2023-07-22, 22:15
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Du får ungefär 80-90miljoner pund på att vinna CL. Lägg sen till vinst i Bundesliga och tyska cupen.
Ja, men du tror väl inte på allvar att Bayern inte ens deltar i CL om Kane inte värvas? För Bayern kommer delta i CL även utan Kane och kommer rimligen nå åtminstone åttondelsfinal eller kanske kvartsfinal även under en relativt misslyckad CL-säsong. Alltså är skillnaden inte 90 miljoner euro, utan Kanes betydelse rent ekonomiskt (om man nu tror att han innebär CL-vinst) skulle i så fall vara prispengarna som man får för final, semifinal och eventuellt även kvartsfinal beroende på hur man ser på det.

Bayern har vunnit Bundesliga 11 år i rad så en värvning av Kane gör varken från eller till i den beräkningen. Prispengarna i DFB-Pokal är väl någon miljon euro på sin höjd.
Citera
2023-07-22, 22:16
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Heaton
Wan bissaka-martinez-varane-shaw
Mainoo-fernandes
Antony - Mount - Sancho
Garnacho

Var spelas matchen?
https://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g46404-d4586302-Reviews-MetLife_Stadium-East_Rutherford_New_Jersey.html
Citera
2023-07-22, 22:17
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Vettefan, Casemiro, Eriksen och Rashford på bänken iaf.

Ingen Onana i truppen idag
Dom har ju iofs ingen striker.. Vem är Mainoo? Någon ung eller?
Citera
2023-07-22, 22:17
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Enda klubbtv jag känner till som finns via tv utbud är Liverpool i Tele2.

Ja men vet med mig man råkat se man United tv någon gång när man scrollat. Googlade precis och fick fram att viasat brukar visa man United tv men tvivlar på att dom har rättigheter att visa dagens match så lär bli att vi får ful streama spektaklet.

Citat:
Ursprungligen postat av Free12

Enda maino jag känner till är en rappare https://sv.frwiki.wiki/wiki/Maino_(rappeur) men misstänker det är någon annan.
Citera
2023-07-22, 22:18
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Enda klubbtv jag känner till som finns via tv utbud är Liverpool i Tele2.
Kan inte stämma? Ganska säker på att jag hade MUTV förut på box?
Citera
2023-07-22, 22:20
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:

Jag med men har Rai Uno och kan se allt utan när dom visar serie a eller landslaget så misstänker att det är samma med man utd tv. En jävla labyrint med alla rättigheter och skit.
Citera
2023-07-22, 22:22
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Ja men vet med mig man råkat se man United tv någon gång när man scrollat. Googlade precis och fick fram att viasat brukar visa man United tv men tvivlar på att dom har rättigheter att visa dagens match så lär bli att vi får ful streama spektaklet.

Enda maino jag känner till är en rappare https://sv.frwiki.wiki/wiki/Maino_(rappeur) men misstänker det är någon annan.
Hittar inte kanalen på viaplay, bläddrat och sökt på MUTV.
Citera
2023-07-22, 22:24
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Kan ha funnits men har man köpt in kanalen iår också 🤔

Skrev vad jag kände till, får se om det går att googla när någon köpte in rättigheterna.
Citera
2023-07-22, 22:26
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Hittar inte kanalen på viaplay, bläddrat och sökt på MUTV.

Viasat har köpt in man utd tv och visar de på en av alla sina sport kanaler när dom måste fylla ut. Så det är ingen egen kanal i tablån. Gick igenom alla viasat kanaler och kvällens tablå och hitta inget om kvällens match.
Senast redigerad av svearikesfag 2023-07-22 kl. 22:44.
Citera
2023-07-22, 22:28
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Ja, men du tror väl inte på allvar att Bayern inte ens deltar i CL om Kane inte värvas? För Bayern kommer delta i CL även utan Kane och kommer rimligen nå åtminstone åttondelsfinal eller kanske kvartsfinal även under en relativt misslyckad CL-säsong. Alltså är skillnaden inte 90 miljoner euro, utan Kanes betydelse rent ekonomiskt (om man nu tror att han innebär CL-vinst) skulle i så fall vara prispengarna som man får för final, semifinal och eventuellt även kvartsfinal beroende på hur man ser på det.

Bayern har vunnit Bundesliga 11 år i rad så en värvning av Kane gör varken från eller till i den beräkningen. Prispengarna i DFB-Pokal är väl någon miljon euro på sin höjd.

Nu förstår jag vad du menade, missförstod förut.

Bayern fortsätter pusha ut rykten via bild och försöker värva Kane trots att dom redan ska vara överens med Kane om att han skriver på gratis nästa sommar. Dom har väl redan budat 70m pund och det senaste ryktet är att dom förbereder ytterligare ett bud. Tror det blir närmare 80 denna gång.

Tror det är så enkelt att Bayern vill vinna CL bara, då får det kosta extra mycket.
Citera
2023-07-22, 22:30
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:

Engelsman född 2005. Spännande att se vad han går för.
Citera
2023-07-22, 22:30
Medlem
Tack för tipset att man kan se matchen (United Arsenal) på uniteds hemsida. Jag gick in på hemsidan och klickade på länken till livesändning och sedan valde att "registrera senare" och jag kom in i sändningen med försnack. Hoppas att det fortsätter fungera så jag kan se matchen också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in