2023-07-18, 20:31
Medlem
Homofants avatar
Jag har det för att mitt stora paket ser ännu större ut samt så får jag mer täckande bränna och det är enklare att simma i (har varit elit simmare som tonåring)
Citera
2023-07-18, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarBogar
Fattar man inte som man att det är perverst och anses pedofilistiskt att ha dessa?

Är de bara jag som tycker det?

Tycker alla som har dessa ser ut som bögar/peddon och tycker det e jävligt perverst.

Köper att nåt barn på 5-7 år har sånna men vuxna män??? Vad fan håller ni på med?

Ni som har dessa, berätta VARFÖR? Vill ni visa upp ert skrev för alla eller? Äckligt!

Ja men brudarna har ju sina "thongs" som visar hela röven. Klart männen ska få visa nåt också.
Citera
2023-07-18, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av al4h2
Ja men brudarna har ju sina "thongs" som visar hela röven. Klart männen ska få visa nåt också.

Något skillnad på bögstring o sexiga solbrända rövar.
Citera
2023-07-18, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricimer
Jag hade speedos på 80-talet när tjejerna solade topless. Ingen bra combo.

Hahaha, kan bara instämma där
Citera
2023-07-18, 21:32
Medlem
Citat:
Något skillnad på bögstring o sexiga solbrända rövar.

Fast speedosarna är ju för tjejernas skull du behöver ju inte kolla på speedosarna om du har problem med det
Citera
2023-07-18, 21:34
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Fattar man inte som man att det är perverst och anses pedofilistiskt att ha dessa?

Tycker alla som har dessa ser ut som bögar/peddon och tycker det e jävligt perverst.

Köper att nåt barn på 5-7 år har sånna men vuxna män??? Vad fan håller ni på med?

Ni som har dessa, berätta VARFÖR? Vill ni visa upp ert skrev för alla eller? Äckligt!

Såna här speedos är ändå coola:

https://watery.se/products/speedo-placement-aquashort-svart-zest-1
Citera
2023-07-18, 21:39
Medlem
HemligaBrevs avatar
Citat:

Du är bara ovan. På 80-talet hade ju alla män, gubbar, killar såna badbyxor som till formen liknar y-frontkalsonger.

Det fulaste jag vet på män som ska simma är såna här:

https://www.jhnsport.se/produkt/arets-badshorts-9-olika-farger/

Eller vänta, det absolut värsta är Bermuda-shorts.

Tycker det ser löjligt ut och extremt opraktiskt.

Erkänn att du är en sån där fjant, TS, som måste ha shorts utanpå löpartajtsen för att du är rädd att nån ska se att du är en man?
Citera
2023-07-18, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Såna här speedos är ändå coola:

https://watery.se/products/speedo-placement-aquashort-svart-zest-1

Dwt är inte speedos / stringbadbyxor
Citera
2023-07-18, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan
Jag tänkte på just detta här om dagen när jag gick förbi en badplats nära där jag bor.

Det jag la märke till att det var främst polska och tyska turister som hade detta plagg och då slog det mig samma sekund att så har det väl fan nästan alltid varit.. eller?
Liksom att speedos är mer vanligt nere i Europa och östra Europa? Kanske är ute och cyklar helt och hållet här men min magkänsla säger mig att det är så hehe.

Jag själv hade aldrig i helvetet fått för mig att ha sådana på mig med risk för ofrivillig ståkuk med min fb-dase på 30cm.

Ja, just de där männen från östeuropa brukar ha speedos. Tror det har att göra med de packar ofta inte någon väska för stranden utan brukar slänga lakanet över axeln, drickat i handen och badbyxorna hängandes i bakfickan.
Citera
2023-07-18, 22:09
Medlem
män me speedos är bögar eller fjoller
Citera
2023-07-18, 22:10
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Ja, just de där männen från östeuropa brukar ha speedos. Tror det har att göra med de packar ofta inte någon väska för stranden utan brukar slänga lakanet över axeln, drickat i handen och badbyxorna hängandes i bakfickan.

Låter rimligt. Rätt kul att se polacker stå och gapa till varandra i speedos ändå.
Citera
2023-07-18, 22:22
Avslutad
Citat:

Varför är det viktigt för dig vad andra män har på sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in