2023-07-18, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Åkte pendeltåg nyss och vart man än vänder blicken ser man araber, afghaner och svarta afrikaner sitta överallt. Man ser en och annan svensk sitta tyst där också. Många svenskar som är födda på 80-talet och bakåt vet ju att Sverige alls var så här när vi växte upp. Jag undrar vad som försegår i deras huvuden när de ser hur de andra folkgrupper fullständigt tar över på det här sättet, om det ens föregår någon hjärnaktivitet i huvudtaget på dem. Vissa svenskar har till och med skaffat barn med dem och således låtit sina gener försvinna bort i den mörka massan.

I och med att svenskar till skillnad ifrån Amerikaner är ett folk vars kultur är lågmäld och att man håller käft och inte uttrycker vad man känner och tycker i offentligheten, så vet man ju inte om de vita svenskar man ser tycker om det dom ser eller inte.

Vad tänker ni andra svenskar när ni sitter på pendeltågen och knappt känner igen er längre? Är det endast ett problem om araberna uppför sig stökigt, eller är det ok för er att de fullständigt tar över Sverige om de sitter tyst med sina mobiltelefoner i handen?
Det är ju som det är? Vad är det man ska tänka på? Jag tänker på mitt liv,mina nära och kära och skiter i om andra kommer från yttre rymden och ser ut som skithögar. Dom bryr sig inte om mig och jag bryr mig inte om dom. Det gäller alla oavsett. Jag förstår nog inte frågan riktigt?
Citera
2023-07-18, 10:01
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewina
Det är ju som det är? Vad är det man ska tänka på? Jag tänker på mitt liv,mina nära och kära och skiter i om andra kommer från yttre rymden och ser ut som skithögar. Dom bryr sig inte om mig och jag bryr mig inte om dom. Det gäller alla oavsett. Jag förstår nog inte frågan riktigt?
Du kanske ska börja bry dig om ditt folk och nation istället för att vara så individualistisk.
Citera
2023-07-18, 19:38
Medlem
Citat:
Du kanske ska börja bry dig om ditt folk och nation istället för att vara så individualistisk.
Det gör jag. Jag vill veta om du har gjort värnplikt innan jag svarar på vidare floskler.
Citera
2023-07-19, 14:13
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Det gör jag. Jag vill veta om du har gjort värnplikt innan jag svarar på vidare floskler.

Värnplikt utgör inte en lösning för att rädda Sveriges demografi. Det är istället det aktiva agerandet från oss vita svenskar på olika sätt för att förhindra att vi hamnar i minoritet och assimileras som kommer att säkra vår existens och framtid.
Citera
2023-07-19, 14:42
Medlem
Det är ju för jävligt, det fullkomligt kryllar av dom överallt, kommer ihåg när man var liten och såg en neger på gatan, det var en sensation
Citera
2023-07-19, 15:43
Avslutad
Den viktigaste insikten ni kan göra är att svenska män kommer vara först att hamna i minoritet, redan ngn g mellan 2035 - 2038.

Typ 12 år dit alltså.
Citera
2023-07-19, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Den viktigaste insikten ni kan göra är att svenska män kommer vara först att hamna i minoritet, redan ngn g mellan 2035 - 2038.

Typ 12 år dit alltså.
Ja, vita svenska män får inte sprida sin säd längre. Nästa generation svenskar är halv muslimskt.
Citera
2023-07-19, 17:46
Medlem
De flesta svenskar jag träffar bryr sig inte om att vårt folk byts ut, hör mer det ständiga kacklet att "bara vi utvisar alla kriminella" så är det frid och fröjd. Svenskar kommer aldrig att bli etnonationalister.
Citera
2023-07-19, 20:53
Medlem
Citat:
Värnplikt utgör inte en lösning för att rädda Sveriges demografi. Det är istället det aktiva agerandet från oss vita svenskar på olika sätt för att förhindra att vi hamnar i minoritet och assimileras som kommer att säkra vår existens och framtid.
Känner du att du gör allting helt rätt då? Är du nöjd med din aktion?
Citera
2023-07-25, 18:20
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Känner du att du gör allting helt rätt då? Är du nöjd med din aktion?

Jag gör allt rätt ja när det kommer till att motverka den negativa demografiska trenden för vårt folk. Jag bryr mig om vårt folks överlevnad.
Citera
2023-07-29, 23:31
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Nja, mångkultur syftar väl på olika kulturer inom samma stat. Bilden du målar upp är snarare flera olika parallellsamhällen som fungerar som självständiga stater. Det kanske är en bättre lösning än dagens.

Vilka push-faktorer är det man kommer förlita sig på då?

Olika kulturer är lika med olika etniciteter.

Annars hade man inte behövt ha ett mångkulturellt samhälle över huvud taget.
Man kunde förlitat sig på att "kulturen" som far kors och tvärs och som "influerar" skulle nått svenskarna vid något tillfälle. Som av slumpen kanske kunde vara arabisk.

Så givetvis är kultur en slags underskrift av att andra raser anses ha samma tillträde till landet som svenskar, och att man inser vem och vad som skapar en kultur, oavsett den akademiska självplågan med att prata om "vad är svensk kultur?".
En mildare bris än att säga att Sverige ska ta emot flera miljoner araber och afrikaner. Det har inte riktigt samma klang och folkligt jubel som "mångkultur".

Vidare finns det inga olika kulturer inom samma stat när Sverige har en lagbok och bland folket ett förväntat uppträdande.
En slags kultur måste då vara dominerande.

Därför som Sverige nu liknar en urspårad soptipp där denna makt slängts åt sidan i den politiska korrekthetens namn.
Senast redigerad av -GG 2023-07-30 kl. 00:11.
Citera
2023-07-30, 13:08
Medlem
rex144s avatar
Det märks speciellt på stan en fredag kväll,
man ser nästan inga svenska ungdomar i åldrarna 14-15-16-17.

De träffas nog bara i varandras hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in