2023-07-18, 10:15
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PundarSara
Är det sant? För i så fall så kan han ju till och med vara en klinisk profil,vilket jag inte trodde. Trodde bara han var intresserad av fjortisar vilket egentligen inte är ett problem då det är en naturlig instinkt & majoriteten av alla män känner samma dragning även om de inte skulle våga erkänna det.
Du kan få länken till hans Facebook så får du själv avgöra.
Citera
2023-07-18, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Av att det blev avslöjade? Inget sådant vad jag vet, men jag har inte läst systern till mrXs intervju. Han hade missbruksproblem, skilt sig och det var 1,5 år sen han var på Dumpen så...
Misstänkte det.
Citera
2023-07-18, 10:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Du kan få länken till hans Facebook så får du själv avgöra.

Man vet ju inte syftet med dessa bilder han har lagt upp. Han kanske känner att hans liv redan är förstört så han kan lika gärna jävlas med att lägga ut dessa bilder bara för att han vet att det kommer göra folk upprörda. Inte säkert att han har någon dragning till tjejerna på bilderna. Har han det däremot, då är det riktigt illa.
Citera
2023-07-18, 10:22
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Man vet ju inte syftet med dessa bilder han har lagt upp. Han kanske känner att hans liv redan är förstört så han kan lika gärna jävlas med att lägga ut dessa bilder bara för att han vet att det kommer göra folk upprörda. Inte säkert att han har någon dragning till tjejerna på bilderna. Har han det däremot, då är det riktigt illa.
Du har helt klart en poäng i det du skriver men då får han skylla sig själv om han får stryk. Alla förstår kanske inte syftet med bilderna.
Citera
2023-07-18, 10:28
Bannlyst
Citat:
Du har helt klart en poäng i det du skriver men då får han skylla sig själv om han får stryk. Alla förstår kanske inte syftet med bilderna.

Som jag fattade så skedde hans misshandel på grund av att han hade försökt ragga på någon 15 årig tjej fast misslyckats? Sen är det klart att det är onödigt att leka med elden fast jag tycker att ”Tweedy ” Är ett praktexempel på någon som inte har något att förlora.

Helt sjukt egentligen att pöbeln vill straffa folk som inte ens bryter emot lagen. Jag tror att dumpen är farligare än vad man inser. snart hänger de ut fel person & då blir det inte kul. Bara vänta och se.
Citera
2023-07-18, 10:35
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Försvarar inte hans beteende, jag försöker bara förstå helheten. Det jag inte fattar det var varför han fick stryk? Han hade väl bara försökte ragga på en helt laglig 15 åring.

Fast och andra sidan det förvånar mig inte när det gäller pöbeln. Tydligen ska någon fått stryk för att de liknade en uthängd på dumpen. Det är i så fall helt jävla galet att man ger någon stryk pga det liknar någon.
Hela sättet på vilket han raggar är sjukt och skrämmande. Han närmade sig tjejerna på ett väldigt skumt sett och tjejerna blev givetvis rädda när en kille på 30 år jagar dom så.
Citera
2023-07-18, 10:39
Bannlyst
Citat:
Hela sättet på vilket han raggar är sjukt och skrämmande. Han närmade sig tjejerna på ett väldigt skumt sett och tjejerna blev givetvis rädda när en kille på 30 år jagar dom så.

Jagade han verkligen någon? Eller är det någon som överdriver för att det ska låta bättre?
Citera
2023-07-18, 10:44
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Jagade han verkligen någon? Eller är det någon som överdriver för att det ska låta bättre?
Titta på filmen, bilderna som flickan vid busshållplatsen tog. Då sitter Tweedy i bilen och enbart stirrar på henne. Självklart blir ett barn livrädd i en sådan situation.
Citera
2023-07-18, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrjoh242
Håller med, så ini helvetes sjukt. Att hon dessutom arbetar som jurist gör att man kliar sig extra i huvudet

Vet du var han jobbar nu? Tror han fick sparken på sitt välbetalda konsultjobb.
Citera
2023-07-18, 12:14
Medlem
Ilpadres avatar
Citat:
Som jag fattade så skedde hans misshandel på grund av att han hade försökt ragga på någon 15 årig tjej fast misslyckats? Sen är det klart att det är onödigt att leka med elden fast jag tycker att ”Tweedy ” Är ett praktexempel på någon som inte har något att förlora.

Helt sjukt egentligen att pöbeln vill straffa folk som inte ens bryter emot lagen. Jag tror att dumpen är farligare än vad man inser. snart hänger de ut fel person & då blir det inte kul. Bara vänta och se.

Man njuter ju av att de avslöjas, men jag har också tänkt att skulle man vilja sätta dit någon så är det ju inte så svårt. Ta bilder från någons facebook, konversera och skicka. Bjuda in personen till en fika vid en tidpunkt och plats och sedan låta dumpen ta personen. Man har ju ingen chans att rädda eftersom det läggs upp utan granskning. Jag menar inte att det varit så, men det är ju inte särskilt svårt och skulle ödelägga livet för en oskyldig. Sen får man väl bedöma om det är "casualties of war".
Citera
2023-07-18, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ilpadre
Man njuter ju av att de avslöjas, men jag har också tänkt att skulle man vilja sätta dit någon så är det ju inte så svårt. Ta bilder från någons facebook, konversera och skicka. Bjuda in personen till en fika vid en tidpunkt och plats och sedan låta dumpen ta personen. Man har ju ingen chans att rädda eftersom det läggs upp utan granskning. Jag menar inte att det varit så, men det är ju inte särskilt svårt och skulle ödelägga livet för en oskyldig. Sen får man väl bedöma om det är "casualties of war".

Är det inte därför de kollar IP-numret? Skulle du göra så som du nämner är det ju din telefon det leder till inte den vars bilder du lagt upp. De måste ju matcha …
Citera
2023-07-18, 12:29
Medlem
ACE78s avatar
Någon som har koll på vilka gäddorna som valt att tacka för sig, så att säga och inte finns kvar längre..? 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in