Som rubriken lyder, hur länge har ni gått arbetslösa som mest? Alltså perioder då ni varken pluggat eller jobbat.
Själv har jag i stort sett gått arbetslös sen jag tog studenten, och det var för 3 år sen. Så det känns för jävligt, men man får försöka tills man lyckas helt enkelt.
7 år då, sen började jag skolan. Sen dess har jag alltid pluggat och sen jobbat.
Om du inte räknar sommarlov som arbetslös? Men sen jag var 14 har jag åtminstone jobbat deltid på somrarna. Sen när man var klar på universitetet fick jag direkt anställning. Har jobbat sen dess.
Sen början på 2019 typ, och går ej att få jobb i detta land heller hur man än försöker. Man får bara standard svar att dom drunknade i ansökningar och hur sticker man ut bland 257 som sökte
Sen början på 2019 typ, och går ej att få jobb i detta land heller hur man än försöker. Man får bara standard svar att dom drunknade i ansökningar och hur sticker man ut bland 257 som sökte
Om du söker jobb i hela landet så är det så gott som omöjligt att inte hitta ett.
Jag efter gymnasiet blev arbetslös...ca 7 år utan jobb eller studier. Började uni då jag var ca 27..
Jag vet att studier räknas ej som arbetslös men för mig räknas det som arbetslös. Efter uni då blev jag åter arbetslös och inskriven i jobb o utvecklings garantin..
Fick mitt första jobb 2016 i ett halv år heltidsjobb
Därefter arbetslös I 2 år och sen extratjänst i ett år fram till 2019 nov. Nu åter arbetslös.
Jag efter gymnasiet blev arbetslös...ca 7 år utan jobb eller studier. Började uni då jag var ca 27..
Jag vet att studier räknas ej som arbetslös men för mig räknas det som arbetslös. Efter uni då blev jag åter arbetslös och inskriven i jobb o utvecklings garantin..
Fick mitt första jobb 2016 i ett halv år heltidsjobb
Därefter arbetslös I 2 år och sen extratjänst i ett år fram till 2019 nov. Nu åter arbetslös.
Aj fan, jobbigt läge Vad har du pluggat, och vad söker du jobb som?
Som rubriken lyder, hur länge har ni gått arbetslösa som mest? Alltså perioder då ni varken pluggat eller jobbat.
Själv har jag i stort sett gått arbetslös sen jag tog studenten, och det var för 3 år sen. Så det känns för jävligt, men man får försöka tills man lyckas helt enkelt.
Ca 2 veckor under ett 25årigt arbetsliv. Är inte för fin för att jobba. Fick referenser från ett "skitjobb" som sedan ledde till en ganska hyfsad karriär. Inget är gratis, ingen kmr ringa dig å erbjuda ett höjdarjobb. Gör grovjobbet först. Börja städa lr nått.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!