Citat:
Ursprungligen postat av
Bowlaren77
Sverige är överfullt av landsförrädare och jag är troligtvis inte en av de. Sverige är ett förlorat land - det vet alla som vet vilka landsförrädarna är. Att kalla en nationalist för landsförrädare är lustigt. Ni blandar verkligen ihop korten åt höger och vänster. Jag har svårt följa era tankar. På vilket sätt förråder man Svea om man inte uppskattar krigiska nationer såsom USA? Ryssland är vår granne som aldrig lyft ett finger mot oss sen freden 1809. Jag gillar inte krigarnationer som USA. Jag gillar inte korrumperade avskrädes länder såsom Ukraina

Den proryska alliansen/vänrörelsen är en salig blandning av nazister, antinazister, mellanösternbabbar, foliehattar, konspirationsteoretiker, anti-amerikaner, antisemiter och kommunister så vad du identifierar dig som är inte så lätt att veta.
Märkligt att du ens tar upp USA när det är Ryssland som gång på gång har kränkt vårt vatten och luftrum, försöker diktera vår utrikespolitik och sponsrar polariserande rörelser som miljörörelser och använder flyktingkriser för att destabilisera Skandinavien. Vidare gör Ryssland anspråk på att diktera villkoren för Östeuropa som om Sovjet fortfarande fanns.
Märkligt att du ens nämner det "korrumperade" Ukraina när Ryssland är ännu mer korrumperat och du säger dig heja på dem. Hela din argumentation är Bingo i rysspropaganda.