2023-07-24, 15:23
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Och smygfotat genom nyckelhålet när hon duschade. Vilken chock för henne, skulle inte förvåna mig om han ville hon skulle se bilderna...
Fy fan vilken chock dottern måste fått när hon såg dessa bilder.
Citera
2023-07-24, 15:35
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Det har varit många Norrländska gäddor på sistone. Känns det jobbigt?

Jag tror du måste jobba lite med geografin.
De senaste är väl Gävle och Lycksele?

Eftersom du nämner en av Sveriges 3 riksdelar måste väl sägas att riksdelen Götaland, där Skåne ingår, är väldigt överrepresenterad i förhållande till Svealand där Stockholm ligger.

Riksdelen Norrland är i detta förhållande gravt underrepresenterat.
Gäddorna i Karlshamn, Trelleborg, Helsingborg och Göteborg ligger ju alla i riksdelen Götaland.
Nu har vi ett par gäddor i Mora, men det är ju Svealand.

Har vi något mer om Partygäddan?
Citera
2023-07-24, 15:39
Medlem
BeachBobs avatar
Funderar lite på när dottern såg bilderna på barn i datorn när han satt vid den. Det skall mycket till att man ringer polisen i ett sådant läge speciellt om det är ens fader. Han var läkare och det kunde varit bilder från jobbet. Tänker att hon kanske har blivit utnyttjad av honom när hon var barn och nu såg hon en möjlighet att få han fälld.
https://dumpen.se/2023/07/24/domd-lakare-och-psykolog-med-legitimationen-kvar/
Citera
2023-07-24, 15:52
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelnisten
Kyrkogäddan är nu också borttagen från Wikipedia!
Jag får upp han på Wikipedia.
Citera
2023-07-24, 15:55
Medlem
Orgelnistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Jag får upp han på Wikipedia.

Tydligen något tillfälligt fel när jag sökte.
Citera
2023-07-24, 15:56
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelnisten
Tydligen något tillfälligt fel när jag sökte.
Så kan det va. Han är borta på många sidor men inte mrkoll.
Citera
2023-07-24, 15:59
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Funderar lite på när dottern såg bilderna på barn i datorn när han satt vid den. Det skall mycket till att man ringer polisen i ett sådant läge speciellt om det är ens fader. Han var läkare och det kunde varit bilder från jobbet. Tänker att hon kanske har blivit utnyttjad av honom när hon var barn och nu såg hon en möjlighet att få han fälld.
https://dumpen.se/2023/07/24/domd-lakare-och-psykolog-med-legitimationen-kvar/
En psykiatriker har inte bilder på nakna flickor i sin dator, som en del i sitt arbete.
Citera
2023-07-24, 16:03
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
En psykiatriker har inte bilder på nakna flickor i sin dator, som en del i sitt arbete.
Men en psykiatriker är läkare i grund och botten. Men det var enbart en fundering jag hade.
Citera
2023-07-24, 16:03
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Han hade även drygt hundra smygtagna och/eller ihopredigerade bilder på dottern, bilder han öppnat ofta...

Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Ja jag läste det , men om jag fattade rätt hade han klippt ut hennes ansikte och satt ihop med nakna vuxna kvinnokroppar..?

Citat:
Fy fan vilken chock dottern måste fått när hon såg dessa bilder.

Styvdotter blev fotograferad av psykiatrikern.

Riktiga dottern, vi kallar henne Judas, råkade se lite barnporr på hans dator när hon hälsar på honom och ringde polisen anonymt.

Styvdotter jobbar som typ psykolog eller något liknande. Rätt söt, förstår varför han blev kåt på na.

Polisen bruteforcade tydligen hans lösenord på datorn. Dvs, den var krypterad. Om jag minns rätt på fall.
Citera
2023-07-24, 16:11
Medlem
BeachBobs avatar
Det skall mycket till att anmäla sin fader enbart för att man ser några nakenbilder på barn vid en snabb glimt som det tydligen var. Inte för att försvarar honom utan för jag tycker det var tufft gjort av hon. Vete tusan om min far var läkare och jag såg några bilder på nakna barn om jag då ringt polisen. Jag hade nog tänkt att det var något i arbetet. Inte tusan hade jag omedelbart antagit att han var pedofil. Det vore nog det sista jag tänkt.
Citera
2023-07-24, 16:17
Medlem
Mr13cs avatar
Kärringen bor väll kvar med läkarprdofilen som inget har hänt..
Fattar inte varför dem inte lämnar avarterna. Titta bara på pedofilen i Mora. Försvann ett tag. Sen öppna hon upp dörren för han igen. Som belöning vann han 400.000 och en bil.
Samma med rektorsgäddan bor ihop med sin fru..
Citera
2023-07-24, 16:18
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Kärringen bor väll kvar med läkarprdofilen som inget har hänt..
Fattar inte varför dem inte lämnar avarterna. Titta bara på pedofilen i Mora. Försvann ett tag. Sen öppna hon upp dörren för han igen. Som belöning vann han 400.000 och en bil.
Samma med rektorsgäddan bor ihop med sin fru..

De är väldigt manipulativa och har förmodligen groomat och hjärntvättad sin omgivning från start.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in