2023-07-24, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Jodå nog fan hade han haft sex med en riktig 14 åring. Han tog chansen att få till en träff när han var berusad då mycket hämningar släpper då.

Anser ändå inte utifrån hans logg att han är pedofil. Tycker han blev övertalad och lockad och framförallt när han var dyngrak och inte kan fatta rationella beslut.
Citera
2023-07-24, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrianskammare
Anser ändå inte utifrån hans logg att han är pedofil. Tycker han blev övertalad och lockad och framförallt när han var dyngrak och inte kan fatta rationella beslut.

Han pratade väl om att ta henne bakifrån och smiska henne om jag inte missminner mig.

Han får nog inte komma till så ofta tänker jag så när någon av motsatt kön visar intresse så struntar han i åldern.

Det som är typiskt för många av gäddorna är att de har svårt att få till det med någon i deras egna ålder.

Så när någon visar intresse så blir de precis till sig i byxorna.
Senast redigerad av Andsved 2023-07-24 kl. 06:14. Anledning: Felstavning
Citera
2023-07-24, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Han pratade väl om att ta henne bakifrån och smiska henne om jag inte missminner mig.

Han får nog inte komma till så ofta tänker jag så när någon av motsatt kön visar intresse så struntar han i åldern.

Det som är typiskt för många av gäddorna är att de har svårt att få till det med någon i deras egna ålder.

Så när någon visar intresse så blir de precis till sig i byxorna.

Många gäddor verkar också haft svårt att etablera sig i vuxenlivet. De är singlar i små lägenheter, fastän de är 35 och uppåt.. De flesta lever inte direkt villa, volvo- och vovve-liv. Senaste gäddan är ju ett exempel på det. Han ser inte direkt dålig ut och kan föra sig i skrift, så tycker inte att han borde ha stora bekymmer på Tinder, men nåt fel är det ju.
Citera
2023-07-24, 06:46
Medlem
Insperatuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Skulle också vilja veta det.

Som du säger så försvinner dem när 95% är gäddor som tror de ska möta 14åringar. Visst är alla pedofiler men jag tycker det är stor skillnad och skulle vilja ha någon uppföljning

Jag tycker en av de vidrigaste varit han genus-experten med gråsprängt skägg. Hans chatt är så jävla äcklig och det kändes verkligen inte som någon "tillfället gör tjuven" situation. Han är en fullfjädrad pedofil. Risken att han kommer förgripa sig på sina egna barn om han får chansen känns stor
Citera
2023-07-24, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insperatus
Jag tycker en av de vidrigaste varit han genus-experten med gråsprängt skägg. Hans chatt är så jävla äcklig och det kändes verkligen inte som någon "tillfället gör tjuven" situation. Han är en fullfjädrad pedofil. Risken att han kommer förgripa sig på sina egna barn om han får chansen känns stor

Vadå för genus-expert???
Citera
2023-07-24, 06:51
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Organistgäddans Wikipedia-sida står kvar helt intakt.
Hade nästan varit festligt om man skrev en artikel om dumpen-händelsen i hans biografi.

Du tror inte folk försökt?

Det kommer bara få ligga kvar om han blir dömd för ett brott.

Mycket dåligt beteende, vilket inte är olagligt, är inte relevant i en Wikipedia-artikel.
Citera
2023-07-24, 06:53
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrianskammare
Nu kommer jag få en del hat men jag tycker synd om #262. Han har varken skickat någon bild eller uttryckt att han vill ha sex med 14 åringen. Han har skrivit att han blivit lite sugen, men ändå hållt det städat. Och sen träffat 14-åringen när han var berusad (inte hans initiativ) och när man är berusad gör man dåliga val.

Berusning är ingen förmildrande omständighet i lagens synvinkel. Och att bli våldtagen av en berusad person gör inte mindre skada för offret.
Citera
2023-07-24, 06:53
Medlem
Citat:

Vilken gädda är det?
Citera
2023-07-24, 06:54
Medlem
timpanis avatar
Citat:

"Migrän-Martin"?
Citera
2023-07-24, 06:55
Medlem
Insperatuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Vadå för genus-expert???

Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Vilken gädda är det?

Sorry, tror det var innan de numrerade gäddorna tydligt. Men han som kallades "Migrän-Martin".
Citera
2023-07-24, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Många gäddor verkar också haft svårt att etablera sig i vuxenlivet. De är singlar i små lägenheter, fastän de är 35 och uppåt.. De flesta lever inte direkt villa, volvo- och vovve-liv. Senaste gäddan är ju ett exempel på det. Han ser inte direkt dålig ut och kan föra sig i skrift, så tycker inte att han borde ha stora bekymmer på Tinder, men nåt fel är det ju.

Klart att det är något som är fel!
Hos många av dessa män så är det konstigt att de är singlar då vissa av dem ser helt okay ut men ändå är de singlar

Och de kan göra sig online men i riktiga livet verkar det som att det låser sig och de blir liksom gråa och verkar inte vilja bli sedda på riktigt.

Men som du skrev.....Något är fel.
Citera
2023-07-24, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Organistgäddans Wikipedia-sida står kvar helt intakt.
Hade nästan varit festligt om man skrev en artikel om dumpen-händelsen i hans biografi.

261 bor i Arvika med 14000 inv.
Nyheten borde ha spridits på ganska bra.

Men han i Mora… att han har en fru som stannar kvar, får nytt jobb och vinner 400k tycker jag inte låter som ett straff.

Soc borde kontaktas. Eftersom mamman stannar kvar och har barn med honom. Nu vet jag iofs inte hur gamla de är, men deras bekantskap eller hela Mora borde informeras. Det skulle nog räcka.

Dom flesta på orten vet vem han är och vad han gjort, många som klippt banden. Nu snackar vi liten ort där alla känner alla typ så det är svårt att smyga under radarn. Sjukt att han fått jobb på statliga Region Dalarna, dom kan inte veta vem dom anställt.

Att frun ens kan se han i ögonen liksom?

Deras barn är typ 18 och 16 +- något år. Tror den ena tagit studenten iaf. Två döttrar dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in