2022-10-05, 14:58
Medlem
Säkert redan nämnda. Men Ola Rapace och Jockiboi är de svenska kändisar som ger högst utslag på min WT-radar.
Citera
2023-07-19, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaes
Jag har anat det länge, men efter att ha tagit del av de läckta nakenbilderna på Zara Larsson så är det slutligen bekräftat:

Zara Larsson är white trash!

Håller med där, Zara platsar verkligen in som white trash, från att vara helylle som släppte loss.
Citera
2023-07-19, 13:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av morris53
För mig innebär det att en person är vulgärt klädd, har färgat hår, fattigt språk med många svordomar, fredagsgroggar (gärna hembränt), lågutbildad, röker, högljudd, dansbandsälskare, gör sin första tatuering efter 50, aldrig skulle sätta sin fot på en teater eller bibliotek ...
Om man uppfyller minst tre av ovanstående kriterier så kan man tänkas vara WT i mina ögon

Jag vet om en kvinna vars kropp, hår och leende får mig att smälta. Vore hon singel skulle jag säga något fint till henne. Tror mannen hon lever med inte är barnets far. Hon bor i HR och hon röker. Hon är antagligen lågutbildad. Det fåniga är ju att "bor i HR" är ett idiotiskt sätt att märka en människa på. Anledningen till att jag inte bor i HR själv är läges-helvetet. Som sagt vore hon singel skulle jag gärna flytta in i den där hyresrätten jag också.
Citera
2023-07-19, 14:33
Medlem
Casper Jarnebrink i Arvingarna.
Citera
2023-10-16, 08:58
Medlem
Zara Larsson! WT, men skulle så jävla vilja slicka o pilla i dedär vackra rövhålet man ser efter hennes läckta sexbilder 😍😍 köra upp tungan så lång upp i röven så man känner hennes skitkorv med tungspetsen ♡
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in