2023-07-17, 16:14
Medlem
snurresprettiss avatar
https://www.fotbollskanalen.se/andra-ligor/officiellt-erik-sorga-klar-for-sumgayit/

1 år i Göteborg, bara ett halvår i Bulgarien.
Citera
2023-07-17, 18:01
Medlem
Jesusmarychains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offermentalitet
Att iaf inte värva floppar eller överhypeade begränsade spelare till toköverpriser.

Gäsp igen
Citera
2023-07-17, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusmarychain
Gäsp igen
Jag kommer med argument du kommer med gäspningar gå och lägg dig istället för att skriva mer.
Citera
2023-07-17, 18:12
Medlem
Jesusmarychains avatar
Citat:
Jag kommer med argument du kommer med gäspningar gå och lägg dig istället för att skriva mer.

“Överskattad kalvin Phillips” eller vad du skrev är inget argument sötnos!🥰
Citera
2023-07-17, 18:31
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:

Där satt den! Gäsp däremot var ett jävla bra argument från din sida. Du som är helt såld på Declan kan du sälja in honom till mig? Tänk på att jag ska vara benägen att lägga 1400 miljoner kr på honom. Tack på förhand.
Citera
2023-07-17, 18:45
Medlem
West Ham verkar vilja värva Palinha från Fulham, men det ryktas att Klopp också är intresserad av att få honom till Liverpool.
Citera
2023-07-17, 18:51
Medlem
Jesusmarychains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Där satt den! Gäsp däremot var ett jävla bra argument från din sida. Du som är helt såld på Declan kan du sälja in honom till mig? Tänk på att jag ska vara benägen att lägga 1400 miljoner kr på honom. Tack på förhand.

Gäsp gånger tre Hahah, alltså kan ni inte berätta lite om varför ni tycker han är en dålig värvning istället? Utan att hänga upp er på prislappen, arsenal har råd
Citera
2023-07-17, 18:58
Medlem
Citat:
Tyvärr det är Kalvin Phillips 2.0 som har värvats och Arsenal har blivit rånade. Ett år kvar på kontraktet hade han dessutom värdelösa förhandlare Gunners helt spelade av West Ham.
Citera
2023-07-17, 19:00
Medlem
Jesusmarychains avatar
Citat:
Tyvärr det är Kalvin Phillips 2.0 som har värvats och Arsenal har blivit rånade. Ett år kvar på kontraktet hade han dessutom värdelösa förhandlare Gunners helt spelade av West Ham.

Finfina argument där. Ses på troféparaden i maj 🥰
Citera
2023-07-17, 19:00
Medlem
Rice är bra på att stoppa kontringar och rent allmänt att plocka bollen från fötterna på motståndare. Ödegaard gör ju en del bolltapp under en säsong, så att ha Rice där bakom är väl bra när det sker.
Citera
2023-07-17, 19:05
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Gore-Rytm
Rice är bra på att stoppa kontringar och rent allmänt att plocka bollen från fötterna på motståndare. Ödegaard gör ju en del bolltapp under en säsong, så att ha Rice där bakom är väl bra när det sker.

Tack för seriöst svar. Kan man förvänta sig mål och assists också?
Citera
2023-07-17, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Tack för seriöst svar. Kan man förvänta sig mål och assists också?

Tror inte det.

Han kommer få hjälp i uppspelningsfasen av inverterade ytterbackar också. Antingen Zinchenko eller Timber. Han lär inte kunna hantera det på egen hand i alla fall när de möter tufft motstånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in