Citat:
Ursprungligen postat av
Bakarettan
Då måste jag fråga dej pga ditt svar. Hur vet du att han ljuger om Wolf Pack? Hur vet du att han är mytoman? Om du kan påstå detta så är du förmodligen en nära vän eller?
Jag bor på samma ort och har haft med honom att göra av olika anledningar och har hört hans historier ändras med tiden. Det är allmänt känt bland folk här att han är mytoman. Om du läser hans förhör så påstår han även att han har artisten Kid rocks telefonnummer och att han ringde honom men mobilen strular vid utlandssamtal. Det är bara en av många konstiga lögner han drar.
Vi på orten har hört mycket som man skrattat gott åt. Tyvärr finns det dom som sväljer allt han säger.
Jag måste säga att under rättegången så lät han ganska vettig! Men jag lovar dig att när man pratar med honom så kan det komma vad som helst ur truten på honom.
Det med Wolfpack som han först berättade var att han är en av grundarna, inte bara medlem. Han har en klackring som han visar upp och säger att den är bevis för det.
Sen har han varit indrivare åt Hells Angels.
Sen medlem i Bandidos.
Med mera med mera. Det tar aldrig slut.
Sen säger ju polisen att dom inte funnit några som helst bevis för att han ska ha några mc-gänganknytningar.