Citat:
Ursprungligen postat av
Facethetruth
Jag har alltid undrat hur det kommer sig att minst 50% av alla som hamnar på dumpen är homo/bisexuella? 50% av alla dagens män i Sverige är ju inte homo eller bisexuella så varför är just dessa så överrepresenterade?
Eller är det någon jävla grej att tycka om småpojkar som heterosexuell man? Är det en läggning i sig? Jag förstår faktiskt inte, kan någon förklara detta för mig, tack.
Har också klurat på detta med homosexuella. Tänkt samma som dig. Med risk för att få en hatstorm på mig nu, så tror jag faktiskt det är nåt som är ”fel” i huvet på dem. Jag tror det är helt snurrigt t.o.m. rent av. Dem är vilsna och har avsaknad av något eller för mycket av något? Det är ju rätt vanligt att dem är udda i sättet och motoriken hur dem går, står och pratar. Som senaste gäddan tex, kolla hans profilbild på Facebook - stilen att sitta med ciggen är bara så fjollig. Tror du vet vad jag menar, men tog den bilden som exempel. Jag tror dem är så vilsna i sin sexualitet så det är mer benägna att göra ”snedspår” på tex barn och djur mm.
Vill med tillägga att detta gäller ju inte alla homosexuella, men jag tror dem har närmare till ”udda sexuella avvikelser”.
Ska man vara helt jävla ärlig så är detta ju helt emot naturen, avel och fortplantning är vi ju gjorda för. Så ja, det är ju min personliga åsikt och hypotes. Men något fel är det på dem om man nu i brist på bättre ord får kalla det ”fel”.