2023-07-17, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F3ttan
Vad hette detta vrak till gädda?
Både förnamn och efternamn finns i stämningsansökan som Dumpen lagt upp. De har maskat efternamnet högst upp, men har glömt maska det längre ner.
Citera
2023-07-17, 16:46
Medlem
shr00mzxzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Tror det var jobbigt att ha den där pappan redan innan han avslöjades av Dumpen, just sayin..

Tre större barn (inklusive skolbarnet) bor med honom skrev hans ex.

Haha ja säkert, men ändå.
Vart skrev exet det?
Citera
2023-07-17, 16:51
Medlem
Jag förstår inte vad Sara säger till Staysoft-gäddan "Varför försöker du dölja tatueringen där det står "Svenska höjdb/volag" på ????. Är det någon som hör bättre än mig?
Citera
2023-07-17, 16:54
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Otto
Jag förstår inte vad Sara säger till Staysoft-gäddan "Varför försöker du dölja tatueringen där det står "Svenska höjdb/volag" på ????. Är det någon som hör bättre än mig?
Svenska Höjdbolag sade hon.
Citat:
Ursprungligen postat av shr00mzxz
Försökte, men jag har mindre än 50 inlägg så får inte skicka, per deras felmeddelande. Jag försöker så snart jag kan. Eller om du testar skriva till mig!
Du behöver skriva 6 inlägg till.
Citera
2023-07-17, 16:55
Medlem
Citat:
Ta bort /v samt lägg till ”et” på slutet. Hans tatuering. Skall vara hans jobb. Har du testat google? Hälften av inläggen runt gädda 258 handlar om ett annat namn på den företagssidan och det namnet var en person som blev felaktigt utpekad. Men gäddan arbetar där enligt inlägget på Dumpen. Har du läst tråden?
Senast redigerad av Wima2016 2023-07-17 kl. 16:59. Anledning: Tillägg
Citera
2023-07-17, 16:56
Avslutad
Citat:

Ja hon säger det till honom. Varför följer du tatueringen som det står Svenska Höjdbolaget på? Han har det tatuerat på armen.
Citera
2023-07-17, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlaytanicShredder
Ja hon säger det till honom. Varför följer du tatueringen som det står Svenska Höjdbolaget på? Han har det tatuerat på armen.
Tack, ja jag tittade en gång till och man ser ju tatueringen och företagets logga. Då kan man räkna ut var han jobbar eller är ägare.
Citera
2023-07-17, 17:01
Avslutad
Citat:
Tack, ja jag tittade en gång till och man ser ju tatueringen och företagets logga. Då kan man räkna ut var han jobbar eller är ägare.

Jag vet vem han är sen innan.
Citera
2023-07-17, 17:01
Medlem
SnutteFia03s avatar

Varför har han tatuerat in namnet på företaget han arbetar hos? Tycker det verkar jättemärkligt.
Citera
2023-07-17, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wima2016
Ta bort /v samt lägg till ”et” på slutet. Hans tatuering. Skall vara hans jobb. Har du testat google? Hälften av inläggen runt gädda 258 handlar om ett annat namn på den företagssidan och det namnet var en person som blev felaktigt utpekad. Men gäddan arbetar där enligt inlägget på Dumpen. Har du läst tråden?
Tack för hjälpen, jag var lite snabb med att kasta frågan och skulle givetvis kollat lite bättre.
Citera
2023-07-17, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03

Varför har han tatuerat in namnet på företaget han arbetar hos? Tycker det verkar jättemärkligt.
Han trivs så bra där och hade precis fått löneförhöjning innan han gick till tatueraren.
Citera
2023-07-17, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlaytanicShredder
Jag vet vem han är sen innan.

Vilken av dom är det då?
ML eller GE det är svårt avgöra exakt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto