Citat:
Ursprungligen postat av
Klarabella79
Men din jordnöt! Det här är ett diskussionsforum och INGEN har rätt eller fel att skriva vad man TROR har skett!
Jag har heller inte påstått att du saknar den rätten. Jag svarade på en person som bad *mig* att sluta skriva om detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Klarabella79
Hade det varit omvända roller att någon ifrågasätter kvinnans alibi hade du hållit käft och ätit skit! Nu är min diskussion med dig slut, för jag diskuterar varken med grönsaker eller nötter! Ha en fin kväll
Det är ju det som är grejen, hade en man hittats död tillsammans med två barn och polisen talat om ett utökat självmord hade *INGEN* tagit det faktum att barnets mamma hade alibi för mordtidpunkten som en indikation på att mamman är skum och därmed den egentligt skyldiga.
Ingen hade heller, när man inte visste könet på den vuxne, grötmyndigt förklarat att det måste vara en kvinna, för det är bara kvinnor som mördar barn på det viset.
Det som kanske hade kunnat ske, särskilt på ett forum som flashback, är att någon kvinnohatande incel/högerextremist hade börjat orera om hur en pappas utökade självmord egentligen var mammans fel. Men inte ens de brukar påstå saker som att män aldrig skulle kunna begå den här typen av brott.