2023-07-20, 22:10
Medlem
"Dumpen" - TACK 🤗
Citera
2023-07-20, 22:21
Medlem
ceciliastenbocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FistarBarnensMamma
Fruarna vet till 100% vad deras män sysslar med så dom är medbrottslingar, tro inte annat. Dom hängs också ut med bilder och personuppgifter men på en annan sajt och inte av Dumpen.

Vilken site då?
Citera
2023-07-20, 23:10
Medlem
fittslems avatar
Bra dase endå på gädda #260.

Givetvis ingen flashback-dase då det skara vara 30cm slak. Men bra endå.

Hoppas iallafall att det där aldrig åker in i ett barn.
Citera
2023-07-20, 23:24
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Lite väl magstarkt att N*clas G*ustavsson som står publicerad med fullständigt namn och personnummer i domen på Dumpen fortfarande publicerar inlägg på sin Facebooksida och bl.a. hyllar sin mor (som han nyss folkbokfört sig hos) så sent som häromdagen. Gubbjäveln har ju fått en fängelsedom för planering av oral och vaginal våldtäkt på en 8-årig flicka. Även flickans mamma dömd till fängelse (hittar dock inte hennes fb). Gubben driver ett heminredningsföretag vid namn M*rris. https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/07/goteborgs_tr_dom_2023-05-26_b_1156-23.pdf

N*clas har just nu 657 vänner…
Informativt. Offentliga uppgifter, men att behöva se såna tråkiga läsningar är inte kul för nån.

Vi vet nog vad N*clas 657 vänner är för typ av människor. Och man mår riktigt illa.
Kanske är dags för myndigheter att lägga mer resurser på att skydda barn.
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Hela tiden, det är väl skrivet på ett ställe kanske någon mer stans. Hon borde skriva det i samband med varje uthängning.
De uppmanar klart och tydligt, hela tiden, att inte kontakta anhöriga. Du kan inte skylla det på dem. Möjligen dyslexi.

Det är ungefär som att jag skulle skylla på MOD för att du skriver i fel tråd hela tiden.
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Håller med! Som ett watermark över varje video borde det stå! De anhöriga borde också få krisstöd.
När barn får krisstöd så kan man klämma in anhöriga i den kategorin.
Senast redigerad av Conjuring 2023-07-20 kl. 23:26.
Citera
2023-07-20, 23:27
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arlagatan
Jävlar vad de förlorar pengar på sitt kalas (förutom fängelsetid). 405 000 för tjejen och 220 000 för killen. Visserligen solidariskt. Av de 117 798 hans försvarare fick ska han betala tillbaka 117 797 kr, de bjöd på en etta.

Och sen en mobil med massa minnen som ryker…

De mår nog förjävligt nu.
Och nu har Niclas dolt sina vänner på sin fb-sida. Sannolikt för att vi inte ska kunna se hur snabbt totalen sjunker från över 600 mot nollan.

Rejäl fallhöjd på den mannen. Hans inredningsfirma Morris verkar vara välrenommerad men undrar hur affärerna kommer att gå framöver?
Citera
2023-07-20, 23:30
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Informativt. Offentliga uppgifter, men att behöva se såna tråkiga läsningar är inte kul för nån.

Vi vet nog vad N*clas 657 vänner är för typ av människor. Och man mår riktigt illa.
Kanske är dags för myndigheter att lägga mer resurser på att skydda barn.
De uppmanar klart och tydligt, hela tiden, att inte kontakta anhöriga. Du kan inte skylla det på dem. Möjligen dyslexi.

Det är ungefär som att jag skulle skylla på MOD för att du skriver i fel tråd hela tiden.

När barn får krisstöd så kan man klämma in anhöriga i den kategorin.
Och när man läser deras uthängningar, vart står det? Det står inte på förstasidan, det står inte under videos från gäddfiske.
Citera
2023-07-20, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Och nu har Niclas dolt sina vänner på sin fb-sida. Sannolikt för att vi inte ska kunna se hur snabbt totalen sjunker från över 600 mot nollan.

Rejäl fallhöjd på den mannen. Hans inredningsfirma Morris verkar vara välrenommerad men undrar hur affärerna kommer att gå framöver?

Kanske några socialt isolerade 40-talister som är totalt ointresserade av internet och aldrig har hört talas om något Dumpen fortsätter handla om han lyckas lura dem att han inte suttit inne utan bara varit iväg på en lång resa.

Men det blir nog konkurs förr eller senare. Sen kommer han sitta där ensam och vara bitter…
Citera
2023-07-21, 02:34
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Hur har det gått för den andra då?
Den andra bara bråkar och står i. Såklart är hon oskyldig. Alltid. Hon har aldrig gjort ett enda fel i sitt liv.
Citera
2023-07-21, 02:38
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Hade nog med mått dåligt om min far hade bestämt träff med minderåriga.
Stackars barn. Hoppas dem inte blir utsatta för påhopp eller glåpord.

Hoppas mowgli har börjat snegla på vapenskåpet..
Ja, såklart, barnen har ju ingen skuld i vad deras vidriga såkallade farsa gör och ska absolut inte straffas för det.

Mowgli borde ta en av sina golfklubbor och slå sig själv med, tills han inte pallar mer...
Citera
2023-07-21, 03:41
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Hur har det gått för den andra då?
Kan för övrigt BEKRÄFTA att båda två (Mowgli och bruden i bilen, jag måste, på inrådan, uttrycka mig neutralt om henne....) och antagligen ett par tvivelaktiga karaktärer till i deras umgängeskrets, sitter och bevakar tråden här.
Men Ja, de håller koll på tråden och trakasserar mig och en till.
Citera
2023-07-21, 03:48
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Nej, fem av de som avslöjats av Dumpen har avlidit sen dess. Tre är konstaterade självmord.
Relation till Dumpen oklar.
Buuhuu...barnknullare har jag satan ta mig ingen empati för
Citera
2023-07-21, 04:42
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjingeling1814
Tjejjen är identifierad men ej publicerad här.

Någon här inne känner tjejjen väl
Hon har tagit på sig offerkoftan och är såklart helt ovetande om precis allt.
Och det är allt jag kan och tänker säga i nuläget. Bara en massa bråk, ursäkter och konspirationer.
Vad Mowgli gör, så skrev någon till mig att han letar hus på landet. Har mer på den, men avvaktar innan jag eventuellt säger mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in