Citat:
Ursprungligen postat av
karateyngve
Burisma t.ex. där Joe Biden har öppet erkänt att de använde lånegarantier för att få bort åklagare som skulle utreda Burisma där Hunter var inblandad. Sen fick de in en åklagare som är "solid"(på deras sida) säger han och myser.
Hallå? Det är inte så svartvitt, hade det istället varit Trump och Don jr som hade stått för allt detta så hade jag sagt samma sak. Och du kan ju tro att media och "rättvisan" hade gjort allt för att få folket att hata dem.
Märkligt nog så brukar en VP som följer sin chefs order, och I samförstånd med EUs ministerråd, sällan få denna typen av uppmärksamhet. Tycker att du gör en höna av en fjäder med dina fantasier om VP biden.
Jag säger så här :samma sekund som joe biden besegrade Donald trump i valet 2020, så bestämde sig alt right media maskinen för att sluta pumpa konspirationsteorier såsom Hillary Clinton pizza gate, Obama is a Kenyan Muslim, och bill Clinton killed vince foster . Och istället ägna all kraft åt att utmåla joe biden som den mest korrupta av dem alla.
Nu gör jag ett antagande om dig
Du tror på att valet 2020 manipulerades av dominion. Och att qanon är på riktigt
Samt att Donald Trump är Messias.
Jag inbillar mig ochså att alla de som tittar på hunters laptop, ser Joe biden som en pedofil dement missbrukare och ett kriminellt geni. Vilket är det?