2023-07-22, 18:01
Medlem
Har funderat mycket på sjuka chattar hos gäddorna.
Som Robinsongäddans chattar för att ta ett bra exempel.
Och nu kebabsåsgäddan, mycket passande namn för övrigt när man läst chattarna.
Jag blir mörkrädd när man läser att nån vill spara sin sperma i en burk för att ha den på pizzan. 🤮
Eller om man kan tänka sig att skaffa barn och knu..a med dom.
Vad är fel i huvudet.
Hur kan en människa ens ha såna tankar.
Varför är dessa avarter så många till antalet.
Många frågor, få svar.
Det är bara att heja på dumpen och hoppas att så många som möjligt hamnar på kroken.

Själv sitter jag och hejar på och njuter i fulla drag att se när livet går i spillror för dom.

Funderar på att starta en fond för gäddorna där det tillhandahålls rep, färdigknutna.
Citera
2023-07-22, 18:03
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empirest
Arvikapeddot var inte svår att hitta. Använder sitt hela riktiga namn i chatten, öppen Facebook med bilder bla samma som kontot på dumpen.
Finns ju två st i Arvika, men det är självfallet 38-åringen som bor på 22kvm. Finns väl en krok vid den enda taklampan.
Citat:
Ursprungligen postat av golfrival
194 nu.
Rasar snabbt så det är kanske färre innan jag skrivit detta inlägg klart
Han har kvar kontot alltså.
Hur många vänner hade han från början?
Senast redigerad av Conjuring 2023-07-22 kl. 18:06.
Citera
2023-07-22, 18:09
Medlem
Har kebabsåsgäddan någon hudsjukdom? Han ser ut som en finnig tonåring, åldern till trots. Om jag skulle gissa, så tror jag aldrig att han haft en tjej. Han är nog en sån där gädda som kanske egentligen inte är peddo. Men där ensamhet, sexuell frustration och för mycket porrsurfande gjort att det slagit slint i huvudet. Svårt att veta hur sexualiteten fungerar på en människa som aldrig fått utlopp för den på ett normalt sätt.
Citera
2023-07-22, 18:13
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostochlok
Har träffat 261, min farbror gick i skolan med honom. Stämmer att han inte är helt normal och har inte normalt IQ.

Näää det står nog inte rätt till i huvudet när det gäller den sexuella biten.
Citera
2023-07-22, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Har kebabsåsgäddan någon hudsjukdom? Han ser ut som en finnig tonåring, åldern till trots. Om jag skulle gissa, så tror jag aldrig att han haft en tjej. Han är nog en sån där gädda som kanske egentligen inte är peddo. Men där ensamhet, sexuell frustration och för mycket porrsurfande gjort att det slagit slint i huvudet. Svårt att veta hur sexualiteten fungerar på en människa som aldrig fått utlopp för den på ett normalt sätt.
Förmodligen oskuld
Citera
2023-07-22, 18:21
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Förmodligen oskuld

Vem/vad har han knullat i sex timmar med sin 22cm kuk undrar man ju
Citera
2023-07-22, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
I sin fantasi 💭
Citera
2023-07-22, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Finns ju två st i Arvika, men det är självfallet 38-åringen som bor på 22kvm. Finns väl en krok vid den enda taklampan.

Han har kvar kontot alltså.
Hur många vänner hade han från början?
276
Citera
2023-07-22, 18:22
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs

Finns hemsidor som erbjuder eskort brudar. Finns även Danmark Köpenhamn. Tinder är en rätt bra marknad med för att få knulla man får bara gå ner i skalan 1-10. Kanske köra långt under skalan så får man nog fan knulla..
Citera
2023-07-22, 18:23
Medlem
Oscaris avatar
Citat:

En toalettrulle fylld med överkokta makaroner.
Samma rulle han "förlorade oskulden" med.
Citera
2023-07-22, 18:23
Avslutad
Citat:

Han lär ju kört en termos med makaroner i sex timmar i sträck när han folkölsdygnat till xvideos.com och efukt..

Mer än så lär det inte blivit.
Citera
2023-07-22, 18:26
Medlem
Hur gick det med https://dumpen.se/2023/06/14/politiker-tranare-och-gadda-i-ett-napp-237-varnamo/

Gädda 237.

En utav dom med absolut störst fallhöjd.

Bra jobb, Tränare, Politiker, Småbarnsfarsa, Gift, aktiv i bygden och så vidare.

Är han kvar med frugan? Kvar på samma jobb?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in