2023-07-18, 12:35
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PundarSara
Vad skön han är den där ”Tweedy” läste hans förhör efter han gjort anmälan pga misshandeln.Han beskrev de som blöjgangsters,vilket är precis vad jag skulle kunna tänka mig att de var. Uttråkade gangster wanna be som vill leka tuffa. Hade han mött dem en och en så hade det inte varit han som åkte på stryk. Fega as som flyger på någon grupp.
Han blev alltså misshandlad av blöjgangsters men pedofilen Tweedy ger sig på barn.

Vi vet varför du försvarar avskummet men min farmor skulle till och med sänka honom med en rak höger. Och det är ingen överdrift. Han är tunn och liten.
Citat:
Ursprungligen postat av ACE78
Någon som har koll på vilka gäddorna som valt att tacka för sig, så att säga och inte finns kvar längre..? 🤔
Fem gäddor. Det kommer fler.
Kyrkgäddan ligger i riskzonen.
Senast redigerad av Conjuring 2023-07-18 kl. 12:44.
Citera
2023-07-18, 12:47
Medlem
Raktinyllets avatar
Vad lever alla gäddor på? Om jag skulle bli uthängd på dumpen skulle jag aldrig klara av att gå tillbaka till jobbet och se mina kollegor i ögonen. Tycker det är jobbigt att möta kollegor dagen efter en AW när man råkat dricka lite för mycket. Skammen av att ha blivit uthängd på dumpen måste ju vara 1000 gånger värre.
Citera
2023-07-18, 12:50
Medlem
ACE78s avatar
Ja givet!!

Någon som har koll på vilka dom är?
Citera
2023-07-18, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galgmannen
Är det inte därför de kollar IP-numret? Skulle du göra så som du nämner är det ju din telefon det leder till inte den vars bilder du lagt upp. De måste ju matcha …

Har ej läst någon FUP kring någon utav dessa gäddor, men har polisen matchat IP enligt alla FUPar dessa gäddor måste ha genererat?
Och varför har vi ingen tråd enbart för FUPar relaterat till dumpens gäddor? Hade varit guldvärt haha
Citera
2023-07-18, 13:13
Medlem
Ilpadres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galgmannen
Är det inte därför de kollar IP-numret? Skulle du göra så som du nämner är det ju din telefon det leder till inte den vars bilder du lagt upp. De måste ju matcha …

Ok, så de säkerställer alltid med ip-nummer? Tänker om man har en vpn. Tänker att det är lockande att själva konfrontTionen, att någon befinner sig på överenskommen plats är "tillräckligt" med bevis.
Citera
2023-07-18, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Han blev alltså misshandlad av blöjgangsters men pedofilen Tweedy ger sig på barn.

Vi vet varför du försvarar avskummet men min farmor skulle till och med sänka honom med en rak höger. Och det är ingen överdrift. Han är tunn och liten.

Hade Tweedy fått chansen att slåss emot blöj gangstrarna en emot en hade han tagit vart den som stod upp.Han är inte liten han verkar vara lång & reslig.
Citera
2023-07-18, 13:31
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Hade Tweedy fått chansen att slåss emot blöj gangstrarna en emot en hade han tagit vart den som stod upp.Han är inte liten han verkar vara lång & reslig.
Har inte du lärt dig att man ska hålla käften om man inte har moral?

Att vara lång betyder inte styrka och skicklighet.
Allt dåligt som händer Tweedy förtjänar Tweedy.
Citat:
Hade du njutit lika mycket om man hängde ut pundare? Om man nu hänger ut dem som raggar på fjortisar, kan man lika gärna hänga ut alla man stör sig på.
Pundare är oftast redan bestraffade. Det man kan göra är att se över de som spiller blod genom att dela ut droger.

Det är som att din hjärna är allergisk mot moral.
Hur är det möjligt?
Senast redigerad av Conjuring 2023-07-18 kl. 13:34.
Citera
2023-07-18, 13:33
Medlem
Citat:

Han ligger minst i riskzonen då detta med sexuella handlingar är väldigt vanligt inom kyrkan, dom kommer skydda honom, inom något år har han en ny tjänst på ett nytt ställe
Citera
2023-07-18, 13:34
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:

Tweedy är ju fruktansvärt ful och spinkig som en tandpetare. Inte konstigt att han får stryk av småkillar.
Citera
2023-07-18, 13:39
Bannlyst
Citat:
Har inte du lärt dig att man ska hålla käften om man inte har moral?

Att vara lång betyder inte styrka och skicklighet.
Allt dåligt som händer Tweedy förtjänar Tweedy.

Pundare är oftast redan bestraffade. Det man kan göra är att se över de som spiller blod genom att dela ut droger.

Det är som att din hjärna är allergisk mot moral.
Hur är det möjligt?

Hade du tänk likadant om Tweedy va din bror ,kompis, son, eller någon du känt hela livet?
Citera
2023-07-18, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Detta som dumpen kör med, vi har ditt IP
Är inte det bara skrämseltaktik ?

Det är möjligt att vissa gäddor faktiskt har visat sitt ip-nummer på olika sätt. Men om de bara har skrivit via Kik går det inte för Dumpen att se ip. Därför går det enkelt att sätta dit folk genom att fejka profiler.
Citera
2023-07-18, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Tweedy är ju fruktansvärt ful och spinkig som en tandpetare. Inte konstigt att han får stryk av småkillar.

Varför var det inte en kille som sökt upp honom då? Varför hade de behovet av att vara så många?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in