2023-07-20, 17:13
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W3HuntUD0wn
Ja, om du hade läst det jag citerade så hade du förstått att jag klargjorde att det INTE är samma gäddhona som den senaste.
Sen passade jag på att dela lite info om Xhamster-horan.
Men nu är det inget tvivel om vem som är vem av dessa 2
Förlåt om jag var övertydlig!
Citera
2023-07-20, 17:15
Medlem
W3HuntUD0wns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Förlåt om jag var övertydlig!

No worries
Citera
2023-07-20, 19:02
Medlem
hetabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
500 för en avsugning. Rektorn är inte bara pedo, han är snål också!

Ja, allt går ju upp. 70 spänn för ett paket Bregott. Vad avsugningarna ligger på nu för tiden vet jag inte. Men säkert dyrt det också.
Citera
2023-07-20, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Lite väl magstarkt att N*clas G*ustavsson som står publicerad med fullständigt namn och personnummer i domen på Dumpen fortfarande publicerar inlägg på sin Facebooksida och bl.a. hyllar sin mor (som han nyss folkbokfört sig hos) så sent som häromdagen. Gubbjäveln har ju fått en fängelsedom för planering av oral och vaginal våldtäkt på en 8-årig flicka. Även flickans mamma dömd till fängelse (hittar dock inte hennes fb). Gubben driver ett heminredningsföretag vid namn M*rris. https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/07/goteborgs_tr_dom_2023-05-26_b_1156-23.pdf

N*clas har just nu 657 vänner…

Jösses, i domen nämns mammans födelsedag. Kommentarsfältet till bilden från hennes födelsedag är öppet. Det kliar i fingrarna att skärmdumpa den delen av domen som nämner detta och posta under bilden. Men jag har inte hjärta att göra tantstackarn ledsen.
Citera
2023-07-20, 19:22
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
Ja, allt går ju upp. 70 spänn för ett paket Bregott. Vad avsugningarna ligger på nu för tiden vet jag inte. Men säkert dyrt det också.
Det kanske blev ett uppvaknande för hans andra hälft att Rolle-storkfot behövde avsugningar så det sköts numera inom hushållet. Rolle-storkfot får bo kvar och dom kan spara pengarna Rolle tidigare lagt på att köpa våldtäkt av minderåriga.
Citera
2023-07-20, 19:27
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shr00mzxz
han har en son på 15 år också, som enl. honom mår skitdåligt just nu !
Ok, så du känner Mowgli, alltså?
Citera
2023-07-20, 19:32
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shr00mzxz
han har en son på 15 år också, som enl. honom mår skitdåligt just nu !
Att grabben mår skit, är ju inte konstigt, alla tre kidsen mår nog inte bra alls just nu. Men fan så ansvarslöst och vidrigt av Mowgli som förälder att utsätta sina barn för denna typen av uppmärksamhet!
Det får han satan ta mig också ta ansvar för.
Citera
2023-07-20, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Jösses, i domen nämns mammans födelsedag. Kommentarsfältet till bilden från hennes födelsedag är öppet. Det kliar i fingrarna att skärmdumpa den delen av domen som nämner detta och posta under bilden. Men jag har inte hjärta att göra tantstackarn ledsen.
Någon hade frågat om han hade permis😂
Citera
2023-07-20, 20:28
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATWA.Manson
Att grabben mår skit, är ju inte konstigt, alla tre kidsen mår nog inte bra alls just nu. Men fan så ansvarslöst och vidrigt av Mowgli som förälder att utsätta sina barn för denna typen av uppmärksamhet!
Det får han satan ta mig också ta ansvar för.

Hade nog med mått dåligt om min far hade bestämt träff med minderåriga.
Stackars barn. Hoppas dem inte blir utsatta för påhopp eller glåpord.

Hoppas mowgli har börjat snegla på vapenskåpet..
Citera
2023-07-20, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATWA.Manson
Ok, så du känner Mowgli, alltså?
Hur har det gått för den andra då?
Citera
2023-07-20, 20:37
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Genom att söka med det personnummer som på Dumpen återges i domen för både hon- och hangäddan. Sök på personnumret på mrkoll.se så hittar du rätt gädda, som nu sammanbor med sin mor. Hans ex-sambo bor kvar på gamla adressen. Lyckas dock inte hitta hongäddan på fb.

Okej, så du hittade inte honom på faceb men mamman.
Citera
2023-07-20, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs

Jävlar vad de förlorar pengar på sitt kalas (förutom fängelsetid). 405 000 för tjejen och 220 000 för killen. Visserligen solidariskt. Av de 117 798 hans försvarare fick ska han betala tillbaka 117 797 kr, de bjöd på en etta.

Och sen en mobil med massa minnen som ryker…

De mår nog förjävligt nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in