2023-07-21, 16:34
Medlem
Hej har nyss köpt Xenonauts 2 kört tutorial och är nu på första uppdraget det är en bana med Hus och lador i så jag tänkte det vore bra att sätta upp en sniper på 1 av husen och det finns stegat lite överallt.

men hur jag än gör så kan jag inte flytta kamerabilden så högt att jag kan se taket, jag kan flytta upp till andra våning men inte mer så antar att huset inte är högre men ser bara huset i genom skärning.

Det finnns en knapp som säger visa och göm tak men den verkar inte funka och försöker jag klicka där taket borde vara så säger den bara kan inte hitta path dit är det en bugg eller har jag missat något enkelt?
Citera
2023-07-21, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guderian99
Hej har nyss köpt Xenonauts 2 kört tutorial och är nu på första uppdraget det är en bana med Hus och lador i så jag tänkte det vore bra att sätta upp en sniper på 1 av husen och det finns stegat lite överallt.

men hur jag än gör så kan jag inte flytta kamerabilden så högt att jag kan se taket, jag kan flytta upp till andra våning men inte mer så antar att huset inte är högre men ser bara huset i genom skärning.

Det finnns en knapp som säger visa och göm tak men den verkar inte funka och försöker jag klicka där taket borde vara så säger den bara kan inte hitta path dit är det en bugg eller har jag missat något enkelt?

Har du testat att trycka X- och O-knappen, medan du blir fingrad? Klassiker
Citera
2023-07-21, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InterstellarTravel
Har du testat att trycka X- och O-knappen, medan du blir fingrad? Klassiker
fingrad? jag kör med keyboard och mus förresten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in