Citat:
Det är kommunister som styr Stockholm är och ansvariga för skolorna. I Kommunist länder som exempelvis Nordkorea går folket hungringar , så var det även i DDR och Stalin Sovjet. Så V politikerna vill ha hungringa barn, detta är en del av den marxtiska läran.
Sedan är troligen dom driver förskolan på järva fältet inga seriösa entrepnörer, och Stockholm Stad har misslyckas att rensa bort dem. Marxismen är ett samhällets gift som för pestar Sverige med mångkultur.
Det är bara se vilka som sitter i Tellusgruppen AB styrelsen ,inte många som har jord och blodkopplingar till Sverige direkt.
https://www.allabolag.se/5569065377/befattningar
Sedan är troligen dom driver förskolan på järva fältet inga seriösa entrepnörer, och Stockholm Stad har misslyckas att rensa bort dem. Marxismen är ett samhällets gift som för pestar Sverige med mångkultur.
Det är bara se vilka som sitter i Tellusgruppen AB styrelsen ,inte många som har jord och blodkopplingar till Sverige direkt.
https://www.allabolag.se/5569065377/befattningar
Många av de här personerna är affärsmän. De är egentligen inte alls intresserade av barns utveckling. Alls. Det är business! De är kallhamrade, stenhårda och lägger inte fingrarna emellan. Det ser man också i företagsstrukturerna runt de här individerna. Massa bolag. Svårt att överblicka. Komplicerade ekonomiska transaktioner.
Och Sverige hänger inte med. Inte för tjugo år sedan och inte nu.
Sverige är ett smörgårdsbord för ekonomisk brottslighet. Helt övertygad om det. Nu inte sagt att de här individerna gör något brottsligt men man undrar ju. Och funderar. Hur kan man få tillstånd att fortsätta driva verksamheten. När det under så lång tid verkar ha funnits stora, systematiskt planerade av ledningen, brister i skolorna. Mörkrädd blir man vad som INTE kommer upp till ytan. Finns det pengar bredvid också? För att få en plats på förskolan? Tror inte ett dugg på att jag skulle bli förvånad om någon familj kände någon familj som kände någon familj av rätt klan med rätt kontakter för att maximera pengaflödena. Det driver en maskin. Pengar är allt.
Kalla mig rasist men jag tror det här är utbrett. Kalla det ”kulturen” eller whatever. Men de kommer undan.
Jag är skeptisk att Ulf klarar av att leverera i tid. Det låter bra allting (även om jag skulle vilja gå längre) från regeringen men ännu har det inte riktigt hänt något.
Men all LÅGT sittande frukter bör man ta! Direktiv om att dra in verksamhetstillståndet för sådana här uppenbarligen SKITDÅLIGA (och kanske brottsliga) koncerner.
Vore jag tillsynsmyndighet skulle jag bussa ekobrottsmyndigheten på de här skräpföretagen från dag ett. Var kommer barnens mat ifrån? Har vi koll? Vilket företag levererar? Inköp av möbler? Vem hanterar fastigheterna? Osv, osv i all oändlighet.
Blir så trött och ledsen för alla HÅRT ARBETANDE och RÄTTSKAFFENS och HEDERLIGA människor i detta land som måste utstå detta.
Rösta!