2023-07-21, 05:53
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Nej, fem av de som avslöjats av Dumpen har avlidit sen dess. Tre är konstaterade självmord.
Relation till Dumpen oklar.

Det är just detta.
Skulle jag helt oväntat komma på att jag vill knulla barn så skulle åtminstone jag ta fram min Glock 19 och gå ner i källaren...

Sedan skrivs det i tråden att alla gäddor blir arbetslösa. Stämmer verkligen detta?
Professorsgäddan jobbar väl kvar?
Citera
2023-07-21, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Och när man läser deras uthängningar, vart står det? Det står inte på förstasidan, det står inte under videos från gäddfiske.

Är du bara ute efter att provocera, eller du är på riktigt lite långsammare i tänket?
Det tillhör väl allmänt hyfs!
Dom som kontaktar anhöriga, anser jag är lika dumma i huvudet och gör lika mycket skada som gäddorna!
Citera
2023-07-21, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATWA.Manson
Kan för övrigt BEKRÄFTA att båda två (Mowgli och bruden i bilen, jag måste, på inrådan, uttrycka mig neutralt om henne....) och antagligen ett par tvivelaktiga karaktärer till i deras umgängeskrets, sitter och bevakar tråden här.
Men Ja, de håller koll på tråden och trakasserar mig och en till.
Ja det verkar vara störning båda två typ borderline deluxe
Hans fru vet hon om detta överhuvudtaget eller sitter hon hemma och väntar bara??
Efter att ha kollat in hennes profil så förstår jag han knappast tog henne för utseendets skull allafall😂
Citera
2023-07-21, 10:31
Medlem
Lill.Eriks avatar
Hittar inte filmen på den sjuke fan som skulle möta upp en 13 årig tjej på sitt barnbarns student. Har dumpen tagit bort den?
Citera
2023-07-21, 10:37
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill.Erik
Hittar inte filmen på den sjuke fan som skulle möta upp en 13 årig tjej på sitt barnbarns student. Har dumpen tagit bort den?

https://dumpen.se/2023/07/01/gamlegurra-napp-248-stenungsund/
Citera
2023-07-21, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viderenonvideri
Är du bara ute efter att provocera, eller du är på riktigt lite långsammare i tänket?
Det tillhör väl allmänt hyfs!
Dom som kontaktar anhöriga, anser jag är lika dumma i huvudet och gör lika mycket skada som gäddorna!

Ja, det är bara elakt. Det är EN person som har gjort något fel. Resten av familjen ska inte behöva drabbas.
Citera
2023-07-21, 11:51
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Ja, det är bara elakt. Det är EN person som har gjort något fel. Resten av familjen ska inte behöva drabbas.

Familjen är också offer för gäddorna måste man komma ihåg.
Citera
2023-07-21, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Och nu har Niclas dolt sina vänner på sin fb-sida. Sannolikt för att vi inte ska kunna se hur snabbt totalen sjunker från över 600 mot nollan.

Rejäl fallhöjd på den mannen. Hans inredningsfirma Morris verkar vara välrenommerad men undrar hur affärerna kommer att gå framöver?
Saken är den att det här har varit ute länge, jag vet att jag läste FUP för ett bra tag sen. Men det är klart, dom medger att namn publiceras.
Citera
2023-07-21, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Det är just detta.
Skulle jag helt oväntat komma på att jag vill knulla barn så skulle åtminstone jag ta fram min Glock 19 och gå ner i källaren...

Sedan skrivs det i tråden att alla gäddor blir arbetslösa. Stämmer verkligen detta?
Professorsgäddan jobbar väl kvar?
Läste nyligen att han inte är det. Om vi talar om Södertörn.
Citera
2023-07-21, 14:50
Medlem
Blaisens avatar
Så jävla tröttsamt att läsa sida upp och sida ner med diskussioner som hör hemma i andra tråden = arbetssätt!
Snälla, diskutera dessa i PM eller i andra tråden.

Vill fortfarande veta vem #245 är! HUR kan han vara så svår att identifiera? Får ju känslan att han är en riktigt äcklig jävel eftersom han verkar flyga så otroligt under radarn.
Citera
2023-07-21, 16:33
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Sakta i backarna nu eller? Hur har ni verifierat honom? Även om huset är funnet så kan han ju vara inneboende som nån föreslog.

Det är ju inte ett dugg likt. Den namngivna ser inte alls ut som mannen i chattloggen.
Citera
2023-07-21, 17:47
Medlem
wheems avatar
Kyrkogäddan (Napp #257) Trelleborg finns inte längre kvar på Ratsit.se men förekommer på MrKoll och Merinfo.se. Skyddad identitet??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in