångar pågår för fullt och ryktet gick tidigare i tråden att den avskedade rektorn (som inte fick avgångsvederlag utan som uppsagd av personliga skäl fick a-kassa efter 45 dagar) huserar i Barkarby, Järfälla numera.
Citera
2023-07-25, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tommy123
Japp han har flyttat in hos sin 91åriga mamma.
Var det så? Någon släkting skrev att hon inte ville ha med honom att göra. Men det kanske var ett troll.
Citera
2023-07-25, 00:32
Medlem
Blackdollkillers avatar
Är bara så fascinerad över att så många knasar på dumpen😂😂. Det kan ju inte vara speciellt många 13,14 åringar på kik som letar gubbar så som dem presenterar sig på dumpens loggar man ser?
En annan hade ju dels aldrig gett mig ut där såklart, men hade man gjort det så hade man ju till 99,9% säkerhet fattat att det var dumpen man skrev med? Jag är mäkta förvånad och samtidigt hånskrattar som fan var gång en ny gädda konfronteras.. Jävla korkade idioter..😂
Citera
2023-07-25, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TLIII
Intressant diskussion på Dumpens Facebooksida i kommentarerna under gädda 262 just nu.
Passa på att läs innan allt raderas.
Ja någon loser-snubbe som gick in i en vettig diskussion med bl.a en tjej som ifrågasatte vissa saker och Sara. Snubben kan inte diskutera som en normal person, svor och skrev att Sara inte vet vad hon talar om (han är expert på förövare?) och att han hoppas hon blir dömd (oklart för vad) snart.. En riktig fjant. Synd att såna ska förstöra diskussioner som skulle kunnat bli givande.
Citera
2023-07-25, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Är bara så fascinerad över att så många knasar på dumpen😂😂. Det kan ju inte vara speciellt många 13,14 åringar på kik som letar gubbar så som dem presenterar sig på dumpens loggar man ser?
En annan hade ju dels aldrig gett mig ut där såklart, men hade man gjort det så hade man ju till 99,9% säkerhet fattat att det var dumpen man skrev med? Jag är mäkta förvånad och samtidigt hånskrattar som fan var gång en ny gädda konfronteras.. Jävla korkade idioter..😂

Kåthet sänker både IQ och konsekvenstänk
Citera
2023-07-25, 00:54
Medlem
HassanVonEssens avatar
Det är förståeligt att vissa gäddor drar mer publik. Men man får inte glömma dom där mellanakterna, gäddorna som lätt glöms bort.

Här har vi en sådan, den s.k. Busshållplatsgäddan. Även känd som nummer 100.

https://dumpen.se/2022/05/15/11058/

Buttplugs och handklovar var det på tapeten här. Fin kille! En riktig svärmorsdröm.

Rebus finns här: (FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Hemlig adress vad det verkar.
Citera
2023-07-25, 01:05
Medlem
Muttations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tommy123
Japp han har flyttat in hos sin 91åriga mamma.

Nej, mamman till #246 har inte ens fyllt 80 ännu och bor dessutom i Skåne så det stämmer inte.
Senast redigerad av Muttation 2023-07-25 kl. 01:08. Anledning: Förtydligande gäddnummer
Citera
2023-07-25, 01:13
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittmagneten

Hade han barn själv på riktigt eller var de bara fantasier,
Citera
2023-07-25, 01:20
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Ja någon loser-snubbe som gick in i en vettig diskussion med bl.a en tjej som ifrågasatte vissa saker och Sara. Snubben kan inte diskutera som en normal person, svor och skrev att Sara inte vet vad hon talar om (han är expert på förövare?) och att han hoppas hon blir dömd (oklart för vad) snart.. En riktig fjant. Synd att såna ska förstöra diskussioner som skulle kunnat bli givande.

Tjejen har samma efternamn som gäddan. Loser-snubben och tjejen är vänner på facebook.

Med tanke på att konversationen handlar om gäddans familj så kan det ju finnas en koppling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in