Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Förbannat självgod är nog hennes stora svaghet. Ingen får liksom kritisera henne! Hon ska sedan äta kakan och ha den kvar. Detta sett till hon ska fortsatt låtsas vara fattig och synd om henne fastän hon är svinrik och inte har mycket gemensamt med de kvinnor som är fattiga och som läser hennes böcker.
Aah, hun har intet imod at kritisere sit eget udseende, men fremmede menneskers kritik af hende; nej! Alligevel tror jeg, at de fleste af os har det på samme måde, når det gælder vor fysiske fremtoning.
Läckberg har tjent meget på "fattige læsere" (der ikke har benyttet sig af biblioteker eller downloads af pakker med hundredevis af bøger, hvori flere af hendes bøger indgår) - jeg vil dog sige at hendes bøger har været med til at slå mange aften/ferietimer ihjel for mit vedkommende, men jeg har også en svaghed for krimier, meget gerne nordiske og gerne med gennemgående figurer i bøgerne. Desværre falder kvaliteten altid, når et vist antal bøger i en serie er skrevet, men det er nok mere reglen end undtagelsen.
EDIT: Måske mener du, at hun har tjent meget på biblioteksbøger, hvor vi "fattigrøve" låner dem, og det har du selvfølgelig ret i!