2023-07-22, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Ja, vanlig acne är det ju inte. Vuxenacne kan det dock vara, möjligen i kombination med utslag som syns vid rosacea.

Nej det är inget sånt utan han har någon hudsjukdom.
Citera
2023-07-22, 15:56
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
I chattloggen står det 74 efter hans namn. Har han kanske dragit bort 10 år ifrån sin reella ålder, tror isåfall mer på psoriasis än acne. Acne på en man runt 50 känns högst otroligt. Hela hårfästet är knallrött, möjligen psorisisplack där.

Hur som helst en vidrig gädda

Det står 745 efter Volvo 745. Han äger en sådan tillsammans med Toyotan som syns i videon.

Sperma-på-pizza-mannen är född 85.
Citera
2023-07-22, 16:10
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
Det står 745 efter Volvo 745. Han äger en sådan tillsammans med Toyotan som syns i videon.

Sperma-på-pizza-mannen är född 85.

Någon rebus på äcklet?
Citera
2023-07-22, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittmagneten
Hmm #261 har just nu 263 vänner. Är rädd att det kommer gå utför för denna killen framöver när alla fått reda på hans fantasier.

Går det inte att informera de? Vännerna. Alla kanske inte sett dumpen.
Citera
2023-07-22, 16:16
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Någon rebus på äcklet?

Hans namn står ju i första chattloggen. Staden han bor i nämns i rubriken till artikeln.
Citera
2023-07-22, 16:21
Medlem
Märkte nåt jävligt otäckt. Kebabsåsgäddan har många vänner på fb som är kvinnor och tjejer med egna småbarn på facebook. Väldigt creepy med tanke på hans fantasier om att göra offret gravid och våldta barnen. Shit. Han har massor med småbarnsmammor på sin fb.
Citera
2023-07-22, 16:26
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Märkte nåt jävligt otäckt. Kebabsåsgäddan har många vänner på fb som är kvinnor och tjejer med egna småbarn på facebook. Väldigt creepy med tanke på hans fantasier om att göra offret gravid och våldta barnen. Shit. Han har massor med småbarnsmammor på sin fb.

Och nu kommer äcklet få mycket tid för övergrepp. Fy fan vilket mansäckel! Vidriga loggar att läsa. Arvika är väl inte så stort så hur det kommer gå för honom visar väl sig snart. Väktare också, fy fan!
Citera
2023-07-22, 16:33
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Och nu kommer äcklet få mycket tid för övergrepp. Fy fan vilket mansäckel! Vidriga loggar att läsa. Arvika är väl inte så stort så hur det kommer gå för honom visar väl sig snart. Väktare också, fy fan!
Vi får ju hoppas att detta får en extrem spridning.

Sen kan man fråga om nån av småbarnsmammorna i hans vän-lista är delaktiga i nånting. Spyr när jag tänker på det.
Citat:
Vi får se hur många av dem som stannar kvar!

Ursäkta, man han var ingen vacker syn.
Citera
2023-07-22, 16:35
Medlem
Fittmagnetens avatar
Citat:
Går det inte att informera de? Vännerna. Alla kanske inte sett dumpen.

Det löser nog sig självt med tiden. Ryktet kommer att gå.

Ge fan i att spamma anhöriga med sån här info. Det är inget de mår bra utav. De närmsta anhöriga och jobb brukar vanligtvis Dumpen själva informera.
Citera
2023-07-22, 16:55
Medlem
Oscaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Jag förespråkar inte för din mentalitet mot saker folk inte väljer men jag godkänner humorn.

Jag beter mig endast så här mot pedofiler som vill våldta barn, så du behöver oroa dig för min "mentalitet mot saker folk inte väljer". Tack för komplimangen angående min humor. Jag är själv nöjd med "vandrande Hawaii-pizzan".
Citera
2023-07-22, 16:59
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittmagneten
Det löser nog sig självt med tiden. Ryktet kommer att gå.

Ge fan i att spamma anhöriga med sån här info. Det är inget de mår bra utav. De närmsta anhöriga och jobb brukar vanligtvis Dumpen själva informera.
Det bestämmer väl inte du. Det är att hjälpa andra i gott syfte.
Att trakassera anhöriga ska man inte göra, men om det är etablerat att gäddors partner stannar kvar så är det att likställa med att de är gäddor däremot.
Citat:
Ursprungligen postat av Oscari
Jag beter mig endast så här mot pedofiler som vill våldta barn, så du behöver oroa dig för min "mentalitet mot saker folk inte väljer". Tack för komplimangen angående min humor. Jag är själv nöjd med "vandrande Hawaii-pizzan".
Miljoner procent rätt.

Jag har lagt den på minnet!
Citera
2023-07-22, 17:11
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
#261 går ju upp i ledning när det kommer till riktigt psyksjuka grejer. Nära Robinson-gäddan men inte ikapp dock.
Finns en bra facebook som heter Wewillhuntudown Pirates om man vill hålla sig lite ajour.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in