2023-07-21, 16:21
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F0ck-it
Han är inte alls föredetta medlem av Wolfpack. Det är bara en av alla lögner som han har spridit. Han säger själv i fuppen att han inte har någon koppling till något mc gäng. Sen under rättegången så påstår han att han varit hangaround. Det ändras hela tiden runt denna man. Han är mytoman.
Då måste jag fråga dej pga ditt svar. Hur vet du att han ljuger om Wolf Pack? Hur vet du att han är mytoman? Om du kan påstå detta så är du förmodligen en nära vän eller?
Citera
2023-07-21, 16:42
Medlem
Citat:
Någon fler som lyssnar på rättegången?
Den ligger ute på rättegångspodden.

Jag har snart lyssnat klart, det är rätt många spår, vilket jag tycker är bra för helhetsbilden.
Känner att jag måste läsa FUPEN för att förstå lite mer.
Citera
2023-07-21, 19:25
Medlem
F0ck-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Då måste jag fråga dej pga ditt svar. Hur vet du att han ljuger om Wolf Pack? Hur vet du att han är mytoman? Om du kan påstå detta så är du förmodligen en nära vän eller?

Jag bor på samma ort och har haft med honom att göra av olika anledningar och har hört hans historier ändras med tiden. Det är allmänt känt bland folk här att han är mytoman. Om du läser hans förhör så påstår han även att han har artisten Kid rocks telefonnummer och att han ringde honom men mobilen strular vid utlandssamtal. Det är bara en av många konstiga lögner han drar.

Vi på orten har hört mycket som man skrattat gott åt. Tyvärr finns det dom som sväljer allt han säger.
Jag måste säga att under rättegången så lät han ganska vettig! Men jag lovar dig att när man pratar med honom så kan det komma vad som helst ur truten på honom.

Det med Wolfpack som han först berättade var att han är en av grundarna, inte bara medlem. Han har en klackring som han visar upp och säger att den är bevis för det.
Sen har han varit indrivare åt Hells Angels.
Sen medlem i Bandidos.
Med mera med mera. Det tar aldrig slut.

Sen säger ju polisen att dom inte funnit några som helst bevis för att han ska ha några mc-gänganknytningar.
Citera
2023-07-21, 19:29
Medlem
F0ck-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie2006
Jag har snart lyssnat klart, det är rätt många spår, vilket jag tycker är bra för helhetsbilden.
Känner att jag måste läsa FUPEN för att förstå lite mer.

Gör det! Det är rätt mycket fram och tillbaka i förhören med killarna. Mycket lögner som inte håller i längden.
Jag tänker att det antagligen är lite roligare att läsa för oss som känner till personerna som är inblandade och ställena som nämns.
Jag skrattade en hel del när jag läste Roberts förhör. Han är ett riktigt svammel. 😂
Citera
2023-07-21, 19:50
Avslutad
Citat:
Gör det! Det är rätt mycket fram och tillbaka i förhören med killarna. Mycket lögner som inte håller i längden.
Jag tänker att det antagligen är lite roligare att läsa för oss som känner till personerna som är inblandade och ställena som nämns.
Jag skrattade en hel del när jag läste Roberts förhör. Han är ett riktigt svammel. 😂

Men då vet du kanske om den omtalade d***pi**en finns?
Robert borde man låsa in nånstans å kasta nyckel i havet
Citera
2023-07-21, 20:23
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Jag bor på samma ort och har haft med honom att göra av olika anledningar och har hört hans historier ändras med tiden. Det är allmänt känt bland folk här att han är mytoman. Om du läser hans förhör så påstår han även att han har artisten Kid rocks telefonnummer och att han ringde honom men mobilen strular vid utlandssamtal. Det är bara en av många konstiga lögner han drar.

Vi på orten har hört mycket som man skrattat gott åt. Tyvärr finns det dom som sväljer allt han säger.
Jag måste säga att under rättegången så lät han ganska vettig! Men jag lovar dig att när man pratar med honom så kan det komma vad som helst ur truten på honom.

Det med Wolfpack som han först berättade var att han är en av grundarna, inte bara medlem. Han har en klackring som han visar upp och säger att den är bevis för det.
Sen har han varit indrivare åt Hells Angels.
Sen medlem i Bandidos.
Med mera med mera. Det tar aldrig slut.

Sen säger ju polisen att dom inte funnit några som helst bevis för att han ska ha några mc-gänganknytningar.
Tusen tack för svar. Nu föll polletten ner.
Hans dom blev ju endast 1,5 års fängelse men är överklagad av åklagaren. Får hoppas att fanskapet får sitta bra mycket längre.
Citera
2023-07-21, 21:02
Medlem
Citat:

Jag blev så glad när det kom in en rättegång med mkt info, det dumma är bara att jag helt missat detta i media 😬
Jag känner mig helt bortkollrad och försöker bara få en överblick och som du säger, ni som bor i närheten har ju en helt annan koll än mig.
Vilka människor det är! Alla har diagnoser (det kan man absolut inte hjälpa), en mamma som mördar med sin son.. såg nån annan skrivit liknande, det här är ju "Familjen Annorlunda Deluxe", längesedan en rättegång gav mig så mkt huvudbry 🤯
Citera
2023-07-21, 21:05
Avslutad
Fy fan va man lider med dem unga grabbarna. Man hör ju att dem inte vågar säga som det är
Citera
2023-07-21, 21:08
Medlem
F0ck-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Men då vet du kanske om den omtalade d***pi**en finns?
Robert borde man låsa in nånstans å kasta nyckel i havet

Nä det vet jag faktiskt inte. Hans mamma påstår ju att hon pratat med honom om att man inte skickar såna bilder.
Så det är kanske sant.
Citera
2023-07-21, 21:11
Medlem
F0ck-its avatar
Citat:
Jag blev så glad när det kom in en rättegång med mkt info, det dumma är bara att jag helt missat detta i media 😬
Jag känner mig helt bortkollrad och försöker bara få en överblick och som du säger, ni som bor i närheten har ju en helt annan koll än mig.
Vilka människor det är! Alla har diagnoser (det kan man absolut inte hjälpa), en mamma som mördar med sin son.. såg nån annan skrivit liknande, det här är ju "Familjen Annorlunda Deluxe", längesedan en rättegång gav mig så mkt huvudbry 🤯

Precis! Alla har diagnoser, eller skulle lätt kunna få en. Det är väl därför det blivit så här. Personer med dålig impulkontroll fick en ide' och gick "all in" så att säga.
Citera
2023-07-21, 21:16
Medlem
F0ck-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Tusen tack för svar. Nu föll polletten ner.
Hans dom blev ju endast 1,5 års fängelse men är överklagad av åklagaren. Får hoppas att fanskapet får sitta bra mycket längre.

Jag hoppas också att det blir ett längre straff. Han har mer med det här att göra än vad han påstår. Jag har skrivit det förr och gör det igen. Jag är övertygad om att det här aldrig hade hänt om inte han dykt upp i byn och börjat träffa Marlene.
Citera
2023-07-21, 21:28
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Mamman dvs Ma*lene Ah*qvist har en profil på Facebook..Likaså sonen Wi**iam.
Bara att söka.
Bara wt rakt igenom när det gäller M A. Dvs endast foton på sej själv.
Va faen detta är ju en ren kopia på sk "rednecks " i USA 😛 Typ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in