Citat:
Ursprungligen postat av
Mowglino
Så många fel i din text ovan, orkar inte gå igenom allt.
Dumpen (Sara och Patrik) har flera gånger sagt att "gäddorna" är pedofiler. Ordet gädda är bara ett annat namn för pedofil, som Dumpen kommit på, för att det inte ska vara förtal, men ibland slinker ordet pedofil ändå in.
Patrik Sjöberg går t ex runt med en mössa, där det står att man ska döda sin lokala pedofil.
Nej, det är inte vanligt att "gäddorna" säger, att dom har träffat barn tidigare, det som dock är vanligt är att dom säger att det här är första gången dom försökt träffa en tonåring.
Bara för att man skriver en sak på nätet, så är det långt ifrån vad som kommer ske i verkligheten, speciellt i dom helt orealistiska scenarier som dumpen målar upp för oss. Där ett "barn" bönar och ber om att Hasse 58, lågbegåvad med trippelhakan, minsann måste ta hens oskuld här och nu, trots att hans kuk är full av ost, och Hasse är ful som stryk.
Som dom flesta vuxna förstår, så skulle aldrig en sådan träff äga rum, om det vore verkliga personer bakom kontona. Men Dumplingarna verkar tro att 14-15 åringar är totalt förståndshandikappad, och erbjuder sina kroppar till vilken man som helst på nätet.
Jag kan lova dig, att avskräckningseffekten skulle bli tillräckligt stor i majoriteten av fallen, om dom t ex bara kontakta den närmaste familjen.
Man behöver inte förnedra dom här gubbarna i sina loggar så som Dumpen gör, och publicera extremt utlämnande bilder på dom här personerna, för alla att se. Speciellt inte när det rör sig om förståndshandikappade individer. Så osmakligt att publicera deras kukbilder.
Den stora massan är tyvärr inte medvetna om, att Dumpen ofta börjar med att skicka nakenbilder, för att lura av "gäddan" på liknande bilder, allt för att senare kunna göra "gäddan" till åtlöje för sina fans, i sin kommande uthängning, med eller utan träff IRL.
Det hade varit mer än tillräckligt att publicera loggarna, där man censurerat alla bilder. Det hade ändå genererat en hel del pengar, och framförallt upplevts mer seriöst.
Men Dumpen är bara ute efter att skapa en freak show, som genererar så många Swishdonationer som möjligt.
Sen att man offrar hundratals med familjer och anhöriga runt om i landet, med ett och annan dödsfall då och då, nej det är inte så viktigt.
Så länge Sara och Patrik drar in 200 000 - 300 000 kr i månaden, på sin jakt efter män, som blir lurade till att stämma träff med deras fantasibarn.
Nej, du kan se på konfrontationerna så nämner dom knappt ordet pedofil och det har inget med förtal att göra utan förtal handlar bara om att man visar missaktning mot någon och då spelar det ingen roll om det man säger är sant eller inte
Jag sa aldrig att det är vanligt, jag sa att det sker ibland
Jag tycker inte det spelar någon roll, Hasse i det fallet har ett uppsåt att våldta ett barn och det räcker för mig
Jag tycker du förminskar gäddornas vidriga beteende, scenariot är tydligen tillräckligt troligt för att gäddorna ska tycka det är trovärdigt och då åker dom ut för att våldta ett litet barn
Var har du bevis för att dumpen skickar nakenbilder? Är det bara dina egna ihopsnickrade teori eller har du faktiskt sett att dom gjort det?
Tack och lov har dom börjat blurra deras kikar sen är anledningen till att maximera förnedringen 3 skäl
Att varna för dom, att se till att situationen blir så jävla illa att dom har inget annat val än att söka hjälp och att skapa uppmärksamhet, personer med intellektuell funktionsnedsättning kan ja hålla med dig om är onödigt, jag tyckte verkligen inte att törebodagäddan borde hängts ut