2023-07-21, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Ingen av linns killar har varit ett kap. Precis som ni säger det finns ingen man som någonsin kommer kämpa hårt för att behålla Linn eller som kommer älska henne så pass att han kommer stå under hennes preferenser. Hon är inte en kvinna som man vill ha något långvarigt med, hon är inte en kvinnan männen ens vill fria till.
Hon är såååå himla lätt att få. Män behöver jaga det ingår i deras natur. Åtminstone Normalbegåvade män vill inte göra en {Lätt} tjej till fru.

Gabbe är en liten fuckboy som aldrig skulle gifta sig eller kämpa för en person som Linn han ville bara åt kroppen och de blonda håret.
Simon har utseendet, men är totalt pantad i skallen och fullständigt osjälvständig och omanlig, Simon skulle heller inte kämpa för Linn. Han blev bekväm direkt och gled bara med på alla sjuka fotograferingar o skit för han var väll sugen på att träffa en influenser det är ju en flex för grabbar & glida på att inte behöva arbeta, att inte behöva ta det manliga ansvaret att försörja sin tjej och sin familj.. det skulle han aldrig göra för linn.
Marcus var för snäll men han älskade nog inte linn heller innerst inne..

Riktigt förlegade tankar om män… måste jaga???

Jag tror faktiskt att M genuint älskade henne (man bör då ha med i tanken att hon vid den tidpunkten faktiskt inte betedde sig lika sjukt som hon gör nu).
Jag är övertygad om att M kämpade hårt i deras förhållande, och hade fortsatt med det om det inte hade varit för (otroheten?) med P.

Jag tror nog Linn så småningom hittar mannen som älskar henne och som får henne att inse att hon behlver förändrq sitt beteende om hon skall kunna ha en relation (eller så inser hon det själv så småningom och träffar någon därefter).

Det finns otroligt många idioter som lever i långa förhållanden.
Citera
2023-07-21, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen

Jag tror faktiskt att M genuint älskade henne (man bör då ha med i tanken att hon vid den tidpunkten faktiskt inte betedde sig lika sjukt som hon gör nu).
Jag är övertygad om att M kämpade hårt i deras förhållande, och hade fortsatt med det om det inte hade varit för (otroheten?) med P.

Jag tror nog Linn så småningom hittar mannen som älskar henne och som får henne att inse att hon behlver förändrq sitt beteende om hon skall kunna ha en relation (eller så inser hon det själv så småningom och träffar någon därefter).

Och för övrigt så är troligen M ett kap. Hon skulle hållit fast vid honom
Citera
2023-07-21, 16:26
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:

Jag tror nog att alla dessa killar i alla fall har trott att de älskade henne men att hon är helt oförmögen att älska någon annan än sig själv förutom möjligtvis sina barn.
Citera
2023-07-21, 16:32
Medlem
ingabekymers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giovanna00
Jag tycker faktiskt synd om Linn "Tiingelinn" Andersson, hon är tyvärr så naiv och verkar bli utnyttjad gång på gång. Har sett henne och Gabbe på youtube och han var rent ut sagt otrevlig mot henne, men det verkar som om hon sväljer allt. Nu förstår jag ju att hon var tvungen att få förhållandet att fungera, hon var höggravid...
Och när i livet börjar hennes eget ansvar ta vid?
Citera
2023-07-21, 16:35
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Och för övrigt så är troligen M ett kap. Hon skulle hållit fast vid honom

Markus, är han färdig med sin master? Har han ett arbete idag?

Gabriel, hur försörjer han sig? Någon utbildning?

Simon, hockey lite på hobbynivå och resurs i skolan. Har han någon utbildning?

Hur försörjer sig den nye A som alla spekulerar kring?

Hur försörjer sig exet Pelle?

Systern Fanny, utbildning? Hur försörjer hon sig?

Vad gör Linns bror och vem är det? Varför förekommer inte han på hennes sociala medier?

Vad arbetar mamman och pappan med?
Citera
2023-07-21, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Du har uppenbarligen inte följa Linn ett tag.

Jo då och jag har också åsikter, men man behöver ju inte leta fel.
Citera
2023-07-21, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Ingen av linns killar har varit ett kap. Precis som ni säger det finns ingen man som någonsin kommer kämpa hårt för att behålla Linn eller som kommer älska henne så pass att han kommer stå under hennes preferenser. Hon är inte en kvinna som man vill ha något långvarigt med, hon är inte en kvinnan männen ens vill fria till.
Hon är såååå himla lätt att få. Män behöver jaga det ingår i deras natur. Åtminstone Normalbegåvade män vill inte göra en {Lätt} tjej till fru.

Gabbe är en liten fuckboy som aldrig skulle gifta sig eller kämpa för en person som Linn han ville bara åt kroppen och de blonda håret.
Simon har utseendet, men är totalt pantad i skallen och fullständigt osjälvständig och omanlig, Simon skulle heller inte kämpa för Linn. Han blev bekväm direkt och gled bara med på alla sjuka fotograferingar o skit för han var väll sugen på att träffa en influenser det är ju en flex för grabbar & glida på att inte behöva arbeta, att inte behöva ta det manliga ansvaret att försörja sin tjej och sin familj.. det skulle han aldrig göra för linn.
Marcus var för snäll men han älskade nog inte linn heller innerst inne..
Min uppfattning av M är att han är en fin kille och pappa med hjärtat på rätt plats. Jag tror definitivt han älskade Linn då det begav, men dom var inte mer än barn då dom blev tillsammans. Att man förändras och hittar sig själv under uppväxten är inga konstigheter utan snarare en del av att bli vuxen. I Linns fall beter hon sig ännu som en tonåring medan Marcus verkar betydligt mer vuxen. Tycker inte det är konstigt att dom växte isär med tiden.

Tror faktiskt att alla tre killar har älskat Linn. Problemet är att ingen att dom har haft chansen att låta den djupa "riktiga" kärleken växa fram. Det har varit blind nykärlek följt av den prövande småbarnsperioden och sedan har det tagit slut. Jag tvekar på om dom ens hunnit lära känna varandra på djupet?
Citera
2023-07-21, 17:41
Medlem
Nu är reklaminlägget för sandpapperstenen som ger brännsår borttaget lol
Citera
2023-07-21, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Markus, är han färdig med sin master? Har han ett arbete idag?

Gabriel, hur försörjer han sig? Någon utbildning?

Simon, hockey lite på hobbynivå och resurs i skolan. Har han någon utbildning?

Hur försörjer sig den nye A som alla spekulerar kring?

Hur försörjer sig exet Pelle?

Systern Fanny, utbildning? Hur försörjer hon sig?

Vad gör Linns bror och vem är det? Varför förekommer inte han på hennes sociala medier?

Vad arbetar mamman och pappan med?
Simon skrev härom veckan att han snart är färdig med en snickarutbildning men inte avser arbeta som det. Pelle är PT, et dock inte om det är hand enda försörjning. Det enda jag vet om Linns bror är att han gått Falu Idrottsgymnasium, något inom alpin tror jag.
Citera
2023-07-21, 18:30
Medlem
100 spänn på att hon inte är på utflykt med sin mamma 😅😅
Citera
2023-07-21, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwifrukterna890
Haha jag har också blivit blockad för jag gillade en kommentar om att den där slipen till benen inte fungerar och gav sår. Köpte en likadan fast på gekås som gav bara stubb och sår kvar på benen.

Blev blockad i 1 vecka när jag skrev pm till henne att jag fick brännsår på benen av den.
Citera
2023-07-21, 18:33
Medlem
Kvalster69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Nu är reklaminlägget för sandpapperstenen som ger brännsår borttaget lol

Är BB informerad om allt detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto