2023-07-18, 22:59
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PundarSara
Det sägs att vara homosexuell oftast går hand i hand med att vara pedofil. Skojar, ärligt talat så är majoriteten av dumpens gäddor inte ens pedofiler.
Så du känner majoriteten av alla uthängda gäddor.
Känner du till självmordsmetoderna hos alla fem?
Citera
2023-07-18, 23:02
Avslutad
Senaste gäddan #259 gjorde ett fjolligt utfall med handen rakt mot mobilkameran när dom gick mot bilen vid 1:44 i videon. Där skulle det varit en bestämd Rottweiler som bet tillbaka. Eller nån slags gäddsax.
Citera
2023-07-18, 23:08
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilpadre
Nej, det får man hoppas! Jag tänkte att det skulle kunna vara någon som har en konflikt med någon, att man är bekant. Ett ex som är förbannad på sin kille etc. Det är väl säkert ett brott i sig, men du vet hat och en vilja att förgöra någon...
Det finns människor till allt, men det ska nog gå bra.

Gädda #259
Han hade ingen bild, men de läcker direkt under press.
Citera
2023-07-18, 23:08
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Senaste gäddan #259 gjorde ett fjolligt utfall med handen rakt mot mobilkameran när dom gick mot bilen vid 1:44 i videon. Där skulle det varit en bestämd Rottweiler som bet tillbaka. Eller nån slags gäddsax.
Dom är inte direkt svåra att övertala dom här gäddorna.
"Men oj 14, då är du ju inte lovlig. Jag kan få problem"
"Oki men ja vill snella"
"Okej då! Är du kåt, ska vi ses?"
Citera
2023-07-18, 23:11
Medlem
TheGreatWhiteBitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
"Oki men ja vill snella"

Pedofilernas ”samtycke” 🤣
Citera
2023-07-18, 23:17
Medlem
Sommargays avatar
351 Vänner för gädda #259 nu. Kan bli en riktig uppesittarkväll. Det är nu två gäddor från Karlshamn på två dagar. En liten liten sommarstad vid havet med bara några kvarter innerstad där resten av invånarna bor i hus runtomkring. Som ett halmstad i miniatyr. En sån snabb dubbelwhammy på dumpen måste ju göra att det fullständigt kokar av skvaller på arbetsplatserna och i facebookgrupperna kring de här två. Det lär bli en synergieffekt av uppmärksamhet för dessa. På den lilla stadens uteserveringar kommer det bara snackas dumpen på fredag och lördagkväll.
Citera
2023-07-18, 23:19
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
"Oki men ja vill snella"
Det är tydligt att endast 1 person har fått tala i den här diskussionen och det är kuken.
Citera
2023-07-18, 23:23
Medlem
Jag har alltid undrat hur det kommer sig att minst 50% av alla som hamnar på dumpen är homo/bisexuella? 50% av alla dagens män i Sverige är ju inte homo eller bisexuella så varför är just dessa så överrepresenterade?

Eller är det någon jävla grej att tycka om småpojkar som heterosexuell man? Är det en läggning i sig? Jag förstår faktiskt inte, kan någon förklara detta för mig, tack.
Citera
2023-07-18, 23:23
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
351 Vänner för gädda #259 nu. Kan bli en riktig uppesittarkväll. Det är nu två gäddor från Karlshamn på två dagar. En liten liten sommarstad vid havet med bara några kvarter innerstad där resten av invånarna bor i hus runtomkring. Som ett halmstad i miniatyr. En sån snabb dubbelwhammy på dumpen måste ju göra att det fullständigt kokar av skvaller på arbetsplatserna och i facebookgrupperna kring de här två. Det lär bli en synergieffekt av uppmärksamhet för dessa. På den lilla stadens uteserveringar kommer det bara snackas dumpen på fredag och lördagkväll.
Kan koncentrationen av Gäddor på en ort bero på inavel?
Citera
2023-07-18, 23:29
Medlem
exoticspices avatar
Barnbarnet tog först bort morfar som vän och nu raderat sin Facebook.

Stackars pojke, han måste vara så ledsen och besviken på sin morfar.
Citera
2023-07-18, 23:36
Medlem
Blackdollkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facethetruth
Jag har alltid undrat hur det kommer sig att minst 50% av alla som hamnar på dumpen är homo/bisexuella? 50% av alla dagens män i Sverige är ju inte homo eller bisexuella så varför är just dessa så överrepresenterade?

Eller är det någon jävla grej att tycka om småpojkar som heterosexuell man? Är det en läggning i sig? Jag förstår faktiskt inte, kan någon förklara detta för mig, tack.

Har också klurat på detta med homosexuella. Tänkt samma som dig. Med risk för att få en hatstorm på mig nu, så tror jag faktiskt det är nåt som är ”fel” i huvet på dem. Jag tror det är helt snurrigt t.o.m. rent av. Dem är vilsna och har avsaknad av något eller för mycket av något? Det är ju rätt vanligt att dem är udda i sättet och motoriken hur dem går, står och pratar. Som senaste gäddan tex, kolla hans profilbild på Facebook - stilen att sitta med ciggen är bara så fjollig. Tror du vet vad jag menar, men tog den bilden som exempel. Jag tror dem är så vilsna i sin sexualitet så det är mer benägna att göra ”snedspår” på tex barn och djur mm.
Vill med tillägga att detta gäller ju inte alla homosexuella, men jag tror dem har närmare till ”udda sexuella avvikelser”.
Ska man vara helt jävla ärlig så är detta ju helt emot naturen, avel och fortplantning är vi ju gjorda för. Så ja, det är ju min personliga åsikt och hypotes. Men något fel är det på dem om man nu i brist på bättre ord får kalla det ”fel”.
Citera
2023-07-18, 23:43
Medlem
Blackdollkillers avatar
Vem fan är den där J*han Anders*on som är inne på gäddans kommentarer på hans Facebook och taggar folk som lagt upp dumpenlänkar? Han taggar och säger att dem har PM? Vad vill han tro? Är det nån anhörig till pedofilen eller? Undrar vad han skriver i sina PM?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in