2023-07-18, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan
Låter rimligt. Rätt kul att se polacker stå och gapa till varandra i speedos ändå.

Fel.
Va nyss i polen typ 0.5% hade speedos.

Citat:
Ursprungligen postat av elmheden
Varför är det viktigt för dig vad andra män har på sig?

För det stör mig och ser pedofilistiskt ut och böggt ut?
Citera
2023-07-18, 22:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HatarBogar
För det stör mig och ser pedofilistiskt ut och böggt ut?

Ja det framgick, men varför stör det dig? Kan du inte bara titta på något annat? Det brukar finnas gott om lättklädda kvinnor på stranden, det föredrar i vart fall jag att titta på.
Citera
2023-07-18, 22:26
Medlem
TELAVIV91s avatar
Vad är speedos för något?
Citera
2023-07-18, 22:27
Medlem
Citat:
Ja det framgick, men varför stör det dig? Kan du inte bara titta på något annat? Det brukar finnas gott om lättklädda kvinnor på stranden, det föredrar i vart fall jag att titta på.

Du vet att de ej går o blunda för

Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
Vad är speedos för något?

Googla.

Stringbadbyxor för män.
Citera
2023-07-18, 22:28
Medlem
Citat:
Fel.
Va nyss i polen typ 0.5% hade speedos.
Oj, då, täckte du in hela landet i jakten på speedos? Du verkar ha en osund fascination för speedos.

Fast när du skriver speedos tänker jag på sådana här:

https://www.zalando.se/speedo-essentials-end-briefs-true-navy-1sp82h01l-k11.html

Det var sådana vi hade på 80-talet.
Citera
2023-07-18, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricimer
Oj, då, täckte du in hela landet i jakten på speedos? Du verkar ha en osund fascination för speedos.

Fast när du skriver speedos tänker jag på sådana här:

https://www.zalando.se/speedo-essentials-end-briefs-true-navy-1sp82h01l-k11.html

Det var sådana vi hade på 80-talet.

Ja speedos/stringbadbyxor för män.

Alla vet bad speedos betyder sluta fjanta dig.

Jag va längst hela kusten i polen under 7 veckor
Citera
2023-07-18, 22:31
Avslutad
Citat:
Du vet att de ej går o blunda för.

Oavsett sett om du ser dem eller inte så går din irritation och frustration över deras klädsel inte ut över någon annan än dig. De bryr sig inte om vad du tycker, om något så är det lite extra kul att det retar någon. Den enda negativa effekten tar du genom att en trevlig stund på stranden blir besudlad.
Citera
2023-07-18, 22:31
Medlem
flugornass avatar
För att visa konturen av ett fortplantningsorgan som kan vara avgörande om honan vill bli ha en avkomma med en galning som exponerar sig så, det är hennes val när hon ser vad hon får utan att se närmare.
Citera
2023-07-18, 22:32
Medlem
Citat:
Oavsett sett om du ser dem eller inte så går din irritation och frustration över deras klädsel inte ut över någon annan än dig. De bryr sig inte om vad du tycker, om något så är det lite extra kul att det retar någon. Den enda negativa effekten tar du genom att en trevlig stund på stranden blir besudlad.

Är du en sån pedofil som bär sånna? Eller varför skyddar du det fenomenet så mycke?
Citera
2023-07-18, 22:34
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:

Googla.

Stringbadbyxor för män.
Googlade och det verkar ju bara vara vanliga klassiska åtsittande badbyxor, hittade fick bara bilder framifrån.
Citera
2023-07-18, 22:35
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ehh så du menar vad? trevlig stund? jag känner pedo varning här.
Citera
2023-07-18, 22:35
Avslutad
Citat:
Är du en sån pedofil som bär sånna? Eller varför skyddar du det fenomenet så mycke?

Absolut inte, skulle aldrig bära de ens i min privata pool utan insyn.

Jag skyddar inte fenomenet, jag försöker bara hjälpa dig kommer över irritationen över något som är bortom din kontroll. Världen är full av skit man inte tycker om, försök släppa det istället för att reta upp dig. Det förändrar ingenting, du blir bara arg och bitter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in