2023-07-23, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regista
Förutom att de gör ett bra jobb med att hänga ut pedofiler, så är en intressant aspekt av Dumpen psykologin bland förövarna. Den senaste fångsten (#261, Arvika) är ju själva sinnebilden av en tragisk incel. Han prickar alla boxar så att det nästan gränsar till en orealistisk stereotyp: ovårdat yttre, dålig hy, fula kläder, bor ensam i en liten lägenhet i en liten stad, arbetslös (tyckte jag någon sa, vet ej om det stämmer) och en fruktansvärt snedvriden bild av sex. Han har förmodligen aldrig varit nära en kvinna i hela sitt liv och alla hans referensramar kring sex kommer från porrens värld. Eftersom såna här figurer sällan har så många hobbys att lägga ner tid på så är det enda de gör att sitta hemma och runka om dagarna. Då blir det naturligt att hela tiden titta på grövre och grövre saker, det "vanliga" blir ju tråkigt efter ett tag. Det är nog så han fått sina fullkomligt vidriga fantasier.

Läser man chatthistoriken och tittar lite extra på språkbruket och formuleringar blir det så övertydligt att den här killen inte har en susning om hur flirtande går till eller hur man kommunicerar med tjejer. En rakt igenom tragisk "man", synd om anhöriga. Hoppas att han inte skadat några riktiga barn.
Känns ärligt talat som den typiska gäddan som aldrig får napp men som nu äntligen fick det för första gången varav en flodvåg av barnsliga fantasier får fritt spelrum.

Har väldigt svårt att tro att killen träffat någon tidigare ärligt talat..

Frågan är ju om han ens vet vad han faktiskt ska göra om han får gå på en dejt.
Så om han är farlig eller inte är väl oklart.

Men han behöver ju uppenbarligen seriös hjälp, något är ju jävligt fel.
Citera
2023-07-23, 02:34
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Känns ärligt talat som den typiska gäddan som aldrig får napp men som nu äntligen fick det för första gången varav en flodvåg av barnsliga fantasier får fritt spelrum.

Har väldigt svårt att tro att killen träffat någon tidigare ärligt talat..

Frågan är ju om han ens vet vad han faktiskt ska göra om han får gå på en dejt.
Så om han är farlig eller inte är väl oklart.

Men han behöver ju uppenbarligen seriös hjälp, något är ju jävligt fel.
Det normala är att heterosexuella vuxna män tänder på vuxna kvinnor oavsett omständigheter. Hans fantasier går inte riktigt ihop med att det skulle bero på att han aldrig haft sexuellt umgänge med en kvinna.
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Räknas Lundberg också som incel tycker du? Notera gummipjucken...

https://dumpen.se/2022/11/29/jonkopingstomten-napp-168/
Man kan nästan se att det där är en snubbe som går med vinterjacka på sommaren.
Senast redigerad av Conjuring 2023-07-23 kl. 02:38.
Citera
2023-07-23, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regista
Förutom att de gör ett bra jobb med att hänga ut pedofiler, så är en intressant aspekt av Dumpen psykologin bland förövarna. Den senaste fångsten (#261, Arvika) är ju själva sinnebilden av en tragisk incel. Han prickar alla boxar så att det nästan gränsar till en orealistisk stereotyp: ovårdat yttre, dålig hy, fula kläder, bor ensam i en liten lägenhet i en liten stad, arbetslös (tyckte jag någon sa, vet ej om det stämmer) och en fruktansvärt snedvriden bild av sex. Han har förmodligen aldrig varit nära en kvinna i hela sitt liv och alla hans referensramar kring sex kommer från porrens värld. Eftersom såna här figurer sällan har så många hobbys att lägga ner tid på så är det enda de gör att sitta hemma och runka om dagarna. Då blir det naturligt att hela tiden titta på grövre och grövre saker, det "vanliga" blir ju tråkigt efter ett tag. Det är nog så han fått sina fullkomligt vidriga fantasier.

Läser man chatthistoriken och tittar lite extra på språkbruket och formuleringar blir det så övertydligt att den här killen inte har en susning om hur flirtande går till eller hur man kommunicerar med tjejer. En rakt igenom tragisk "man", synd om anhöriga. Hoppas att han inte skadat några riktiga barn.

Huvudet på spiken här
Jag tror du har helt rätt i din analys.
Den här mannen är med all säkerhet oskuld.
Citera
2023-07-23, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han verkar klia sig en massa så då blir acnen/whatever sår som infekteras. Men nu ska han sluta med barn iaf, han sa det: "ja löver"...

Tror han har mycket små resurser överlag, repet känns nära.

Han kommer nog inte ta livet av sig.
Han är helt klart lågbegåvad och skulle mycket väl kunna göra detta igen

Han blev överlycklig i att någon av motsatt kön svarade och då struntade han i vem det var eller åldern.

Denna man är med all säkerhet oskuld då han har skeva sexuella preferenser.

Skulle vara kul om någon som känner honom kan förklara lite hur han lever.
Citera
2023-07-23, 07:01
Medlem
HaroldSnepstss avatar
Lotta som konfronterar Gädda 261 i Arvika sköter konfrontationen mycket bra. Såvitt jag vet har hon gjort en konfrontation tidigare och det gällde en Gädda i Degerfors för runt en månad sedan som jag inte minns numret på. Även den konfrontationen var mycket bra genomförd.

Intressant fakta: Min hemort ligger "typ" mitt emellan Degerfors och Arvika. Det föder naturligtvis förhoppning om att min by kanske har sin första avslöjade Gädda på ingång
Citera
2023-07-23, 07:31
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han verkar klia sig en massa så då blir acnen/whatever sår som infekteras. Men nu ska han sluta med barn iaf, han sa det: "ja löver"...

Tror han har mycket små resurser överlag, repet känns nära.

Denna man hamnar lätt på top 3 bland dom mest vidriga gäddorna.
Gäddan från Vilhelmina är fortfarande nummer 1 för mig,
riktigt monster.
Citera
2023-07-23, 08:53
Medlem
Oscaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner

riktigt monster.
Länka till Vilhelmina-svinet, tack.
Citera
2023-07-23, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Inte den där tonen byracka. Du är den sjukaste människan på Flashback och det är inte rättvist att du får vara i tråden eftersom du bara är här för att du vill ”försköna” och normalisera pedofili.

Han vill våldta en person och våldta barnen som den personen föder. Du tycker att det finns värre saker för att det är du som bär på dem tankarna och återigen. Det är därför du är här.

Han har sagt att det är hans dröm att våldta 9-12-åringar. Man tror inte att det är sant men det är vad han har skrivit och här kan han uttrycka sina sjuka tankar helt fritt obehindrat så länge han håller sig till topic i ett litet hörn. Det går under all kritik.

Jotack jag vet mycket väl vad Fido går för.
Har dock svårt att låta han stå oemotsagd.
Jag har ställt mig själv frågan när jag läser gäddornas vidriga tankar i deras chatloggar vad som är felet på dom.
Kan kanske få ett svar när han ändå är här i tråden och harvar och försvarar gäddorna.
Citera
2023-07-23, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oscari
Länka till Vilhelmina-svinet, tack.

Robinsongäddan #144

https://dumpen.se/2022/09/06/robinson-gaddan-napp-144-borgafjall/
Citera
2023-07-23, 09:03
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaroldSnepsts
Lotta som konfronterar Gädda 261 i Arvika sköter konfrontationen mycket bra. Såvitt jag vet har hon gjort en konfrontation tidigare och det gällde en Gädda i Degerfors för runt en månad sedan som jag inte minns numret på. Även den konfrontationen var mycket bra genomförd.

Intressant fakta: Min hemort ligger "typ" mitt emellan Degerfors och Arvika. Det föder naturligtvis förhoppning om att min by kanske har sin första avslöjade Gädda på ingång

Ang 261

Viljan finns säkert i din by, men klarar infödingarna av tekniken?

Uselt jobb av Lotta på Dumpen. Ingen förberedelse alls. Ställer samma jävla fråga hela tiden och får ungefär samma svar.

Avslutar med att hon tycker att han både ser obekymrad ut. Och att han ser ut att behöva kaffe. Sen har hon med sig en gammal gubbe som skydd. Suck.

Hur svårt ska det vara att förbereda med lite frågor? Slipper Dumpen stå som fånar och leka papegojor. Men publiken är dum och lättroad tycks det som.
Citera
2023-07-23, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner

riktigt monster.

Riktigt vidrig gädda. Top för mig måste vara robinsongäddan, nylongäddan, mellanhanden och incestgäddorna som åkte dit. En med hund och en som dumpen mötte i Stockholm.
Citera
2023-07-23, 09:37
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Ang 261

Viljan finns säkert i din by, men klarar infödingarna av tekniken?

Uselt jobb av Lotta på Dumpen. Ingen förberedelse alls. Ställer samma jävla fråga hela tiden och får ungefär samma svar.

Avslutar med att hon tycker att han både ser obekymrad ut. Och att han ser ut att behöva kaffe. Sen har hon med sig en gammal gubbe som skydd. Suck.

Hur svårt ska det vara att förbereda med lite frågor? Slipper Dumpen stå som fånar och leka papegojor. Men publiken är dum och lättroad tycks det som.
Anledningen att hon upprepade frågorna var nog så enkelt att hon inte var säker på att hon spelade in. Därför blev det upprepning av frågorna för att hon ville va säker på att frågorna kom med. Tycker nog som alla andra att hon gjorde ett bra arbete överlag med konfrontationen.
Senast redigerad av BeachBob 2023-07-23 kl. 09:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in